Pages - Menu

dilluns, 4 de març del 2013

Aquesta va per tu Tio Busquis.




Aquest cap de setmana ha tocat un classic que feia temps que cap de nosatres feia, La ruta era Mola de Planícia. Ens varem trobar 5 valents bikers a les 7:30 h al passeig d´ esporles. En Pep Castro, en Joan Ribas, en Matthias Soeder, en Mara i ...  en Miquel Pinxo. Si, en Pinxo torna a ber bici.

Una volta tranquila, un  poc de sol, sense averies i moltes rialles. On cal destacar el famos crit de guerra d´en Pinxo. El tipic " Me Enamoraaaaa " que tant trobavem a faltar.

En Miquel va provar, posiblement la seva nova bici, una bici que ja teniem entre nosaltres, La Rallon de en Rafel Nadal. Una bici  ben ensenyada tant pujant com baixant.

Varem pujar cap a la fita per els aujupets, seguirem en grup fins al cim, ferem les fotos de rigor i baixada a muerte per el mateix camí, sense perdre molt de temps per poder arribar a cases abans de les 10:30 h.

Una gossada de volta i amb bona companyia.


                                     







Recordau tots que el pròxim cap de setmana hi ha sortida del calendari.

Adeu i molt d´entreno.


5 comentaris:

jaume busquets ha dit...


No podeu imaginar el content que em feu quan veig que aquesta volta me la dediqueu, em doneu enveja però quan veig les fotos i us veig amb aquesta cara de contetos m'adono que això cada vegada està més viu, i que quan em recuperi haurà gent dispueta a sortir amb la bici, riure, gaudir i sobretot de sortir amb molt bons amics.
Les fotos molt bones la fita vestida de Ermassets diu moltes coses
però la que esteu tots al carro és molt bona perquè aquí es veu perfectament el ases que sou jajajaja




bielingo ha dit...

Que boooona!! M'ha encantat la dedicatòria... Sou uns cracks!!

Busquis te queremos!!

Joan de la Cruz ha dit...

Bona volta i bona dedicatòria al·lots!! enhorabona!! la propera no fallaré!!
Salut i força

Mateu ha dit...

Molt bona Ermassets. No afluixeu. Una dedicatòria molt divertida

Mara ha dit...

Bones Ermassets:

Referent a la pròxima sortida de Btt es farà per majoria diumenge dia 10 de febrer.

Hora de sortida: 7.30 h. al bar passeig.

Hora d´arribada: 13:30 h. aprox. a cases per poder dinar amb les famílies.

Falta organitzar el tema cotxes. Jo puc dur el meu amb dues bicis.