Pages - Menu

dilluns, 16 d’agost del 2010

Una bacanal a dalt de l'Ofre??

Jejeje  no és que m'hagi proposat que deixeu de fer el que millor se vos dona, però sí que vull compartir amb voltros una cosa que solc fer cada any  i que enguany hauré de fer totsol per motius obvis (en Marc és massa menut per fer vivac, jejeje)..

Sa proposta és la següent:

Dia: 28 d'agost:
Hora: a determinar segons el plà que vos faci més ganes.
Activitat: pujar al cim de l'Ofre (amb opció a quedar-hi a fer vivac i baixar el matí següent a la fresca... o bé pujar-hi, sopar-hi fer quatre fotos a la lluna plena i baixar-ne fent una espècie d'excursió nocturna a peu)

Una opció seria intentar evitar la calorada que fot i sortir de Biniaraix a les 18'30-19h o bé que ens deixin al pantanos de cúber i fer la patejada des d'allà (opció potser massa light). Personalment la idea que duc enguany és fer-ho amb el pulsómetre posat i mirar de dur el ritme máxim que em deixen per provar-me en aquest sector d'activitat, i llavors un cop a dalt doncs o bé sopam i baixam o bé ens quedam a passar la nit i baixam al matí.

Qué vos sembla?  Algú s'anima? Sa veritat és que és super relaxant passar la nit allà dalt i cada any ho solc fer però enguany hi vaig totsol i no és que tengui por a la fosca però... jajajajajaja

Sorpresos eh?? d'una proposta així de rara??  Idò vos podeu anar avessant perque ara per ara ho vull provar tot, sa próxima després de les primeres plujes.... UN TORRENT!!!

13 comentaris:

Unknown ha dit...

Yeah! Jo no tenc per fer es vivac, però no sona malament sa cosa... Al manco per es sopar! Quan seria es tema??

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo proposava dia 28 d'agost, i el sopar... cadascú que pujés algo per picar i beure i llestos. Tema vivac, jo tenc dos sacs i una tenda two seconds pel qui no tengui sac. o sigui que per material no serà...

Unknown ha dit...

bueno bueno, en principi ho tenc bé!

Anònim ha dit...

Oeh, ohe, ohe............
Puc dir que tinc la experiencia de haver fet un vivac al jardí de ca nostra amb els meus nebots, i ha estat molt guai, llàstima de la pluja de st. llorenç que la nit no ha estat clara. Important un bon aillant, i el sac de dormir, a l'estiu tot val, com no transpira, suada garantida.
Pot estar bé fer una trobada nocturna
i un vespre cumbaià"
De moment disposo de sobra un sac i un aillant.
Xerram, fins aviat.

Salut i força!!
pep

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Molt bé això s'anima ja en som tres o quatre.

Jejeje Pep l'has clavada té pinta de vespre un poc "Cumbaià"!!!!

Mara ha dit...

Això pinta bé.

Jo en principi també m´apunt.

Tot depén si ja estaré recuperat.

Ja xerram.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Otrooooooo!!!! Al bote!!!!

M'agradaaaaa!!! Mara recupera't tranquil.lament, i prepara't perque tants d'ermassets baixa la lluna..... uuuuuuuuhhhhhhhh

Unknown ha dit...

jejejeje... té una pinta un poc indecent això ....

bielingo ha dit...

Ai, ai, ai al·lotets. Vos deix un moment tot sols i ja la liau... caaaaaaaa...

Bé. Estic acabant d'arreglar-ho per venir. Si no hi ha novetat, comptau amb jo!!

P.S.: No tenc res de res de material. Motxilla, botes i gràcies.

Unknown ha dit...

Merda puta: la setmana passada hem vàren convidar a un aniversari i avui comprovant es dia he vist que era dissabte 28... És molt complicat passar-ho a divendres??? Sinó, paciència... Per cert, Mara, és es cumple de'n Matthias, segur que també te dirà per anar-hi quan te vegi...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Per a mi imposible divendres perque tenc sa primera festa d'aniversari d'en Marc i tenc trui familiar!

No passa res Vicenç es pot canviar o repetir en un altre dia com volgueu. Podem fer el que volgueu, però jo trobo que sería xulo poder ser tots o sigui que si voleu cercam un altre dia.

Independentment el que segurament faré si camviam de data és anar-hi jo el dimarts 24 que és lluna plena a fer quatre fotos i tornar a baixar.

bielingo ha dit...

Ei al·lots. Com tenim el tema? Hariem d'anar confirmant coses...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

El tema està així:
En Vicenç i en Mara ténen compromisos.
Falta que es pronunciï mestre PATAU que va dir que ho tenia bé, i la resta están entrenant seguríssim, jejejejeje.

AIxí idò confirmat som Biel, Jaume i un servidor.

Hora de KDD a Son Tambor (entrada de Sóller) a les 17'50 per amb calma anar tirant per amunt, amb el plà de kedar a dormir baix de l'Ofre i pel matí prestíssim fer cim i baixar de cap a cases.

Tot això no lleva que per la següent lluna plena si la penya ho té millor poguem repetir!!!

Mara millora't!!!