GLORY-Descens
The 2010 Giant Glory 0, all decked out for racing. You'll see this bike under a lot of riders next year.
Weight savings on this bike are huge. Giant sliced 1,500g off the old version of the Glory, for a new frame weight of 4,060g with shock, hardware and paint / decals. Total weight for a size medium bike without pedals is 37.9lbs.
A seriously beefy head tube junction for stiffness. The graphics on this bike are racy, without being tacky.
All of the new bikes also use extensively hydroformed tubing, and Giant's tapered OverDrive head tube with a 1.5" lower cup and 1 1/8" upper.
FAITH-Freeride (toootem)
Com veis, es nivell està alt-alt!
4 comentaris:
Jo no se el que posa per que no se angles, pero sa Giant Glory es una pasada, llastima que sigui de descenso. Ses Giants tenen molt bona fama pero no se sent molt de renou amb aquesta marca.
bueno, també tenen un model Enduro bastant xulo, amb molt bona pinta. Supòs que d'aquí poc en faran alguna prova per ses revistes... Supòs que no sentim molt de renou de ses Giant perque no van a cridar s'atenció estèticament, però sa gent que les prova diuen que van molt bé. I tot i que no fan molt de renou, crec que és es fabricant que més bicis ven en tot el món... No és moco de pavo
Es model a que et refereixes vicenç és la Reign. Diuen que va de conya, i que el sistema de suspensió Maestro està molt ben aconseguit. Roda molt bé, i menja una burrada.
Per cert... a on és aquest anàlisi del VPP2?
Joder, estic esperant ses fotos per xerrar-ne un poc...
Publica un comentari a l'entrada