Pages - Menu

diumenge, 17 de gener del 2010

Mola de Planicia

Una visita desde Alcúdia

Aquest dissabte vàrem tenir visita! Entre setmana en Carlos de Niu Wave ja va telefonar perquè a ell i es seus companys de rutes els hi feia ganes venir per Esporles... Ja havien fet s'Ermita, Volta des General... Què lis podiem oferir com a plat fort?? Jejeje, què vos pareix Planicia, per exemple?

Ens veiem es dissabte dematí a les 9 i algo a nes Bar Passeig, com sempre. Dels Ermassets hi erem en Mara, en Miquel, en Joan+ i un servidor i amés es vàren sumar el 3 d'Alcúdia. Començam a rodar per sa pujada cap a Son Dameto (Sa Costa per els amics) i per allà ja vàrem tenir trui. En Carlos va xupar cadena i un poc més envia es canvi a porgar fum. 4 arreglos i solucionat. Seguim rodant a bon ritme (massa bon ritme) tot i que jo havia avisat de que hi havia MOLTA PUJADA. I és que 1h:30min de plat petit és molt! Fins s'Arboçar no hi va haver moltes queixes, però quan començaven ses primeres rampes de sa pujada cap a Planicia tot quisqui se va enrecordar de sa familia i futurs descendents dels Ermassets, jajajaja...

Què vos he de contar de sa pujada cap a nes punt geodèsic? És dura, té es seu punt tècnic, divertida i molt molt xula. Per jo, una de ses pujades més guapes de s'Illa. Per no dir sa que més. Llàstima que en Miquel va petar d'esquena quan anàvem pel 50% i no va poder acabar amb nosaltres...

Durant sa pujada fèrem un parell de fotos de rigor i un parell de descansos per recuperar energies fins a arribar a nes punt geodèsic on tothom va trobar que havia valgut la pena pujar perquè hi havia un panorama impressionant, amb es núvols més baixos que nosaltres i sa punta des Galatzó que els atravessava! Una passada

Començam a devallar tantejant una mica i s'ha de dir que vàrem haver de fer un poc de jardiners, llevant branques que havien caigut per culpa des pès de sa neu. Per cert que devall de ses branques hi havia NEU! Sí, encara en quedava!

Anant devallant en Johnny (d'Alcúdia) ja va mostrar que anava bastant freerider (com toca, jejejeje, li va faltar conèixer en Pinxo!) estant a nes grupet donant cap... encara que bé, com que ens anam embullant constantment mentre baixam perquè es camí està poc definit ningú va davant tot es temps, el que ho fa més entretingut ;-)

A mitja baixada vaig sentir una enganxada estranya a sa zona des canvi del darrera iiiiii... què va ser? es meu "apaño" de super glue ja havia durat massa (davers un mes ja feia que el duia) i va petar. Pata de canvi a porgar fum i cadena xapada per 2 bandes diferents. M'estim més no fer pressupost perquè me pega un xungo...

Seguim baixant una estona més fins que es camí queda més net i ja podem baixar sense tanta por a equivocar-nos. Així i tot me vaig colar, me va passar tothom i llavor per recuperar vaig fer un front-flip que va acabar amb ses meves grapes per terra a una curva que patinava un poc per no dir molt. Apart de tota aquesta successió d'afers poc afortunats crec que hi hem d'afegir unes ulleres xapades per un impacte contra una branca d'alzina...

Bé, ens reagrupam ja aprop des darrer tram on per sorpresa ens trobam tot es camí inundat d'aigua i síquies que pareixien un torrentó. A primera vista pareixia impossible passar però resulta que dins 3 o 4 dits d'aigua ses rodes no patinen tant com pareix. Jo diria que patinen menys que si només està humit... I per avall s'ha dit!

Conclusió: sortida amb desperfectes però molt divertida i amb bona companyia! Esperam repetir! Salut!













19 comentaris:

bielingo ha dit...

Caaaa... vaja volta més accidentada! Hem sap molt de greu lo del teu canvi (segur que a tu t'en sap més...). Ara montes un X9, i a ca una puta.

Ja tens raó quan dius que la pujada es preciosa. Ja tenc ganes de tornar-hi anar!

Fins aviat!

P.S.: Ja tenc bieles noves!!! Uuuuueeeee!!

bielingo ha dit...

Acabo de veure els links! Gràcies tio!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei Vicenç gràcies pels links.

I com ens tens acostumats,bona crónica!! Sa veritat és que me va fer molta ràbia hacer-me de retirar a mitja pujada, però veia mooooolt negre el tema per arribar a dalt i no per la pujada ni per cames nires, era tan sols sa zona lumbar, que la tenia hiper carregada, però res que no es solucionés baixant tot lo pujat èn 30 minuts, en uns escasos 4 minuts i llavors tira tira per s'erbossar, e cuando arrivo a casaaaa un bon massatjet , estiraments i algún chute farmacèutic, jejejeje. Res que esper está bé per dissabte.

