Pages - Menu

dilluns, 3 d’octubre del 2011

M.A.Llompart Segona travesa Serra de tramuntana de l'any

Ei al.lots com ho duis??  com sabeu alguns de voltros no he tengut un estiu especialment fàcil a molts de nivells, i necessitava una bona recompensa, que ha arribat en forma de Travessa, en aquest link teniu el resum, espero que vos agradi!

Sa veritat és que pel poc entreno que havia aconseguit acumular el resultat ha estat esplèndid!!  Mem quan ho repetim tots junts, pot ser abans d'acabar l'any??? tenc noves variants al cap!!!


Fins aviat!!!

7 comentaris:

Joan de la Cruz ha dit...

Eii Miquel!!
no ho sabia que tornaves fer la Travessa, ets un Crak i abans d'acabar l'any la vols tornat fer??
Si senyor!!
Per jo ho podem mirar, fem un sondeig a veure com ho te la gent per un cap de setmana i possam una data.
Enhorabona per tot, la crònica i les fotos ben xules, m'han fet molta enveja, mem si ho repetim.
Salut i fins aviat que no et coneixerem

bielingo ha dit...

Crack, crack i re-crack!

Jo només puc dir que "no hay dos sin tres"... jejejeje.

Per jo també en podriem parlar, però s'ha de tenir molt en compte les hores de llum... pensau que d'aquí a no res, a les 17:30 ja fa fosca...

Mara ha dit...

Bones nin !!!
Una crònica espectacular.
Jo estic amb en Biel, pens que hi ha poques hores de llum i estirem molt limitats.
Jo, de moment, proposaria tornar a començar a fer sortides tots junts per aquí i per allà.

Com ho teniu per aquest dissabte ?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

M'alegro k vos agradi!! Teniu rao amb lo de ses hores de llum... Ummmmm ja hi pensare mem.... Jajajajaja

jaume busquets ha dit...

Joder Miquel después de s'estiu tant tranquil que hem tingut haver fet sa travessa és ben de valents i sobretot amb aquesta calorota, estas fet un maxo men. M'has fet envejota i no se cuant pero esper fer-la amb tots plegats, que aixó derrerament comença a ser molt complicad.
Saludos Jaume.B

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei Mara, jo aquest cap de setmana ho tenc malament per anar a rodar, peque tenc sa bici descansant, sa apobra s´ha aprimat un kilo amb sa travessa i m'ha demanat descans, jajaja, no ara en serio, la tenc en manteniment, no la tendré fins dijous que ve. Si sortiu disfruta-ho molt i penjau alguna crónica!!!!

bielingo ha dit...

Dissabte xungo!

Si no hi ha novetat aniré a fer tirada llarga s'horabaixa..