Pages - Menu

dimarts, 27 de maig del 2014

VOLTA A MENORCA 2014 - CAMI DE CAVALLS

Aquest cap de setmana a els Ermassets bike s'enfrontaven a una prova dura, dura de collons. Volta a Menorca en tres etapes, aahh!! i el que digui que Menorca és plana no té ni puta idea del que parla. Divendres sortida en vaixell fins a l'illa, allà ens esperava Cristian per rodar amb nosaltres i fer d'cherpa i la seva germana per portar les maletes fins als hotels, des d'aquí donar-li un milió de gràcies per tot el que han fet per nosaltres. sortida de Ciutadella sobre les 11:30 cap a Fornells, primera etapa, uns 64 km. per la costa nord, guapo, guapo però molt molt dura. Vam començar a rodar amb molta calor, aviat ens plantem és Punta Nati i Cala Morell, un paisatge pla però amb molta roca, el cul començava a picar i de valent, a partir de aquí la cosa es complica i molt un terreny molt dur, pujades brutals i baixades pitjors, a partir de mig camí la gent començava a patir la falta d'aigua i la calor.Les bicis aguantaven bé només un palier fluix de la bici de Rafael i algun parche que vam poder solucionar, dir que tota l'etapa és increïble, unes vistes, plajas i muntanyes que no es poden decribir amb paraules. Arribada a Fornells a les 9 del vespre, hotel, dutxes, molta cervesa i sopar, aquesta etapa ens va deixar a tots uns més, uns menys tocats. Segona etapa Fornells - Es Castell, uns 58 km., Per a alguns la més laight, etapa molt ràpida també recorre part de la costa interior de l'illa, cap problema greu, un basculant fluix i algun parche, Zero caigudes tot un deu. Parem a dinar al Grau i des d'allà a pinyó fix fins Es Castell. Tercera etapa Es Castell - Ciutadella , 79 km . , La més llarga . Sortim ben aviat perquè havíem d'estar al port sobre les 18:30 . i simpre preocupa possibles problemes seriosos , també plovia i molt i això complica tot més . Aquesta etapa molt , molt ràpida , Es Castell - Son Bou , per carretera , fiiiiuuuu ! ! , Gaaasss ! ! , Gaassss ! i més gaaasss ! . Arribada a Son Bou i retorn al Camí de Cavalls , gairebé tot costa, molta roca, gaasss , les bicis al límit , segueix plovent , basiots , fang i nosaltres estàvem mullats amb fang fins darrere de les orelles , un cristo , però nosaltres gasssssss . He de dir que després de les dues etapes passades , la gent estava molt bé amb un terreny molt exigent per a nosaltres i per a les bicis , després de molts quilòmetres arribem a Cala Blanca , bruts com porcs , que vam fer doncs res , a nedar toca , l'aigua en un moment es va quedar marró , la gent ens mirava , debian de pensar - Que tropa . Vam menjar en un restaurant increïble , paella i molta però molta cervesa , Molaaa molt, va ser un final d'aventura perfecte , més tard desprès del dinar arribada al port i tornada cap a casa . Crec que tots els que hem rodat per aquesta increïble illa , ens ha deixat una experiència única tant a nivell esportiu com de companyerisme , UN CAP DE SETMANA 10 . Vull donar les gràcies a tots els companys per tots els moments viscuts aquests tres dies increïbles , una gran experiència . Ermassets BIKE , Molt per disfrutar

Mara ha dit...

Gràcies per la crònica Jaume, bona feina.

Com Be dius, Menorca no es plà, d´aixo n´estic segur.
Vaig gaudir moltissim.
Ara ja toca pensar en La Travessa.

GASSSSSSSS Ermassets.

Joan de la Cruz ha dit...

Molt bona Jaume!!
com bé dius, tota una experiència.

Que tot el que ens queda per disfrutar sigui mínim com aquets tres dies