Pages - Menu

dimarts, 24 d’abril del 2012

un poc de tot

Bé m'ha donat per repassar fotos d'algunes de les sortides que hem fet junts i m'ha donat per publicar-ne algunes, més que res per recordar una mica el temps que fa que estic amb en el grup. També vaig a renyar una mica o molt a tots en general per no tenir un minut per a contestar a les cròniques que es van publicant en el nostre bloc, en les darreres dues cròniques només han contestat 3 companys a veure si entre tots donem una mica de dinanisme a aquest bloc. També dir-vos que després gairebé de tres mesos de no sortir amb vosaltres ja us trobo a faltar però esper que aviat torni als ruedos. No m'enrrollo més i que disfruteu de les fotos

6 comentaris:

Bernat ha dit...

Jaume noltros també volem que tornis prest!!!

Unknown ha dit...

ehhh! tens tota sa raó Jaumet! currar-se una crònica i que ningú contesta fa que al final desisteixis de publicar! això és lo que me va acabar passant a jo!

molen molt ses fotos, n'hi ha alguna de molt xula!

recupera't aviat, que ja t'enyoram ;-)

Mara ha dit...

Estic content d que mostris algunes d aquestes fotos inedites que amagaves.
Tens tota la raó amb aixo de les cròniques,fa falta un poc mes de participació te tota la gent en general, per el bon funcionament del bloc.

Nosaltres tambe et trobam molt a faltar. Segur q ben aviat podras venir a rodar i a donar guerra. Una abraçada.

Joan de la Cruz ha dit...

ei Jaume molt bones aquestes fotos sempre és bo fer un poc de revival. Eestic d'acord amb el que dius respecte a les cròniques ja ho hem parlat moltes vegades. També noltros te trobam a faltar.

Salut i força

bielingo ha dit...

Que guais les fotos!! Aiiinnnssss, ja no sé que fariem sense el tio busquis!!

Totalment d'acord amb el tema de la participació. Com a "cronista", doy fe. Assumeixo la meva part de culpa.

I al·lots, tema travessa? Hem de començar a encalentir la cosa? Qualque entreno conjunt? Tenim clar tot el recorregut? I el dinar del primer dia? Que cadascú es dugui bocata?... enga, enga, que ja hi sóm!

Anònim ha dit...

Muy buenas soy Andres algun dia sabre hacer una cuenta y no publicar como anonimo.

Muy deacuerdo con los comentarios de lo del blog....mas participacion jejejej

con el tema de las preguntas de biel podriamos hacer un Email de esos tan currados y vamos comentando es lo que mas participacion hay un saludo a todos y te esperamos pronto Tio buquis