Pages - Menu

diumenge, 19 de febrer del 2012

Sortida 18 - 2 - 12


Ja tocava sortida oficial, i aquesta vegada vàrem canviar la del calendari perquè el nostre guia,(Jaume Busquets) ha causat baixa una temporadeta. Des de aquí li volem enviar molts d´ànims, moltes forces i una abraçada molt forta.

Vàrem fer la clàssica Pollença - Lluc. Hi havia poc quòrum, però moltes ganes i molta energia, en Rafel, en Mateu, en Sergio i jo.

A bon ritme vàrem començar la pujada, amb molta pedra banyada i un poc de fang. Quan vàrem arribar a Binifaldó ja vàrem començar a trobar les primeres restes de la nevada, però mai ens imaginàvem trobar-ne tanta. Va fer més divertida la excursió. Després d´acabar de pujar fins al coll Pelat i cap a Lluc o ens ens esperava un bon berenar a Ca´s Gallet. Ens llevarem el fred devora el foc i amb la panxa ben plena vam tornar cap a Pollença.

Una bon ruta sense cap incident, però amb una bona enfangada.

Salut a tots i fins la propera.
























5 comentaris:

Joan de la Cruz ha dit...

Bona volta nins!! veig que encara aguanta la neu. Em va saber greu no poder venir, la propera...
Salut i força

bielingo ha dit...

Bona feina cracks!! Em vaig quedar amb ses ganes de venir...

Mem si tot va bé i ens podem veure per la de dia 4...

Fins aviat!!

Mateu ha dit...

Me va agradar molt la volta i sobretot el berenar a Can Gallet!

La pròxima sortida de dia 4 no puc, ja que els diumenges tenc partit i només puc sortir els dissabtes.

Fins sa pròxima!

Unknown ha dit...

Mola mola! Encara hi ha una quantitat de neu brutal!

Jo intentaré venir a sa volta de dia 4, així com hem xerrat avui amb en Mara!

Salut!

jaume busquets ha dit...

Molt bona nins, molt bona volta i molt bona crònica. Quina envejota, m'hagués encantat acompanyar-vos, per a la propera del dia 4, crec que tampoc ho tindre molt bé,penjau moltes cròniques i estare al corrent del que feis.

Feis bonda, un saludo