Pages - Menu

diumenge, 6 de juliol del 2008

05/07/2008 Excursió del club, mos passam pel Galatzó

Forn amb vistes al mar


Anar d'Esporles cap a Puigpunyent, Sa Campaneta, seguir pujant cap a nes Galatzó, passar per es mirador, arribar a Estellencs i tornar cap a Esporles, normalment és dur. Una excursió llarga, amb un principi exigent, amb molta pujada, de menys a més tècnica... Però amb aquesta calor!!

Vàrem partir un poc més prest, sobre les 8:00h per tal de poder soportar ses temperatures, però no va servir de molt! Sort que després de ses primeres pujades, quan ja estàvem a molta altura i dins des bosc, feia fresca, i més bon anar i ens vàrem recuperar un poc.

Arribam a Estellencs i sa madona de "De Tot un Poc" mos va pendre per locos i amb motiu, perque allà es sol pegava fort, però és que tornar cantant "Iba yo de peregrina" sempre ajuda i fa sa tornada més bona de dur... Jejejeje

Com a dades especials direm que ses Spicys i es seus xòfers :-P mostren bons resultats a les totes a ses zones tècniques, tant pujant com baixant... Sí senyor, progressió a tope, com toca!

Com a incident desafortunat, sa castanya que se va pegar en Pep "Yeti" al principi de sa baixada, dins un troç que ses darreres plogudes van aixecar molta pedra i es camí estava fet una porqueria. Sort que no va ser res més que quatre rascades que no li van impedir enxufar de tornada i fer-nos deixar es fetge pers es camí :-P

Fotos? En tenc, en tenc, però me falta es cable de sa càmara per passar ses fotos cap es blog, demà hi seràn!

I ara ja mirant cap a nes futur... Ses properes sortides d'estiu, que esper que siguin moltes, supòs que seràn els horabaixes, o seràn nocturnes i molt molt prest!

S'accepten suggerències! Per cert, sabeu quan és sa propera lluna plena? Seria una passada fer una nocturna per s'arbossar...

15 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei al.lots m'alegro que vos anés bé, jo ja tenia en ment fer alguna nocturna en lluna plena. Segons diu el meu calendari la propera lluna plena és el divendres 18 de totes formes pensau que per exemple el dijous 17 ja serà casi plena i que el dissabte 19 o diumenge 20 també hi haurá molta lluna, ho dic per donar opcions. ara bé ha de ser una passada sortir amb sa fresqueta de sa nit.

Jo en s'estiu solc anar a passar un vespre de lluna plena a dalt de l'Ofre, llavors prestet al matí feim cim, berenam i llavors baixam escapats abans que ens agafi sa calor. Si qualcú s'anima... ja ho sabeu.

Fins aviat!!

Unknown ha dit...

Idò estiria bé provar de fer una nocturna entorn a dia 18. Anam per un camí menys complicat, no ens liam massa en quant a temps i mem que passa... Què trobau??

bielingo ha dit...

Jo m'apunt a un bombardeo. Però serà suficient el llum de la lluna?? Perquè focos i tot es lio aquest crec que ningú en té...

Ahh, vicenç, sa crònica collonuda (com sempre).

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Mem jo tenc un joc de focos que converteixen la nit en dia, son una veritable passada, però clar el joc d'ombres por ser collonut. Una altre opció pot ser la de posar un frontal a sa bici, jo en tenc tres així que, voltros direu, jo pens que si anam per un camí prou ample i senzill pot ser molt divertit, ni que fos per exemple pujar a sa comuna de bunyola i tornar a baixar per sa torrentera, pens que ja n'hi hauria prou.

Unknown ha dit...

Res, veig que haurem de posar en Miquel com a sponsor oficial des club... :-P Jejejeje

Jo tenc frontal, no és cap passada, però per fer una ruta senzilla, basta i sobra. Amés, tot es temps que no anem per dins es bosc -tapat- podem anar fora llum, que mola més i s'hi veu bastant si hi ha lluna plena...

Nan ha dit...

Bones, jo encara estic sudant de sa ruta des dissabte, quina caloooooor. Jo tinc focos, per jo no he ha problema.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

I sinó agafam un quinqué o una pila, o un antorxa amb una mà i anem manant amb s'altra (jeje)

bielingo ha dit...

També el que podria estar bé es sortir damunt les 9, a fi de arribar a nes poble devers les 10:30 - 11... i aprofitam i sopam junts (rollo pa amb oli o bocata).

Mara ha dit...

M´pareix molt be sa idea de fer una nocturna. Crec que per aquestes dates ho tendre be.

En quant als llums, jo tenc un frontal per posar al casc i un llum sencill per posar al manillar, que ens evitara agafar colocons. Jo vaig servit.

Unknown ha dit...

Trob que és molt important lo que diu en biel, de a nes final acabar fent un Pa Amb Oli o un bocada... Jo propòs s'opció variat

bielingo ha dit...

Jajajajaja!!! Ara m'agrades vicenç.

Idó que... confirmam, a priori, divendres dia 18. Crec que podriem sortir del passeig a les 20:30. Sortiriem amb claror i arribariem amb fosca.

P.S.: Miquel... hem podries deixar un dels frontals... que jo no tinc res de res.

bielingo ha dit...

Ahhh... i quina ruta proposau?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Biel pots comptar amb el frontal, ara miraré d'aconseguir piles. i divendres 18 per ara me va bé, així que comptau amb jo i amb ses meves pájaras!!

Unknown ha dit...

Miraré un poc lo que hi ha pendent, però crec que dia 18 anirà bé....

Com a ruta proposaria algo senzill, per exemple: Son Dameto, Arbossar fins a nes mirador i tornar, o algo així, què vos pareix?

bielingo ha dit...

Gràcies Miquel. De totes maneres, també hem feia ganes comprar-ne algun de frontal... si de cas ja et diré coses i m'assessoraràs un poc.

I respecte a la ruta que proposa en vicenç... a jo hem pareix benissim. Si de cas, quant tornem des mirador, si hi ha ganes i veim que amb es llum que duim pot anar bé... igual podriem tornar per es Camí des correu.

Només es una idea. Ja anirem fent sobre la marcha.