Pages - Menu

dimecres, 3 d’agost del 2011

Triatló Portocolom





Aquesta vegada vaig fer un triatló per equips. Com ja sabeu la natació no es el meu fort i vaig aprofitar per fer un fitxatge estrella, na Mar Brunet una amiga de na Marian de Son Sardina. Jo vaig fer la part de bici i correr.

Amb un total de 43 equips. La cursa va començar a les 10 del matí. Just abans van fer un triatló per als joves, Benjamins i Juniors.

També cal destacar que van participar al triatló individual dos Esporlerins. En Lluis Bonnin i en Rafa Medina. Aquest va comptar amb una gran afluència de participació amb 195 incrits.


-Natació: 500 metres + pujar escales. Temps 8:39 min. Posició 11.

-Bici: 10 km. Temps 17:43 min. Posició 7.

-Correr: 2,5 km. Temps 12:19 min. Posició 27.

Temps Total: 40:09 min.

Posició general: 9.

Segon Equip Mixte







4 comentaris:

bielingo ha dit...

Maquinorra!!!

Posició 7 amb la bike... al loro!!!

Diumenge destrossaràs el crono de biniaraix!!

Mateu ha dit...

Crak!! enhorabona!!!!

Joan de la Cruz ha dit...

Enhorabona nin!!
Molta sort a tots per diumnege a la crono. Això és un no aturar!!
RECORDATORI: dia 20 a la fi fem
Soller, Tuent, Calobra i tornada per la mar.

Salut i força

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Molt bé nin, estàs a tope!!!! Molt bon paper, mem si algún dia coincidim a algún d'aquests triatlons, és la meva ilusió, ja en parlarem més endavant...;))

Craaaaaaack!!!