Pages - Menu

dijous, 7 d’agost del 2008

Proposta Sortides Nocturnes Agost 2008

Mem, ja arribat sa calorada, sortir els horabaixes i tot sembla un suplici i el rendiment baixa. Fins el 25 d'agost estaré de vacances i ja vos vull informar que faig comptes fer alguna sortida nocturna durant aquests 15 dies, però quan dic nocturna vull dir nocturna, es a dir, sortir devers les 21h i arribar devers les 00'00h, segurament començi per sa comuna de bunyola i llavors alguna per Sóller, vos ho dic perque qui s'animi o li faci ganes m'ho faci saber per tal de coordinar-mos. és imprescindible dur frontal al cas més llums a sa bici (davant i darrera), alguna roba reflectant i ganes de passar-s'ho bé.

Així i tot si algu de voltros té una proposta o opció a part relacionada amb sortir de nit, estic obert a modificacions.

Ánims!!

P.D. sinó vos apuntau tranquils que ja vos passaré fotos, jajaja

9 comentaris:

Nan ha dit...

Jo tambe tindre vacances els mateixos dies que tu, quan tu diguis si me va be podem quedar per fer una nocturne, jo tinc focos no tinc frontal pero ja els he probat per sa ermita.
Jo lo que tinc ganes de fer, que aixo segur que es mes fotut es anar a un puesto avanç de que surti es sol, pensaba anar un dia a es cor de Jesus o s'ermita i fer un parell de fotos amb sa sortida d'es sol.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

També me pareix bona idea, molt bona idea, ens aixecam prest(5 del matí?? ) i en esser a dalt un parell de fotos, baixada guay i en arribar berenam, a les 9 a casa dutxa i a seguir dormint, jejeje. Bona idea!

Idó Nando com que no tots els dies tendré accés a internet, segurament faci ús dels sms.

OK

bielingo ha dit...

Jo m'apunt. Serà una paranoia... però estirà bé. Ja anam concretant es dia.

P.S.: Miquel, més tard et cridaré per mem si feim algo avui horabaixa.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ok no se com ho tendré pel tema de sa meva padrina, sa cosa està fotuda. ja xerram!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei al.lots aneu dient quin dia de la setmana qui ve vos va millor el tema de sa nocturna. Sortir d'esporles a les 20.30-21.00h arribada a les 23.00-23.30h i bocata al bareto que estigui obert. Per aquesta sortida a mi personalment m'aniria millor dimecres, dijous o divendres qui ve. I per la de sortir molt prest el mati també qualsevol d'aquests dies.

Xerram!!

Unknown ha dit...

Ei, al·lots, ja he tornat de fer de peninsular! Vos he de dir que he estat per Santiago s'estava que te cagues... Gens de calor i podies dormir amb manta! Això promet per organitzar una sortida en s'estiu per allà!

Res, dit això, jo vos trob que lo de sortir super-prest, pot estar que te cagues... Ho he calculat, i si partim a les 6:00 i arribam a les 9:30-10:00, pot estar que te cagues. Més que res perque segons quina ruta complicada, amb il·luminació artificial se pot convertir amb una pesadilla. Sobretot si algú cau o lo que sigui... Bé, ja me direu que trobau!

Nan ha dit...

Per posar un dia per fer sa nocturna jo quedaria es dijous ja que es divendres es festa i si he ha cualqu que no estigui de vacances a lo millor se pot apuntar.
Ido aixo, quedar es dijous a les 20:30 (+ o -) en es passeig i sa volta podría ser la que va dir en Vicenç: Sa Costa-Mirant de mar-S'erbossar fins es mirador de Banyalbufar i tornar. El que pasa es que segons a quina hora arribem a lo millor ja no he ha bocatas en bar i lo que podriem fer es dur es bocata i sopar en es mirador.
Be, ja direu coses.

bielingo ha dit...

Ei, he xerrat amb en Miquel, i a priori, ens aniria bé per fer sa nocturna dimecres.

Com ho veis?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ara ho publicaré a part però queda confirmat per 4 assistents que dimecres a les 20'30 al passeig amb bocates al camel bag per fer una nocturna per Esporles.

Això no lleva que si algú no li va bé (alguns tenim sa sort de gaudir d'uns dies de vacances), no ho poguem repetir qualsevol altre dia.