Pages - Menu

diumenge, 18 de setembre del 2011

L'estiu s'acava, L'hivern comença.

dijous 15 s'organitza una nocturna típica ermassetera, després d'un estiu molt tranquil l'equip torna a reunir-se per començar nova temporada amb molta canya, partim d'Esporles cap a les set amb direcció a la costa Mirant de Mar, camí dels pescadors, Port del Canonge, cavall per tornar per Banyalbufar.
Vaig veure que el nivell del grup segueix intacte, més o menys tothom ha fet bonda  aquest estiu. Arribada a Esporles i sopar al Deportiu i com ja sabeu totalment lait, d'aquest sopar es va estar parlant de la nova temporada., I sembla que en Mara i la resta del grup té ganes de fer alguna cosa diferent, personalment espero que aixo tiri en davant . La sortida de dijous va ser com sempre ràpida i divertida llàstima que hagués bikers que no poguessin venir.
També es va parlar d'alguns dinarillos, nins això promet.
Les fotos les deixarem per un altre dia,
saludos i molta canya.

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Jaume, ets un puta crack... he arreglat sa bici i esper pegar-te una telefonada aquesta setmana, mem si podem coincidir!

bielingo ha dit...

Molt bé fenómenos. Vaig estar a punt de venir, però tenia un cop al genoll i no volia forçar. Mem si ens veim aviat i feim un parell de desastres!!

Mara ha dit...

Molt bona Jaume.

Que trobau si organitzam una sortida conjunta el dissabte dematí. Com Ho teniu? Sortir prest i com a tard, hora de dinar a cases.

Per exemple:

- Comuna de Bunyola.

- Mola de Planícia.

- Antenes.

- Altres Propostes...

Adéu i Bonda.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei cracks a la fi hi ha moviment!!!! Així m'agrada!!!
Dissabte matí en principi ho tenc lliure però amb busca i no em puc fer gaire enfora de sa feina perque hi està havent bastant de trui i és probable que em cridin. Si he de fer algo m'aniria millor per sa zona de Bunyola pel tema de la feina. I el següent cap de setmana no hi seré perque estaré fent sa Travessa si tot va be!!!

Enga mem si mos veim!!!!

Joan de la Cruz ha dit...

Bones Ermassets!!
aquest cap de setmana no ho tenc bé per sortir però ja estic content que això se mogui. Ja parlarem, salut i força.
PD. En Corse m'ha dit que vos fes saber que ens convida a una torrada aquest divendres per celebrar el seu aniversari. Ho farà al merendero devers les 20.30h famílies incloses. Si heu d'anar confirmau per favor.