Per cert jo també duc bieles "noves" de segona mà però casi noves i el disc de freno posat a puesto que resulta que estava "un poc tort". O sigui que per dissabte intentaré estar a tope per sortir.

Al final com vau quedar??? Sabeu ja que farem???

Joan de la Cruz ha dit...

Heiii gent!!! Bona crònica Vicenç i millor volta, encara en fan mal les cames!!!. Miquel tenc la teva camara de fotos, dissabte la te tornaré.
Salut i força.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

OK tranquil no et preocupis Joan, mem si dissabte estic en condicions de donar un poc de branca ni que sigui baixant....

Unknown ha dit...

bueeeeno, a nes canvi xo se li pot comprar es conjunt pata-rodetes en lloc de comprar es canvi complet, o sigui que segurament optaré per aquesta opció ;-)

enhorabona per lo de ses bieles! està bé actualitzar un poc, de tant en tant

per dissabte que ve, jo no sé res, però podem començar a pensar coses...

per cert, me vaig deixar de mencionar es bonys que li vàren sortir a sa bici den Joan+ quan li va caure mentre la duia a coll... caaaaa, sort que s'excursió va ser una passada

Mara ha dit...

Una cronica collonuda. gracies Vicenç i Joan +.

Vaig disfrutar moltisim, pero tambe s´ha de dir que tambe vaig sofrir molt. Tant de temps sense agafar sa bici va passar factura.

Sort que la baixadeta va servir per recuperarme.

Una llastima per tots els accident i totes les averies, pero encara i aixi, va sortir una bona vota.

Enhorabona als dos per la adquisició de les noves bieles. Ja tenc ganes de sortir tots plegats.

Vam xerrar amb en Carles i segurament quedarem per la seguent setmana sortir amb ells per alla, ja que ell no te feina i podrem tenir mes temps per rodar i no hi haura por de que ens agafi la fosca si sortim s´horabaixa.

Adeu.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Acabo de descobrir un tram nou per evitar una estona de carretera en una de ses sortides que feim per Sóller, es diu es camí des rost i és rollo es barranc de biniaraix. Ha estat un premi per haver sortit a entrenar un poc, com veis jo no entren d'amagat, havia de provar ses lumbars per saber si dissabte m'arriscava a venir amb voltros i crec que per ara podré venir. Ja direu com quedam!!

Unknown ha dit...

Hmmmm... té bona pinta! Jo estic pendent de sa bici. Si la tenc llesta, venc!

Mara ha dit...

Crec que podeu copar amb jo per dema, supos que ho tendre be.

No podre veure com heu quedat fins el vespre, pero la volta es el de menys. A veure si ens podem juntar tots. Si de cas ja vos cridare.

Adeu.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Per on pensau sortir??

bielingo ha dit...

Ei gent! Jo per demà no ho tenc bé. De fet, no ho tenc bé per cap dissabte (sa meva dona fa feina). Intentaré sortir diumenge.

Cuidau-vos

Joan de la Cruz ha dit...

Hei al·lots!!! En Pinxo i jo tenim un dinar i ens possarem prest, em quedat a les 8.15 al passeig. Volem anar a cercar el camí de Planicia cap al coll d'Estellencs per davall del Pas de sa Rata i tornar per la Campaneta, per si ho teniu bé i vos be de gust.
Salut i força.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei jo me quedaré per Sóller, tenim gent a dinar i pas de fer trull d'anar i venir, sortiré a fer un voltí per aqui... mos veim dissabte qui ve!!!!

Unknown ha dit...

jo segueixo en procés de reparació de sa bici... avui horabaixa vaig a Niu a intentar deixar s'aparato enllestit! Per poc que pugui venc i en Mara també... Miquel, a quina hora partiràs tú a fer sa volta?? Ho dic perquè ja que hi ha 2 possibilitats, li comentaré a en Mara, mem on li fa més anar...


Salut!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei Vicenç en principi a les 9h sortiria, però tenc una reunió avui vespre que no sé com acabarà i me condicionarà el tema de demà, igual se me complica i acabo sortint diumenge amb en Biel, me fa ilusió que vengueu clar que sí però veig més segur el que proposa en Joan+, ja que jo estic un poc enlaire. Ho sento ja vos contaré ha estat una setmana un poc horribilis.

Mara ha dit...

Ok, jo m´apunt amb en Joan i en Pinxo i crec que en Vicenç tambe vendrà.

Ens veim a les 8:15 al passeig.

Fins demà.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Al.lots nou tram descobert per evitar un bon tros de carretera del puig major, quan sigueu al mirador de ses barques, es pot arribar a Fornalutx i/o Sóller sense tocar pràcticament asfalt, això sí amb un ou d'escales antigues en mal estat, moooooooooolt divertides!!!!!

Unknown ha dit...

jejejeje... així m'agrada!