Pages - Menu

diumenge, 27 d’abril del 2008

Resum sortida 26/04/08

Itinerari: Madre Alberta – Base gral. Asensio – Coll de sa Creu – Calvià – Burotell – Coll de sa Creu – Madre Alberta

Assistents: Mara, Nan, Miquel “tirón” Burotell, Bielet i un nou company de rutes, n’Agustí.

Ens varem empassar 40 km que varem fer amb 4 hores i busques. Va ser una ruta amb molt bon ritme, moltes pujades i dues baixades molt intenses.

Començam a pujar el coll de sa creu després d'encalentir un poc ses cames pels camins de darrera el Madre Alberta. Pujam a molt bon ritme el coll de sa Creu i es confirma que n’Agustí està molt millor del que deia. Després de més d’un any sense anar amb bike va aguantar el ritme en tot moment. Crec que estireu d’acord amb jo que quant estigui en forma, millor que no vengui amb noltros... ;)

Pim pam, pim pam, arribam a Calvià. Decidim fer un “Barrita moment” per tal d’agafar forces per pujar ses duríssimes rampes d’asfalt i terra que ens duran al plat fort de la ruta. La baixada pel burotell. Però abans, en Mara va estar a punt de deixar la seva bike a un contenidor... si, ja sé que té una bona bike i tal... però des de que hi ha tantes spicy’s entre nosaltres, en Mara no ha tornat a ser el mateix...



Arribam al començament de la baixada cap al Burotell. Els més canyers es posen les proteccions i baixam a “tumba abierta”, només frenats per una petita caiguda del Miquel. Ja sé que sembla que no pot ser... però ses spicy’s també cauen. Una vegada abaix, en Miquel se n’adona que, a causa de la caiguda, la tornada serà un patiment per ell.

I efectivament. La tornada va ser molt dura pel nostre estimat Miquel, amb un parell de tirons que l’anaven deixant KO. Malgrat això, va acabar tota la ruta com un campió.

Ja dalt del coll de sa Creu, ens disposam a baixar les trialeres que ens duran fins a la Base Gral. Asensio. La veritat es que tots anavem justs de forces ja, sobretot per la forta calor que feia, i varem baixar tira tira. A priori no hi ha haver incidències... però en Nan m’ha confesat avui que no volia ser menys que en Miquel i també es va arrossegar un poc quant ningú el mirava.

En resum, una volta molt completa. Pujades, baixades, caigudes, molta calor i sobre tot molt bon rollo. Com sempre.

P.D.: Tots anavem amb el temps just, i tret de la d’en Mara, no ens varem aturar a fer més fotos.

15 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ostia Nan, i tu com estàs???? No sabia lo de sa teva ostia. També va ser amb una paparra que creuava el camí??? A mi sa mala p... se me va posar pel mig i en un intent de botar-la me la vaig fotre.

Sa veritat es que per molta Spicy que dugui i proteccions i etc..etc... en Mara és molt de Mara i no vaig poder seguir el seu frenètic ritme davallant. Si quan anava jo davant, només per no sentir el seu alè me pensava que era en Fernando Alonso fins que li vaig posar els intermitents (els hi he instalat oficialment a l'Spicy, he de baixar un poc el ritme o igual no arribo a ses noces, jejeje)perque em passés, ja que l pobre estava gastant frenos que te cagues.

He de dir que sou massa, massatges, esperes eternes, me vau arribar a empényer.... quin desastre. Moltes gràcies a tots!!

Ah i Biel n'Agustí un 10!! No està fort ni res!!!

Per cert això dels calambres ho heu de provar algún dia, i jo que me pensava que no sabia ballar!!! Quin espectacle no???? JAJAJAJA.

Bé jo ja estic recuperat, ahir vaig poder jugar a tenis platja i els cops van remitint així que en Tirón burotell estarà a punt per dissabte. REPETIMOS????

Nan ha dit...

Jo va ser baixan es coll, anava darrera en Mara i se me va anar i me vaig quedar tot sol baixan per que voltros anavau molt enfora, i no se com ni a on vaig topar pero vaig surtir volan i sa bici damunt meva. Res, que ja he probat ses proteccions i el pes de sa spicy.
Lo que no vaig dir res per aixo, perque no sabia a on vaig topar i estaba com en un altre mon. Pero bueno, despres vaig mirar i no trobava res, ni pedras ni pollas, segur que vaig tropitjar una "mina antipersonas" o una "paparra-rambo" perque vaig surtir com una catapulta. Ahir me feian mal ses cames pero ja esta, no ha estat res.
Lo d'en Mara, es lo que diu en Miquel, ja pot dur una rigida, doble, tricicle, monociclo que sempre sera es puto rei de ses baixadas, lo mateix que en Vicenç.

