Pages - Menu

dimarts, 18 de setembre del 2012

Ens posam en marxa.

Es ben hora d´arrancar, i res millor que una sortida del calendari que ens havíem botat.
Aquest mes tocava una sortida un poc llarga i  per llevar comèdies i tonteries la farem aquest cap de setmana . A veure si aixo ens ajuda a posar - mos en marxa.

La ruta prevista es: Esporles, Campaneta, Coll d´Estallencs, Coma d´en Vidal, Galatzó, Galilea, Burotell, Calvia, Esporles. Toma moreno !!!

Ja ho sabeu. Hora de sortida, a les 8h al passeig  d´Esporles i hora de dinar tothom a cases.

Vosaltres decidiu si la voleu fer el dissabte dia 22 o el diumenge dia 23.




Aquesta diu que també s´apunta.

7 comentaris:

jaume busquets ha dit...

Ella ve?

Unknown ha dit...

Si ella ve,jo també. Saludos Ermessets.

joan ribas ha dit...

Bon fixatje. ami em va millor diumenge

Anònim ha dit...

Jo me punt.

Joan de la Cruz ha dit...

Jo venc!!
si he de triar em va millor diumenge.

Salut i força

bielingo ha dit...

Cony, no havia vist aquesta femella!!

Jo vot per diumenge!

Mara ha dit...

Ole, ole !!! Posam una foto d´una nina i compreix gent de per tot. Ara ja ho sabem, o foto o montam un dinar ...

Bueno, per votació popular, la ruta es farà diumenge dia 23 i ens veim a les 8h al passeig d´Esporles.

Aquesta joveneta si que vendrà però nomes farà d´ assistència en cas d´ averia greu o qualque massatge en cas de tirón o caiguda. No val fer comedia, que ja veig el panorama.

Per cert, qui es aquest anònim que s´apunta?

Adeu, ens veim diumenge.