Pages - Menu

diumenge, 19 d’octubre del 2008

18-10-2008 COSTA-MIRANT DE MAR-BRANSON-GENERAL-ARBOSSAR

La volta d'aquest dissabte a estat per passar s'estona i rodar un poquet, varen ser 23km intenses sobre tot sa pujada desde sa volta des general fins s'erbossar. El millor de tot va ser la devallada per la Branson ja que cada vegada empleam menys els frenos.
També s'ha de dir que en Biel no es trobava al 100% i va aguantar com un "guerrero" i jo (Nan) me va costar molt seguir es ritme dels "sherpas" Mara i Joan que sempre diuen que estan fets pols i sempre es tot lo contrari, be, ja els coneixem.
Crec que no he ha molt mes que comentar d'aquesta volta nomes que quan mes la feim mes curta se fa, be, llevant de qualque guiri que varem trobar per sa volta des general que es va quedar enmig des cami amb cara de "empanao" i mala llet.
Ja podeu començar a pensar sa volta de dissabte que ve, que darrerament pareix que estam un poquet perduts.

Aqui vos deix es perfil de sa volta.

14 comentaris:

Unknown ha dit...

Hmmmm... I si feim sa de Sóller que en Miquel mos havia de dur la setmana passada? Així variam...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Per jo esper que no hi hagi cap problema, ja que ara per ara tenc un gripazo del 15, pero faig comptes estar completament recuperat per dissabte sinó me tall ses venes!!! O sigui que si voleu que anem per sóller cap problema.

A mi personalment me fa ilusió fer-ne alguna que no hagi fet mai com per exemple el Massanella, però com que no la conec no sé si és massa heavy metal¿?

bielingo ha dit...

A mi qualsevol cosa em va bé. El Massanella no l'he fet i em fa ganes. I per Soller també es molt guapo... el que volgueu.

La ruta de dissabte, encara que light per als fenómenos, a mí em va anar molt bé per entrenar. Ahhh... i sa baixada per sa Branson cada pic millor. Vaig disfrutar baixant amb en Nan.

P.S.: Esper que et recuperis aviat Miquel.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Gracia a tots, ja he començat a chutar-me pastis per poder sobreviure lo antes possible.

Vicenç ves preparant el rodillo que en quant te'l prengui li donaré matadura fins que agafi el vostre nivell, la pluja ja no serà excusa.

Unknown ha dit...

Bé, jo he fet es Massanella i hi ha una baixada de pista super-ràpida gens tècnica perfecte per baixar a 60 per hora, foradar i quedar beneit de per vida... A no ser que pujem per on dic jo i baixem per sa banda revirada, més xula.

S'altre opció que se m'ocorre és anar per sa zona d'alcúdia, però hauria de ser la setmana que ve, ja que aquesta tenen curro tant en Pere com en Carlos.

Una altra cosa: algú sabria per sa zona des Massanella lo suficient per fer de guia? Jo hi he baixat 2 vegades desde lluc però no sé si hi trobaria...

Mara ha dit...

Bones a tots.

Jo crec que desde Lluc sabria agafar be el cami del Massanella, pero no acab d entendre la ruta.
Que partiriem desde Soller i aniriem cap a Lluc o que fariem?

Miquel esper que estiguis recuperat per dissabte. Que et milloris.

Unknown ha dit...

Jo crec que o voltam per sóller o per lluc...

bielingo ha dit...

Jajajajaja... en Mara està a tope!! Vol fer ruta per Sóller, i com a postres, fer el Massanella... ;P

Sa idea és, o fer el Massanella, o fer ruta per Sóller.

bielingo ha dit...

Per cert vicenç... t'han comentat lo de la torrada per dia 2 de novembre?

Unknown ha dit...

Hmmm... Torrada??

bielingo ha dit...

Si, a la darrera sortida varem posar dia, per tal de que no ens agafi el mal temps. En principi per diumenge dia 2 de novembre. Podriem pujar tots junts a peu (dones incluides) cap a s'ermita, i en arribar ja preparam es foc i ens atipam... Ho teniu be tu i na marta?

Unknown ha dit...

Idoo... No ho sap ni ella. Li donen s'horari des mes complet dia 31. Esperem tenir-ho bé!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

pajarooooonnn pajaroooonnnn estic un poc pajaróoooooooooon i voltros parlant d'anar de sóller a lluch i pujar el massanella i llavors se m'ocorr que podríem pegar un bot fin banyalbufar passant per fer un vairat a sa pobla... jajajaja estau super pillats!!! vegent això me donen ganes de no sortir del llit,jajajajajaja

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Mem per fer el Massanella jo tenc entès que s'ha de deixar el cotxe a Caimari, pujar amb bici fins el merendero dels arcs cap a Lluch i d'allà agafar la pujada cap al Massanella previo pago de la tasa al vigilant, després queden uns 10KM de baixada de mort. Jo al.lots ja vos confirmaré si venc o no però ara per ara encara és que no. M'he quedat sense forçes ni per pujar s'escala.