Pages - Menu

diumenge, 9 d’agost del 2009

Sortideta de dissabte 8-8-2009



Bones a tots!!!
Es dissabte dia 8 vaig fer Esporles-Establiments-Can Valero-Ctra. Puigpunyent-Bunyoli-Vergerolo-Ctra. Puigpunyent-Puigpunyent-Esporles, 43km,
Vaig sortir a les 11:00 des demati i vaig arribar casi a les 14:00, quan vaig arribar a n'es cruce de ctra. Puigpunyent i establiment vaig volta cap a Bunyoli i pujar fins sa carretera (Vergerolo) i despres baixar i cap a Puigpunyent, alli una bona coca cola fresqueta per poder fer sa darrera pujada fins Esporles. Be, no te molt d'especial pero per fer cames va be.

Una altra cosa, per dimecres 12 en Joan (Corse) i jo voliem fer una nocturna. Fer antenes fins s'ermita i alla sopar de bocata i baixar, si qualqu se vol i pot apuntarse ja posarem horari de sortida.

7 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei nando m'agrada veure que entrenes de valent, esper que aviat ens poguem tornar a veure. Fins aviat!!!!

Unknown ha dit...

A tope! Te veig quasi recuperat Nando!

bielingo ha dit...

Joder nan, estàs a tope!!

Vaja ruteta que et vares marcar, si senyor!!

Em fa ganes lo de dimecres... però només disposo d'un frontal i no se com m'aniria...

Mara ha dit...

Aixo si que se diu currarse una recuperació.
Molt be Nando.

En principi jo m´apunt per dimecres.
Ja direu coses.

Anònim ha dit...

En Nando escalfa motors, vol dir que s'ha màquina jà engrana, bé tio perfecte aquest territori et posarà com un bou en dos dies.
Per demà dimecres aquesta nocturna promet. No tinc llums com cal, però aviam què puc fer, jà hus dic el què.
Salut per tots! Riders.
Pep

bielingo ha dit...

Jo també m'apunt per dimecres.

En Miquel hem deixarà els seus focos!! Yupiiiii!!

Joan de la Cruz ha dit...

Bones Ermassets!! Jo també hi som per dimecres,contau amb una bateria i un foco dels meus per qui li faci falta (Pep, VIcenç) SALUT I FORÇA