Pages - Menu

diumenge, 30 de març del 2008

Resultats de sa "Ermita Expedition"

Tècnic, dur i molt divertit


Desprès d'una travessa de pujada llarga i ja coneguda (Esporles-Son Ferrà-Son Malferit-Bunyolí-Mola de Sobremunt), començava sa part interessant i en Nando, en Biel, en Miquel i jo mateix vam poder "disfrutar com a enanos" amb: baixada cap a s'Ermita Vella, Ermita i seguidament, s'alternativa amb sa que estam treballant; un camí revirat, molt tècnic, secret, i ara per ara, encara un poc brut.. jeje, Això canviarà en breu i pensam que pot ser un dels descens més complets de sa zona...

En Miquel tenia actitud DH. Va baixar pressió de suspensions...

En Nando, seguint amb es seu esperit maratonià, va pujar peu-post. S'ha de dir que venia d'entrenar d'amagat i quan va acabar amb noltros, va seguir entrenant. És lo que té tenir tendències Titan-Desert.

En Biel ho va plantejar d'una altra manera. Rera aquest aspecte pausat hi havia una ment cafeínica, cabil·lant com entregar-se a sa zona tècnica, a sa que mos va deixar esglaïats. Amb una actitut semblant a sa de quan pronuncia sa paraula "Lapierre", se va pujar tot es tram de roca de sa zona de Sa Mola de Sobremunt.

Diuen que una imatge val més que mil paraules. Ja veis com pujava en Miquel. Val que sa morrera de moto-cross que duu dins es Camel li pot produïr certa descompensació al pedalar, però això ja és anar sobrat. Més envant vos aclariré es motiu...


Ara entendreu perque pujava d'aquesta manera en Miquel. Duu un SUERO VERMELL!
Quan s'acaben ses Gomibayas, passa lo que passa...

Aquí podeu veure en Nando després de barellarse amb unes branques... Les va tallar i les se va menjar. Amb dues paraules, actitut Titan-Desert.
Ja baixant vaig cometre s'error d'anar a fer un riu a sa cova d'un Ermasset. Aquí me teniu suplicant ajut!
No hi havia manera d'escapar
Fins que en Miquel va entrar per sa porta del darrera i li va fotre una manta.

Res, que va ser divertit, mem que podem fer aquesta setmana que ve...

14 comentaris:

Nan ha dit...

Ostras Vicenç, que bo ha estat aquest comte, me parto y me mondo. Molt bons els comentaris. Ahir despres d'estar amb voltros nomes vaig fer 15km mes, en total 40km. Ara ja m'has batiat com Titan Desert? El espirit lo tinc, ja veurem d'aqui a un any. Una altra cosa, lo de sa encosta que he ha aqui debora de quina bici va millor per mallorca, aixo de lo que dugui en Nando ha estat molt bo.
Be, aquesta volta va ser bastant dura per sa pujada que varem fer, pero varem aguantar tots molt be i sa baixada per jo es una de les millors que he ha per aqui. La baixada que varem fer quan volgeu podrian fer-la neta per que es molt guapa.

Arriba espiritu Titan-Desert.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Senzillament una sortida completíssima, molt dura sa pujada, i molt técnica a trossos on en Biel mos va deixar bocabadats. Sa baixada, qué he de dir!! Me van fugir tots els mals!!!
Enhorabona en en Vicenç per aquest descobriment secret. Per cert, són EPO-Bayas, jajajaja ni així vaig davant!!

Molt bó es conte!!!

bielingo ha dit...

Hey nois, com va això?

En primer lloc, felicitar a nen Vicenç per sa gran crònica. T'ha quedat molt bé. A mesure que ho anava llegint, revivia sa ruta. Es una bona cosa això d'anar fent ses cròniques de ses rutes i penjar-les a nes blog, ja que es una bona manera de no oblidar-les "mai".

La ruta em va agradar molt. La veritat es que al tros de pujada de la mola de sobremunt, vaig disfrutar com un enano. De cada pic m'agraden més aquestes pujades més tècniques. Ara només em falta millorar amb els descensos per acabar de donar-vos per es... ;)

Ja anam parlant per preparar sa del proper dissabte.

Fins aviat!!

Anònim ha dit...

Sisi, voltros catxondeo, pero sa propera vegada que vos enganxi pixant tendré tancada sa porta de darrera i mem com vos va... Mamons

Firmat:
Ermasset De Sa Cova

Unknown ha dit...

Ei, estic content de que hagi agradat... He xerrat amb en Toni Vicens (es Presi) i està d'acord amb que el facem un poc net entre tots. Es camí és molt guapo com perque estigui tant descuidat...

Nan ha dit...

Uy uy uy, al.lots hem d'anar alerta amb s'ermasset i ademes te un ordenador amb internet a sa cova. Com siguin motls esteim arreglats.

Mara ha dit...

Bones nins. Com va tot? He estat desaparegut pero podeu contar amb jo per dissabte que ve. Torna Kona Power a donar guerra. Que teniu pensat per dissabte?
Veig que en Miquel ja esta recuperat al 100%. Aixi m´agrada.

Unknown ha dit...

Ei, aquest cap de setmana tenc trui per un tubo... Ho tenc cru per anar amb bici... Anau pensant sa ruta que vos faci i dissabte 12 feim sa des Club!
Per cert, entre setmana ja se pot quedar a fer alguna mini-volta, no? Fa claror fins les 20:30

bielingo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
bielingo ha dit...

Hola nois,

Jo si tot va be podré venir, però fins al divendres horabaixa no ho sabré.

Encara no he pensat res, però ja que varem fer sobremunt i ermita, i que el dissabte 12 feim la mola de son pacs, tal vegada podriem fer una sortideta per bunyola.

Només es una idea.

Ja anirem proposant rutes.

Fins aviat!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei pensau que dissabte crec que hi ha una concentració de BTT's a sa comuna de bunyola, potser sigui un poc rollo caos. No sé com volgueu, a mi personalment m'estira més anar per on hi ha menos gent.

Per cert vos fa ganes que aniguem a fer sa del Teix??? Fa molt de temps que no hi vaig i a més crec que hi hem anat per llocs diferents, si vos fa???

Bé ja xerram, jo segurament ho tengui bé!!

Mara ha dit...

Jo personalment descartaria sa ruta de Bunyola. La del Teix pot ser una bona idea, pero no conec del tot la ruta. Si vos pareix tambe podriem fer la de Tosals. Lo unic que hauria de arribar d´hora per dinar.

Nan ha dit...

Bones a tots, aquest dissabte si que he ha sa quedada de mtb a sa comuna i despres fan una torrada a sa caseta, aixo m'han dit.
Mara, que tal per sa neu?
Per dissabte podem fer la que volgueu, tot me va be. Aquest dijous sortire a fer una volta a les 18:20 + o - per si qualqu vol venir.

Mara ha dit...

Per sa neu ha anat molt be, al menys hem arribat sencers tots. Ens hauriem de posar d acort per sortir dissabte perque men vaig de viatge i no tornare fins divendres.