Pages - Menu

divendres, 11 de novembre del 2011

Carta als Reis Mags...

Bon divendres tots al.lots, com ho duis???  Avui a la fi m'he animat a penjar una entrada que fa dies que em ronda pel cap, vos cont: com alguns de voltros ja sabeu estic elucubrant nous projectes per aquest 2012 ue s'atraca i aquests projectes impliquen canvis.... ay ay ay.... idó sí, per una banda la Uzzi es probable que durant el 2012 pateixi alguna modificació que la faci un poc més agressiva, ejem ejem... digue'm que m'agradaría dur-la al límit més DH per tal de fer alguna visita anual a algún bike park a pegar quatre botets dels petits...

I per altra banda estic començant a fer la carta als Reis, estic pensant en pillar-me una doble de rally per fer la ostia de Km's amb el mínim pes possible, així idó vos convido a somiar un poc, jo personalment somiant somiant he fotut de nassos a una Scott de 9500 euros i tampoc es tracta d'això... m'estic referint a una cosa asequible, falaguera i máxim 120-120mm per aquelles rutes rollo, Pedals de Foc, Pedals d'Occitània, travesses, etc...

Una que m'agrada és l'Scott Spark de carbono, les Merida també tenen el seu puntet...  venga ànims mem que s'anima a donar-me opcions!!!

Bon cap de setmana a tots!!!!

10 comentaris:

bielingo ha dit...

Caaaaa... quina porada!!

Dins Specialized pots mirar les Epic (100/100), la Epic "EVO" (120/100) o les Camber (120/120).

P.S.: Jo també en vull de reis d'aquests... ;P

Joan de la Cruz ha dit...

HEI Miquel!! ets un cabró!! així ho tendràs tot, el somni de tots be et quedarà la rigida. Estic content m'agraden els teus plans.
Personalment m'encanten les Canyon, pega una ullada a la Nerve XC 9.0SL em du loco, 120 ho fa tot molt bé, 11kg i qualitat preu inmillorable.
salut i ànims
PD.Alerta no faci carta jo també!!

Bernat ha dit...

Deixa que pensi!!!! jejeje

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Va beeee aixi m'agrada pa gustos los colores!!! Vo puc assegurar que vos tendre a tots en compte.

Bernat ha dit...

ses que deis m´agraden sobretot sa epic (sa merida no tant)que te pareix s´orbea occam 120mm,trek topfuel 9.8 100mm?

bielingo ha dit...

Bon apunt Bernat. Diuen que sa Occam es un "avión"!!

Bernat ha dit...

Ja tenim nova stampjuper elite (per cert molt wapa) a nes grup!!!
sa de N´andreu.

Mara ha dit...

Bones Miquelet...

Tu no pots estar aturat o que?

No hauries de tenir tant de temps lliure. Es molt dolent i el cap fila massa. Jajaja.

Es broma. Estic molt content i comparteixo els teus pensaments. A jo m´ ha estat una experiencia molt gratificant poder tenir dues bicis per fer diferents modalitats de BTT. Pero no tan radical com tu. "Botets a Bike Parks", etc...

A jo personalment m´agraden molt les Merida, també li pots pegar una ullada a les Canondale. Tenen molt bona pinta i diuen que funcionen molt be.

Enhorabona a n´Andreu per la nova adquisició.

Unknown ha dit...

Jo crec que agafaria una trek 120-120... es sistema de suspensió és molt bò i sa geometria també!

Qualitat-preu, te recoman ses bmc, amb sistema VPP, no massa cares i funcionament impecable, també pareixen bona opció... Ses Canyon també pinten bé amb es tema qualitat-preu ;-)

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei al.lots moltes gràcies a tots per les vostres opinions, jo faré la carta al reis (ara tenc un poc més clar que demanar-lis) però ara falta veure si m'he portat prou bé enguany o no, i com ha afectat la crisi als reis, i en funció d'això i de les oportunitats que puguin sortir... tachan... mem si va bé!!!

Sort a tots amb les vostres cartes!!!!