Pages - Menu

diumenge, 8 de juny del 2008

Sobremunt 07/06/2008

Esporles - Son Ferrà - Son Malferit - Bunyolí - Sobremunt- Ermita Vella - Ermita - Esporles: Branca!!

Jo no sé quantes vegades hem fet aquesta excursió, però no ens hi avorrim mai. Aquesta vegada, en Pep Patau "Yeti" es va inaugurar fent s'excursió i va flipar: pujada, pujada, pujada, una mica de baixada, pujada, pujada, pujada... I baixar per un tubo... I vam tenir un poc de tot: foradades, reparacions a plena muntanya amb frenos desmontats i tot, flipar per es fet de baixar una roca i llavor resulta que mos demostren que és una mari**nada... Què hi farem! "No te acostarás sin saber una cosa más"!

Això de no dur tubeless... En Nando provava de foradar sa Maxxis a crits, però res... Si no hi ha pedres de per enmig no esclaten ni de conya

Aquí mos teniu amb cara de felicitat després d'haver consumit es doping de'n Nando... 5 Minuts abans no feiem tant bona cara, després d'haver pujat Bunyolí!

Tant de sol és dolent. En Pep va trobar que sa mata anava un poc seca i va contribuïr a s'equilibràs sa natura regant un poc...

Pareix mentida, però pujar per sa zona de Sobremunt pot ser divertit... Terreny revirat, zones tècniques, fulles d'alzina... I feia fresca! Clar, no és lo mateix estar a 800mts que estar 150mts...

No sé si vos hi heu fitxat però quan en Biel te pega un cop a s'esquena apareixen bicis taronja de totes bandes...

Ses Golden Lady no passaven i es que sa musculatura creix a fondo amb tanta pujada :-P

Per culpa de s'esprint que me va fer en Pep vaig enmagrir 10kg i ses Golden Lady me ballaven.

En Nando trobava que allò pareixia es vestidors de sa Cibeles...



Ja mos teniu a en Mara i Jo estrenant-mos a sa roca des descens...



Aquest dos feia estona que s'havien estrenat baixant sa roca...

17 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Molt bona crònica de sa sortida, en sa teva línea. És una volta dureta però té respiros per enmig que la fan un poc més asimilable,ara bé crec que fer-la tota d'un tirón sense aturar ni a pixar... queda lluny de ses meves possibilitats.

D'aquesta volta me pica i molt "sa roca" i me abans me veig botant-la que baixant-la, sembla més senzill. ja ho vuerem sa próxima vegada.

Unknown ha dit...

Com va dir en Pep: "això és una volta per fer un bon entreno"... Fas de tot i molt! I hem de tenir en compte que ja feia temps que no feiem una volta llarga.

Ah, i lo de sa roca, que jo pensava que mai la baixariem... Hi ha trams tècnics a aquesta excursió moltissim més complicats que baixar sa roca

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
bielingo ha dit...

Ei nois. Vaig disfrutar molt de sa ruta, de sa que podem dir que es sa "NOSTRA" ruta.

Dona gust sortir amb cracks com voltros.

P.S.: Tenc unes ganes de tornar agafar sa bici... ufff...

P.S.: Abans m'he colat i he publicat amb s'usuari de sa meva dona...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei Biel coincideixo amb tu amb lo de que dona gust sortir amb cracks com voltros. Sou l'òstia!!!!

mem he parlat amb en Pere de Niuwave per anar a fer gasto divendres capvespre, li duré sa bici perque m'ajustin cuatre coses que van petar s'altre dia (tanta canya...) i he de mirar ses sabates, pagar-li sa motxilla, etc... Si vos pareix bé podem anar proposant com quedar, hora, lloc i numero de cotxes, ja que jo duré sa bici, també pot ser que vengui en Pere de tirme a mirar coses. Vos animau... per ventura podríem allargar s'horabaixa i anar a fer una nocturna... (era conya!!)

bye!!

Mara ha dit...

Estic d´acort, va esser una volta collonuda. Desde la sortida de dissabte sa sang me bull. Necessit agafar la bici.

Com ho teniu per sortir a fer una petita volteta dema dimarts devers les 19:15 h fins devers les 21:15 h.

Si no Hi ha res de nou jo tal vegada surti. Podriem fer Costa, Branson i cavall, per exemple.

Vos animau?

Unknown ha dit...

Jo justament dimarts no puc... Aquesta setmana tenc trui... A lo millor aniré a còrrer, per fer algo..

bielingo ha dit...

Ei Mara. Jo també ho tenc malament per sortir els horabaixes aquesta setmana. Igual ho tendria bé per divendres... així que si no vas a Niu Wave, igual podem sortir...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Joer, jo també ho tenc fotut per sortir avui. Quina llàstima!!

Unknown ha dit...

Vaaaja vaaja!

Se veu que sa darrera excursió vos va motivar, perque tothom està a tope! Jejejejeje

Ahuré d'anar a córrer un parell de dies per mantenir un poc, que sinó ja me veig sa penya pegant sabatades i jo amb sa llengua dafora... :-P

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Algún dia, no sé ben bé quan... estaré prou en forma i fotré qualque sabatada, però jo per ara... caaaaa

Unknown ha dit...

Ah, per cert... He posat en marxa un apartat de Categories de missatges. Ho veureu a nes menú... Si ho trobau funcional, ho deis. I si trobau que en podem posar més, també

bielingo ha dit...

Ei, bona feina vicenç. Està molt bé això de ses categories.

Crec que de moment amb les que hi ha, ja ho tenim tot cobert.

Canviant de tema... per dissabte que hi ha previst?

Nan ha dit...

Eeeeiiii, jo aquest dissabte vaig acabar molt fet pols, o sigui que no vagis a correr Vicenç aixi aniras amb jo a sa proxima excursio.
Per cert sa primera foto esta molt be, es que quan tinc fam...

Unknown ha dit...

Hmmm...

Toca excursió tranquis... Lo que haviem pensat, perque ningú s'avorresqui és lo seguent:

-Pujam costa
-Mirant de Mar
-Arbossar
-Camp de Futbol de Banyalbufar
-Volta des General
-Port de Canonge
(Fins aquí només pujam quan anam cap a Mirant de Mar)

a)Ses ties i qui vulgui no cansar-se massa deixa un cotxo a nes port des canonge un dia abans.

b)La resta puja per es port i si se vol allargar un poc s'allarga.

Que trobau?

Nan ha dit...

opcion B

bielingo ha dit...

Ok. Jo encara no se si sortiré es dissabte o divendres horabaixa...

Si te pareix, avui horabaixa publicaré sa sortida amb qualque fotillo.