Pages - Menu

diumenge, 28 de novembre del 2010

Doble o nada.



Si, com ho sentiu.
Partirem a les 8h del passeig, en Pinxo, en Mara (petit) i un servidor, en direcció a la costa.
Pujam tira tira però sense pausa, anam cap a Mirant de Mar, baixam la trialera fins a la carretera del Port, i agafam cap a s´Arbossar.

Quan arribam a la Taulera el temps es posa molt gris i rebem una cridada d´en Bernat d´Establiments. És bergant a quedat torrat. Decidim que nosaltres tornarem enrere per el camí del correu i ell ens sortirà a camí.

El camí del correu patinava com si hagués llim de caragol escampat per tot. Ens trobam amb en Bernat i decideix tornar cap al passeig amb nosaltres, i mentre feim una cervesa ben merescuda
ens adonam que comença a sortir el sol. Entre bromes i rialles surt la proposta d´anar a pujar l´ Ermita i tornar a baixar amb un pis pas.

En Mara (petit) i en Pinxo es conformen i es donen per satisfets.

Començam a pujar cap a Son Ferrà i en Mara (petit) ens acompanya fins a l´ àrea recreativa, on l´esperen els seus amics amb un bon berenar.

En Bernat i jo començam a pujar cap a l´Ermita per el Gravet, quan tornam a baixar replegam en Mara(petit) i anam acabar la baixada en direcció a la "Roca" i els marges. Al.lots alerta amb en Mara(petit), se va tirar per tots els marges sense pensar-ho.

Sa Kona és una bona escola i més aquesta que ja està ensenyada...








Fins aviat!!!

13 comentaris:

Unknown ha dit...

No vos poden amollar! Teniu més perill que un ca jove amollat dins La Fiore!! Jjajajajaja...

Una doble-excursió xula! En Bernat m'ha dit que va estar molt bé

Salut!

bielingo ha dit...

Caaaaaa... si ja es un perill en Mara amollat "por los montes de dios"... imaginau-vos per partida doble!!

Dios nos coja confesados!!

Joan de la Cruz ha dit...

Molt bé al·lots!! i quina por al clan Mara!!
Per cert, esteim a tope, un cap de setmana normalet 2 grups de btt de dissabte al matí i 1 al diumenge + els nostres runners que deu sap el que hauran fet, aquest pont tremolau, Ermassets per tot arreu.
Salut i força

Anònim ha dit...

mentres uns anaven cap el grevet uns altres anaven cap a calvià per tornar p'es burotell, son gual,buñoli i cap esporles ,a resumidas cuentas no hi ha un racó a on no hi pasturi un ermesset, aixó és una locura, cames fortes com ses pedres i culs fotuts.
Esperant sa pròxima quedada, salut a tots

jaume Busquets

bielingo ha dit...

Ep al·lots! Anam parlant de dissabte...?

Un parell de cosetes:

- No tenc focos. Només un frontal que tal vegada no basti. Algú té algo per jo?
- Hem de dur res de menjar o beure?
- La ruta on ha d'acabar? Directament a la rota o a nes poble i cadascú es dutxa a cases?

Uuuuuuueeeeeeeee!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Bones bona gent, jo avui estic agafant un gripot del cagarse, espero desfer-me d'ell a temps per poder venir dissabte. Biel compta per ara amb els meus focos que total ja els tens tu i si he de venir ja me cercaré la vida amb els meus frontals, tan sols pensa a posar-ho a carregar perque amb el temps es descarreguen.

Bé al.lots fins aviat esper!!!

Vicenç pens moooolt en tu, ja ho saps en voler me crides i feim es change!!!!! Merci

Anònim ha dit...

Pinxo: Hola ermassets.
Que vos pareix quedar dissabte a les 15'30 en es Passeig? Podem pujar antenes per sa carretera i tirar-mos per es castellet. Si tot va bé 17'30 a Esporles. Dutxes cadascú a casa seva i devers les 19'00 hores ens veim a Son cabaspre per començar a fer foc i preparar per sopar.
Hauríeu de confirmar abans de dijous es que vendreu per anar a comprar sa carn. Jo m'encarrec de comprar sopar,beure,... i ja aclarirem contes.

Mara ha dit...

Jo m´apunt per dissabte.

Sa ruta me pareix super be.

... i despres, Pinxo´s Party.

Anònim ha dit...

Dissabte si no hi ha novedats contau amb jo! sa ruta Guay!!.Tenc més frontals des cien pessetas que van de puta mare! Biel si t'interessen diguem coses.Fins Dissabte!


Jaume Busquets

bielingo ha dit...

Pinxo, per jo OK.

Jaume, si de cas ja te dic coses. Jo tenc un frontal. I igual bastarà si acabam la ruta a l'hora prevista. Per anar més tranquils pel tema llum, si voleu quedam un poquet abans de les 15:30... O si no és possible procuram ser puntuals i partir tot d'una.

I Miquel, esper que estiguis bé per dissabte! Si vols, pots venir a casa a dutxar-te.

Fins dissabte!!

Anònim ha dit...

Bones a tots;
ja hi som, un altre d'aquelles que agraden molt, una bbtarada, carnaca a gogo i beure per ajudar a pair;
tenia compromis, però hi han prioritats, jo vinc!!

Si tornem a cap a les 17:30 encara hi ha llum, peró duré el frontal.

Fins dissabte
Salut

pep patau

Unknown ha dit...

Yeaaahhh! Jo m'apunt al sopar, tot i que bici no podré!

Brancaa!!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Bueno al.lots jo m'estic curant a marchas forzadas, perque tampoc m'ho vull perdre, en principi contau amb jo per ruta i sopar i si a darrera hora no me trobo en condicions ja vos ho dic.

Fins aviat!