Pages - Menu

dimarts, 8 de febrer del 2011

Ermasseeeeeets!!!


Aquest, és un recordatori per diumenge 13.


Molts ja ho sabeu, però per si n'hi ha de despistats, aquest diumenge hi ha volta i posterior dinar.

A més de la logística i queviures rics en greixos i etílics, en Jaume també ens ha preparat una volta amb una mica de sorpresa.


Hauríem de confirmar els que hi anirem, més família o nins, per facilitar l'organització del dinar.
(En acabar de dinar i abans de començar les herbes aclarim comptes amb en Jaume).


Els que vulguin donar pedals, a les 8.00h al passeig.



Salut i força.

fins diumenge

14 comentaris:

bielingo ha dit...

Ep xatos!!

Per noltros ok. A les 8h seré a puesto preparat per sofrir.

Un parell de cosetes:

- Sa family pujarà amb na Laura, però sempre seran les 13h - 13:15h... va bé?

- A part de xuletons, hi haurà algo més de carn per torrar? Si no n'hi ha, cap problem, ja durem qualque coseta noltros.

Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

Bones!! tema dinar Diumenge

Al.lots la idea inicial a part dels calçots era la mitad de entrecots i la mitad de xuletons per els que siguem,però si hi ha cualcu que vulgui un altre tipo de carn comentauo que tamateix jo he de anar a comprar i tan mes comprar una cosa que l'altre.
Biel em quedat que els al.lots aniran a dutxar-se a ca seva i després pujar amb la família .Vos esper a tots
Saludos Jaume.B

Unknown ha dit...

M'apunt! Per sa volta, sa cosa està que "tambalea", ja vos contaré... però per dinar, segur! Besitos ;-)

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei bon dia tots!!! Comptau amb jo per sa volta i per sa torrada (jo me duré el meu tros de conillet, jejeje) i per altra banda comentar-vos que la familia no en principi i si no hi ha res de nou a darrera hora no vendrà ja que (fallor meu), me pensava que era "solo machos" i na Cris ja es va montar plà amb unes amigues per dinar juntes amb els nins i tal. De totes formes si al final ho pogués agombolar perque venguéssin no afecta molt ja que ella és vegetariana (duria algo "verd") i en Marc no menja gaire "encara" jejeje.

Salut!!!!!

bielingo ha dit...

Ok Jaume, perfecte idò.

Pel que fa a la meva dona, manco xuleton o entrecot, qualsevol cosa va bé (hamburgueseos, salsitxa, llom... el que sigui). Si no ho record malament, la dona den Mara tampoc va massa de xuletn...

Vols que duguem algo per picar, o acompanyar la carn, o postre...??

Joan de la Cruz ha dit...

Noltros també hi som!!.
Durem les patates amb "mojo picon" tal com acordarem. Si duis hamburgueses o salsitxes o llom anirà bé pels nins.
Salut i fins diumenge

Anònim ha dit...

Bones!! jo també m´apunt!! amem si es meu hombro aguanta sa volta... i per dinar si no puc tallar es xuleton en vicenç ho farà per jo.. a que si petit? jajajaja.. Jaume hem de dur reeeees????? Bernat.

Mara ha dit...

Mara ok per la volta.

Mara i Marian ens apuntam al dinar.

Com diu en Biel, na Marian tampoc va massa de xuleton, pero cualsevol altre tipus de carn va be, com hamburgueses, salsitxes, etc...

Jaume, digues coses de el que hem de dur o t´encarregues tu de comprar-ho tot i despres passam comptes?

Adeu i bonda.

Unknown ha dit...

Ei Jaume.

En Jaume Gual també s'apunta al dinar!

Uuuuuuueeeeeeee!!!

Unknown ha dit...

Cagondell... veig que he escrit amb el compte de la meva dona.

Sóc en Biel!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei al.lots na Cris i en Marc han refet els plans per poder venir diumenge. Ells duran lo seu no s'ha de comprar res especial. A quina hora han de ser a Esporles per anar a dinar???

Anònim ha dit...

Miquel, en principi els homes aniran a dutxar-se a ca seva, si tu vols esperar a la teva dona a Esporles en arribar de la volta després pots dutxar-te a ca nostra,Tu mateix.
Les families crec que pujaran plegats, no se a quina hora han quedat (supós que en acabar la volta)

Saludos Jaume.B

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ok gracis, jo me dutxare a ca en Biel i ja miraré de k na Cris sigui per allà devers mig dia. Gracis igualment!!!

Anònim ha dit...

Bona nit,

Naltros també confirmem (sento el retard), amb ganes de bici i trobada, "oju peligru" amb el limonchelooooooo!

salut
pep i laura