Pages - Menu

dilluns, 21 d’abril del 2008

Propostes 26/04/08



Això és un no aturar.

Casi no acabam una ruta, quan ja pensam en la que vé.

Propós una d’aquestes rutes:

Burotell (per recuperar l’esperit perdut). Hi ha 3 alternatives per aquesta ruta:

- Opció A (light): Sortir de la granja del burotell. L’inconvenient d’aquesta és que s’ens faria molt curta.
- Opció B (semi): Sortir del darrera del Madre Alberta. Amb aquesta opció pujariem i baixariem el coll de sa creu per trialeres i per asfalt.
- Opció C (machaca): Sortir d’Esporles. Partiríem per Son Malferit, Establiments, Madre Alberta i seguiríem l’itinerari de l’opció B.

L’altre ruta que pot estar bé es la del Galatzó. A n’aquest cas tal vegada hauríem de comprovar si ja podem passar per Planici i així tornar sense haver de “passar pena”.

7 comentaris:

Nan ha dit...

Jo encara no se si podre anar, pero si vaig, per jo podem partir d'esporles. Aquesta volta esta prohibida per jo i tinc unes ganes d'anar. Fare lo posible per anar.

Unknown ha dit...

Ei, estau a tope! Ses tres opcions fan gola, sa putada és que jo no puc aquest cap de setmana... En Mara, entre setmana no dirà res perque és a fora, però se suposa que es cap de setmana vendrà a fer sa volta. Avui estiré liat amb es disseny de sa roba des club. Si tot va bé, més tard vos enviaré un esbós. Fins ara!

Unknown ha dit...

Ben mirat, s'opció que m'agrada més és sa "semi", ni tant ni tant poc... Que si no t'has de mamar un munt de carretera i no val la pena...

bielingo ha dit...

Estic amb tu vicenç. Crec que sa semi serà millor. L'altre alternativa també es el Galatzó... que fa molt de temps que no la feim... no se, no se, ses dues m'estiren molt.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo vot per sa semi.
Que bé lo de sa roba ja fa ilusió.
Fora carretera!!! Vull roques!!!! Vull carritx a tope, vull trialeres, vull ... vull... volar y recuperar l'esperit del burotell!!!!!

bielingo ha dit...

Idó si vos pareix ens veim al darrera de Madre Alberta a les 9h.

Vicenç... a nes final vens?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

OK, en Pere encara no m'ha confirmat assistència, i per altra banda igual s'apunta en Lluis bonnin. A les 9 mos veim allà!!

Vestits de taronga!!!