Pages - Menu

dimecres, 27 de juliol del 2011

Despedint l'estiu.

Lo que se tracta es d'organitzar una excursioneta xula i divertida.Vaig pensar que una guapa sería anar fins a Soller amb cotxe, d'allà anar cap el mirador de les barques, davallar a Balitx per arribar fins a sa costera, D'allà a Tuent.Sa podría organitzar un dinar a Tuent.

Jo vaig parlar amb l'amó de la caseta que hi ha a la platja i si l'avisam en temps ell nos podría fer dinar.
Después per tornar si som bastants el barco que ve de la calobra nos podría recollir a Tuent.
Tendíem temps de fer unes nadadetes, quatre rialletes i per ventura rifar una estarengera.

M'agradaria que contastasiu lo antes possible , a tots els qui vos fagi ganes per poder organitzar sobre tot el tema del dinar no sigui que aqesut home tengui plé , i anar a dinar a la Calobra no se si nos donaría temps ja que el darrer barco surt a les 16:30h de la Calobra i més o menys a les 17:30h de Tuent a Soller.
Pensam que les fetxes ideals son la setmana del 20 o 21 o la setmana 27 o 28 d'Agost.
Esper noticies vostres.

Salud i força al canut
Jaume Busquets.

7 comentaris:

Joan de la Cruz ha dit...

Com? ja despedim l'estiu? si pareix que comença ara, bé sigui com sigui jo hi som i els dos caps de setmana per ara ho tenc bé.
Salut i força

Mateu ha dit...

jo m'apunt!!
Per cert, hi ha sorida nocturna per aquest dijous 28 de Juliol??

Joan de la Cruz ha dit...

Ep Mateu!! hem quedat un parell per sortir d'horabaixa, 18,30h al passeig, una volteta de dues horetes, per si algú li fa gola.
Salut!!

Mara ha dit...

Jo també m´apunt.

Ara per ara també ho tenc be els dos caps de setmana. A ser possible preferiria en dissabte per poder descansar el diumenge. Eseldia del senyor...

bielingo ha dit...

A priori tenc disponible pels dos caps de setmana... això si, en diumenge! En dissabte ho tenc impossible!

Miquel Forteza ha dit...

bones,si em voleu jo tambe vendre.em fa ganes repetir volteta en vosaltres.
saludos

Miquel A.Fortaza ha dit...

per cert yo nomes puc el cap de setmana del 27,28. un saludo