Pages - Menu

divendres, 7 de maig del 2010

Bacanal sollerica

Ei al.lots sa Bacanal masculina sollerica cervessera s'hauría de passar per problemes tècnics-socio-economico-laborals imprevists al cap de setmana del 22-23. Esper que vos ho pogueu montar per venir, ruteta xula amb parts noves, torradeta de carnota (cal confirmar asistencia no sigui que me passi de menjar), crevessotes i piscineta!!!

Me sap greu el canvi però és que ho tenc bastant fotut, vos promet que hi haurà allioli!!!!

Salut!!

17 comentaris:

Unknown ha dit...

Ehhhhh! Això té bona pinnnta!! Jo m'apunt, però hauriem de concretar es dia... Per cert, a jo me va bé qualssevol

Salut!

bielingo ha dit...

Eiii Miquel! Doncs el canvi me va de conya.

Per la meva part, me és igual si ho feim dissabte o diumenge... però això si, com diu en vicenç, hauriem de concretar i així ho podem deixar tot fermat.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Home jo sempre m'estimo més el dissabte (ho tenc millor en tots els sentits), tu Biel t'ho podríes montar bé pel dissabte??? Si és que sí posam dissabte i mem com li va la resta, crec que en MAra tampoc tenía prblemes.

Salut!

bielingo ha dit...

Jo ho puc arreglar per dissabte, no problem.

Confirmam idò per el dissabte 22?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ok venga per ara confirmat pel dissabte 22, que si no ho feim així no ho farem mai. esper aconseguir mostrar-vos una nova ruta, aquesta setmana aniré d'expedició!

Joan de la Cruz ha dit...

hola Ermassets!!! encara no se com ho tendré per dia 22, la pròxima setmana ho confirm. Per cert, hem tornat quedar diumenge a les 8 per si ho teniu bé. SALUT I FORÇA

Mara ha dit...

Ok.

Jo tambe m�apunt per dissabte dia 22.
Quin perill!
Bici, cervesses, carnota i fora dones, ...

Joan + si ho tengues be per sortir diumenge et cridare.

Adeu i feis bonda

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei al.lots aquest cap de setmana sse me complica un poc, així que en principi no podré sortir. Mem si el que ve tot va guay i podem fer sa bacanal!!!

Salut!

Unknown ha dit...

Això esperem!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Bueno.... mem al.lots com teniu s'asunto?? El dissabte jo sortiría devers les 9 de Sóller, sa ruta que he pensat té pinta de durilla al principi, he pensat que podríem fer en Barona i els camins de metre (jo no ho he fet mai i llavors ja veurem cap on tiram.

Per altra banda, jo tenc el beure que vaig comprar a punt i faré allioli (esper que me surti!!!), tan sols faltarà el pà i sa carn. Hi ha algún voluntari per comprar-la?? Ho dic perque jo no tenc una setmaneta molt tranquil.la que diguem, llavors no crec que hi pogués anar fins divendres a darrera hora. Si algú ho té un poc millor m'aniría genial.

Per cert, jo tenc hora tope de juerga ja que a les 18'30 hauré de ser a palma o sigui que devers les 17h hauríem d'escampar (vaja vida social!!!)

Bé ja direu quants podeu venir i com organitzam lo de sa carn.

Fins aviat!!!

Booooop Booooop vos enyor un munt!!!

bielingo ha dit...

Uep! Jo puc anar a comprar la carn. Només hem d'aclarir quants hem de ser per tal de no comprar massa.

Miquel, respecte a la ruta, tu comandes! Lo que si voleu, i ja que anirem un poc en pla "expedition", i que a les 17h ja hauriem d'estar amb ses feines fetes, tal vegada podriem quedar a les 8h... així anirem amb més marge... no trobau?

Enga idò. Me quedo a l'espera de confirmar qui serem per tal d'anar a comprar sa menjua.

Ahh... i el pa el podrem comprar d'esporles abans de partir.

Salut a tots!!

Joan de la Cruz ha dit...

Hola al•lots!! em sap molt de greu però no podré venir, dissabte tinc compromís insalvable. Passeu-ho bé, i ja en mostrareu aquestes noves rutes.
SALUT FORÇA I MOLTA BIRRA

Mara ha dit...

Jo m�apunt. podeu comptar amb jo. Tambe em pareix be comprar el pa a Esporles abans de partir i una vegada sapiguem els que som.
I per cert, Miquel. Tu a Soller ets es "xerpa". No mos has de donar expicacions d�on anam. Tu nomes has de dir per aqui i amen amen.
Si trobau ens podem veure a les 8 h al passeig per partir. Jo puc dur es meu cotxe i puc carregar una altra bici.
Feis bonda.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

OK fet, en Biel s'encarrega de la carn, jo de la ruta i l'allioli i entre tots comprau el pà abans de venir. Podem deixar els cotxes i la carn a puesto a primera hora quan arribeu i d'allà partim a fer sa ruta així en tornar ja anam directes a casa ens pegam un banyito a la piscina, dinam i en estar llestos partim directament.

Preparau-vos perque sa pujada serà Heavy i de devers 1'30h, llavors hi haurà un tram improvitzat on no hi veig cap camí, per tal d'aconseguir trobar la baixada cap a Deià.

Ja vos posau d'acord els que hageu de venir per amortitzar tema cotxes que el tunnel ha pujst i son 4'50euros.

Per cert tenc el culot de malla d'algún de voltros, el duré dissabte, no sé de qui deu ser.

Joan+ tranquil que hi haurà més bacanals, sempre és difícil aconseguir ser tots!!!

Salut!!!!

bielingo ha dit...

Val. I el recompte de gent, quin és? Ho dic per comprar la carn...

Miquel, Mara, Vicenç, Biel i... ¿?

Unknown ha dit...

;-) Jo veeeenc!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo hi sooooooommmm!!!!!!!!

;))))