Unknown ha dit...

Jodeeer!

Ja heu tastat ses Spicy!? Aquesta ruta des Burotell sempre fa història! ... Que m'hagués fet de ganes venir! Ja serà sa propera vegada, que hi farem? Bé, esper que no hi hagi lesions greus i que en Miquel se casi amb sa Spicy tranquil :-P Per cert Miquel, t'he enviat un mail molt descriptiu... jejeje... A qui li va bé per divendres anar a netejar una mica sa baixada des Castellet? En principi som en Nando, en Mara i jo...

Unknown ha dit...

per cert, Biel, collonuda sa crònica!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei nois ja he fet propaganda de ses bikes, ara només cal esperar que es corri sa veu. sa veritat es que fan molt de goig i están molt bé de preu. Esper que vagi bé!!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Per cert Nan, vaja piño idó no?? Joder haver-m'ho dit i li fotiem d'osties a sa paparra, joder!! Hem d'anar alerta, no basta dur ses proteccions, crec que mos esteim emocionant bastant a l'hora de baixar!!

bielingo ha dit...

Gràcies Vicenç. Una llàstima no tenir més fotos.

Per cert, a priori, divendres puc venir. Si sa gent ho té bé, igual podriem aprofitar i anar a pegar una mossegada tots junts després de netejar.

Com ho veis?

Unknown ha dit...

Ok, ja som 4 per netejar. Mos quedarà una pista que te cagues! (li fa falta, sa veriat es que després de sa torrentada... )

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Si quan deis divendres vos referiu a divendres matí, jo faig feina, aquest pont no me l'he pogut agafar, si al final feis dinar i no tenc cap compromís que ara desconegui, per descomptat que m'hi apunto.

Per cert molt bona sa crónica Biel, però espera un que me donéssiu un poquet més de canya, jajajaja!!!

bielingo ha dit...

Jo entenc que anar a netejar es per divendres horabaixa... i així després podriem anar a sopar a qualque banda... Mem si en vicenç ens ho confirma.

Unknown ha dit...

Ei, divendres horabaixa, sobre les 16:30. Hem de pujar amb una eina (rampí, xorrac, ...). Lo que és per jo, podem menjar algo llavor...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

A lo mínim que pugui m'hi apunt ja que m'encanta trescar per sa muntanya i més si és per preparar el terreny, però en principi me pinta un poc fotut, ja veurem com se compon.

Mara ha dit...

En primer lloc volia donar s´enhorabona a en Biel per aquesta cronica tan collonuda.
Som un puta club d´Ermassets q te cagues.
S´excursio va esser completisima i va acabar amb ses forÇes de tothom.
Be Miquel, quant deixis de verure-hi borros i puguis llegir amb claritat els numeros del GPS ja ens confirmaras esl Kilometres reals de la excursió.Es Broma, no t´ho prenguis malament.
Jo ho tenc be per divendres a partir de les 14:30 h. en quan al sopar ja ho vorem.

Que vos pareix aquest dissabte que ve fer la excursio de Tossals Verds?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

ara ho entenc tot, pensava anar a l'oculista, però ara que ho deis deu ser el cansament el que me fa veure aquesta boira espessota desde dissabte!!! (jajajaja)

Qué m'ho he d'anar a prendre malament!!! Ja ho val!!! Si tens tota sa raó!!!

Me pareix bé provar de fer sa de Tossals, avui esper poder confirmar es plà d'aquest pont, demà vos confirmaré coses.

I divendres igual només arribo al sopar, ja que segurament tengui manobres a casa!

Van ser un total de 39'6Km i de 4'5h ( inclou es barrita moments, es tirons moments i els ostia moments).

Mara ha dit...

Heu sentit aquesta olor a terra benyada?

M´ estic possant nervios , aquesta olor... No puc mes. Tenc ganes d´anar amb bici.

Vos inmaginau com estira es terreny despres d´aquesta ploguda?

Ja fris de que arribi dissabte.