Pages - Menu

diumenge, 30 d’agost del 2009

BUNYOLI I UN POQUET MES CAP ALLA



8:30 A.M. en es passeig, en Mara i jo comentant a on anam, jo le dic un cami pero crec que vaig anar enganat per que ja sabia a on anar.
Pujam a Son Ferra directes cap a Bunyoli, jo le deman a n'en Mara que si despres baixam per la drecera i tornam per Son Malferit. Ca ca ca, res d'aixo quan sortim a sa carretera des vergerolo pujan fins sobremunt i fins ses antenes, Ermita, Castellet i despres cap a sa font des Rafal.
L'unic incident va ser que en Mara va rompre es pedal, pero ja sabem com es ell, esta fet un bou i encara dugui algo romput sempre baixa per a on no toca.
Pero bueno, apart de que vaig suar com un porc i vaig pujar a un ritme que un vell amb cadira de rodes me pasaria tranquilament, va estar be per ser sa primera volteta que varem fer despres d'un parell de setmanes sense agafar bici i visquent sa bona vida.
I desde aqui aprofit per donar s'enhorabona a n'en Miquel i na Cris per tenir a s'ermasset Marc.

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Moooola!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

EEEeeeeeeeiiiiii ERMASSETS!!! EN Marc que entrena!! Acaba d'escalar en dues grapades tota sa meva panxa i pit (que ja n'hi ha) jejeje, Ja esteim a casa, tot ha anat super bé, aviat ens tornarem a veure, tenc s'Spyci que treu foc pels caixals!!! Avui si puc faré una mini sortideta per Sóller per estirar ses cames. Una abraçada!!!

Joan de la Cruz ha dit...

Eeiiii Eremassets!!! Enhorabona als nous papis!! i benvingut Marc!! acabes d'arribar i ja ets per la Vall ensumar terra banyada,vas be. Salut i disfrutarlo molt.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Moltes gràcies Joan i enhorabona a voltros que un gorrió ens ha donat la bona nova. Crec que en veuren's treuré sa llibreta per anar apuntant consells. Gràcies dels tres!!!

Ei, cada dia hi ha més ermassets!!! Jejejejeje això és una festa!!!!!

P.D.: no vegis com difrutam de canviar bolquers...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Per cert nando i Mara que no vos he dit res, vaja ruta més xula no? veig que en nando ja està a tope, me pareix que que a mi me costarà recuperar el fil, però que sapigueu que ja m'hi he posat... avui he anat a córrer la frilera de 18 minuts (ep!!! Fora riure!!!!) jajajaja