Pages - Menu

dimarts, 18 de desembre del 2012

A MINA

Dissabte dia 15 un parell d’ermassets teníen una sortida prevista a un lloc ben xulo . Quedarem al passeig a les 07:30 Mara,J.Ribas, Castro, Mateu Garau, Mateu xaves i un servidor. Sortim amb dos cotxes direcció Campanet i els deixam al parquing de les coves de Campanet just devora Gavalli. Començam a rodar amb direcció a Pollença i amb uns quants de Km arribam al desvii que ens duria fins al miner petit , miner gran i més amunt el Tomir i el Puig de Ca de miner ¡ IMPRESSIONANT! . Sortim en pla , pero en poc temps ja ens habiem ficat dins unes costes que picaven de Bon de veres, però tira tira xano xano i amb uns bon alens ben espessos n´hos plantam a les cases de miner petit, un lloc mitj abandonat, però a les cases encare es conserva la tafona amb més o menys bon estat. Un petit descans i per amunt un altre pic, i amb un poc més de temps ens colocavem al pla de mina ¡IMPRESSIONANT!, aquí les vistes eren un PASSOTE!. Cap amunt s’ha dit i ja es poden veure les cases de miner gran, aquí berenarem , verem quatre videos , escoltarem l’história d’un Argentino i unes bones rialles. Panxa ben plena i cap amunt s’ha dit un altre pic ( Perque aquí tot es pujada ehhh). Ara el camí es torna més malament i més empinat, n’hos recorda al gravet de l’ermita, i ja adalt de tot ens plantam al coll de mina, d’allà es poden veure Pollença ,la vall d’en March, Península de Formentor, I lo més xulo el Tomir a tir de pedra. Fotos, fotos i més fotos ,rialles i un fred de collons de mico. Ara toca baixada i un servidor aconsella als companys que baixin amb prudencia, en Mara me mira riguent i em contesta “a xorro” i efectivament així va ser la baixada ¡A XORRO!, imaginauvos per aquelles costes i baixant , Feien por, es a dir amb un no res ja erem abaix però un disfrute TOTAL! Tots els que vam pujar allà varem difrutar , tant pujant, baixant,berenant i de les vistes, Un 10 de volta. Esper tornar anar-hi tots junts i du les sabates de caminar dins la motxilla per després pujar al Tomir, aixó ja seria el SUMUNT.

Unknown ha dit...

muy buena crónica y una lastima me lo perdi...
muchas fotos y todas chulas esto ya es un no parar. menudos sitios que hay por mallorca.

Mateu ha dit...

Molt bé Busquis! Te vares currar sa ruta i també t'has currat sa crònica.

A veure si el més de Gener també feim una volteta fora d'Esporles.

Mara ha dit...

Moltes gràcies tio Busquis.

Vaig disfrutar moltíssim en aquesta volta. Una ruta impressionant en tots els aspectes. Molt dura, molt tècnica i unes vistes de postal.

Molt recomanable.

Això se posa en marxa ... Vamos ERMASSETS !!!

Mara ha dit...

Gràcies també a en Mateu. Molt bona aquesta enquesta.

A veure si entre tots feim que això funcioni encara millor.

Que feim aquest cap de setmana? montam una sortida?

Joan de la Cruz ha dit...

Heii!!! vaja lloc més xulo les fotos impressionants, mem quan m'hi duis, em va saber greu no poder venir.
Salut i força ermassets

HEM DE MONTAR SOPAR O DINAR PER AL NOU CALENDARI

bielingo ha dit...

Jo també me la vaig perdre... Aaaggggrrrhhhh!!

Bona volta cracks! I gran Busquis, com sempre!

jaume busquets ha dit...

Anlots jo també gaudi de la volta i sobretot de la companyia i portarvos fins alla va ser un plaer.
Els que no van poder venir va ser una llàstima però jo tinc ganes de tornar a anar és un lloc fantàstic
grasis a voltros per tot

bielingo ha dit...

Gent, l'enquesta, GENIAL! Molt bona Mateu!

Ja he votat... però sens dubte, l'ermsasset perfecte seria una combinació de tots nosaltres!

I ja sabeu, com bé ha dit n'Herme avui, o fo***** todos, o no fo*** nadie!! ;P