Pages - Menu

divendres, 1 de juliol del 2011

primera nocturna

No se si era perque era sa primera nocturna o que, però sa veritat es que totom anaba
loco, vasta veure com anaba vestit en Mara, guerrero, guerrero. Vaig veure un nivellaso i
un grup en ganes de donar molta canya, de fet ahir més que una volta va ser una puta carrera
tota sa volta, sa gent so ho va pasar be, sobretot davallant sa granja a on ni va ver que hasta i tot
varen adelentar a un cotxe lo ditxo , nivellaso,nivellaso,nivellaso.Sopar un déu i la companyia escelent.
Esper que la próxima nocturna anem un poquet més relajats .
Are penj una foto perque vegeu com davallavem la granja, imagineuvos cuant en Mara va adelantar aquell
cotxe amb sa puta cube racing team com davia anar "feia por".
Saludos Jaume B.
                                           Davallant la granja (amem si aixó no es de locos)

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Jajajajajajaj.... estau molt sonats! Així m'agrada ;-)

Es des cotxe està cercant tendes que venguin Cube com un loco i ha posat es cotxe a nes Venta y Cambio...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Avui m'ha vengut un tio a consulta dient k estava depre perque les bicis l'adelantaven, i k tenia somnis recurrents amb una Cube.... Ara ho entenc tot....

Anònim ha dit...

Ostia p....
eh, encara respiro a fons, no trobo
la manera de poder veure que va passar!!!. "Infern" es un dels llocs que de ben menuts fugim o volem ven lluny, doncs ahir, uns cuants bikers descelebrats volien assaborir avanç de sopar, una rampa que fa mal de veritat.
Vull dir que hi aniré tot sol i si pot ser amb la XC, per millorar aquell mal estat que no vaig dormir pensant en que tinc que entrenar MÉS!!!!

Vull felicitar-vos a tots, el nivell tècnic i físic que vam recorrer ahir.

Ara ve s'estiu, i un poc de relax anirà bé a tothom.

I per festes d'es poble "cubatutlations"........

Sou Collonuts

Salut!
pep patau

Mara ha dit...

Molt bona volta i molt de nivell.

Tenia molt de mono de Cube, me va sortir la vena XC. Per la pròxima esper que tots facem un poc de mes bonda.

Una crònica ben acertada, semblava una carrera.

Miraré de poder quedar a sopar la propera sortida, però segur que sopasiu on sopasiu vos va caure mel.

Salut a tots i Bones Festes de Sant Pere.

bielingo ha dit...

Carrera? No, carrera no... sprint d'una etapa del Tour diria jo!!

I quan un després llegeix els comentaris i veu que el gran Patau diu que necessita entrenar més... doncs ja vos podeu imaginar el panorama!

Així i tot he de dir que vaig aguantar el ritme dignament, cosa que fa un parell de mesos hagues estat impensable.

Seguiu així màquines!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Veig k vaig fer ve no venir , al marge de k estigues fotut, segur k jo no l'hagues aguantat aquest ritme.... Seguiu aixi cracks , segurament d'aqui a poc m'haure de congormar b veurer-vos per les competicions televisades... ;)