Pages - Menu

dijous, 14 de gener del 2010

Renovacions dels socis

Un any més

Ja tornam a començar s'any! Una vegada més vos donam les gràcies a tots per formar part d'aquest club o millor dit, una forma d'entendre sa vida. Una any més hem pogut gaudir de sa muntanya junts i no hem aturat... I que duri! Per renovar federacions i històries per a que estiguem ben coberts i assegurats mentre la liam, pegau una ullada a http://www.ermassets.org/soci.pdf

Hi ha un pdf dinàmic que se pot omplir i te fa una domiciliació. En cas de que volgueu donar els doblers en efectiu, posau-vos en contacte amb en Mara o amb jo mateix!

Salut!

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Ep! Sa gent de NiuWave venen per Esporles dissabte... Lis fa ganes fer Planicia perquè no ho han fet mai... Vos fa??

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

OK, jo hi som!!! Per jo podeu posar hora i lloc!!! Booooop Booooop!!!!

Mara ha dit...

Jo tambe hi som.

Millor que siguin ells que diguin hora de partida.

Boooooooooooooopppppppppp!

bielingo ha dit...

Jo no ho tenc bé!

Respecte a la renovació, la setmana que ve faré l'ingrés i posaré un mail a nen Fran per dir-li.

Fins aviat!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Per cert jo ja vaig enviar el pdf dinàmic a la direcció de correu que indica per domiciliar el pagament. Si hi hagués alguna pega no dubteu en dir-m'ho.

Joer ja me veig venir que aniré tot solet el darrer de tots.... cremant els "dolços nadalencs"...

Unknown ha dit...

Mem, en principi sa cosa seria quedar davers les 09:00-09:15 pes Passeig per partir. En Carlos m'ha dit que aniràn de tranquis que no han entrenat gaire.... ja ho veurem

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

OK allà estaré!!!

Mara ha dit...

Ok.


A les 9 h. al passeig.