Pages - Menu

dissabte, 19 de març del 2011

Despedint-me de l'Ofre

Bé al.lots ja sé que potser que aquesta entrada hagués d'estar en la secció de curses de muntanya, pero com que la intenció no era fer cap cursa... me fa ganes contar-vos que es divendres a mig dia vaig agafar cotxe i me vaig plantar al Gorg Blau, preparat per embestir un assalt al cim de l'Ofre que sempre m'ha captivat. Ja l'haviem visitat aquest estiu passat amb en Jaume G. i en Biel, però ara ens haviem de veure els dos tot sols i per variar va ser correns,  si com ho sentiu... l'Uzzi es va quedar a casa i vaig decidir enfangar les sabates de córrer.

Mai m'ha agradat córrer, de fet me costa un munt, crec que no vaig néixer per això, però tira tira en devers 50 minuts vaig fer cim, a uns casi 6km, a 1078 m d'alçada i amb uns 500 de desnivell positiu en relació al cotxe (vaig fer bé de no arrancar de Sóller, jejejeje).

Tota la planejada va anar prou bé, però en entrar al bosquet que et porta al coll de l'Ofre ja baixava aigüa de per tot i el terreny patinava més de lo normal, i no vos dic per embestir el darrer tram abans del cim, hi havia uns 4 dits de fang. La pujada al cim lógicament no la vaig fet correns, però si el més aviat que podia (no vaig respectar el pulsómetre per res, com a per provar i de fet no vaig arribar a la meva Fmax en cap moment, lo qual és una bona noticia).

Un cop a dalt, quatre fotos una estona de reflexió i per avall, una baixada de cim que fou tècnicament complicada i no vaig aconseguir fer-la correns, era per matar-se, de fet no sé si algú ho haurà fet correns mai però m'agradaria veure-ho, i de tornada vaig anar alternant moments de córrer amb intervals de caminar ràpid per tal de no forçar sa màquina i disfrutar un poc més d'un entorn màgic que sembla d'un altre planeta.

Vos penjo un grapat de fotos per distreure un mica, i disculpau que faci una entrada així aquí però me feia moltes ganes compartir-ho amb tots voltros. I ara a veure mem quan trec sa Uzzi que està la pobra un poc abandanoda.

Per cert pel qui vulgui veure la ruta...
Was out running 11.50 km with Endomondo. You can see it here:http://www.endomondo.com/workouts/gWUMW1_jFaw







Fins aviat!!! Salut!!!

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Així m'agrada màquina!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Que va tio de màquina res!!!

Mara ha dit...

Molt be crack!!!

Me teniu asustat. Entre tu i en Biel, vos estau fent uns entrenos d´ escàndol.

Així m´agrada, no afluixeu.

Molt bona crònica i bones fotos.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Mara lo que faci falta x poder estar el mes aprop posible de voltros!!!! Gracis!!!

bielingo ha dit...

Dues coses fenómeno. Primera, mai es un adéu... sempre és un fins aviat. Segona, hem sembla que darrerament estàs en pla "lobo con piel de cordero"... estic segur que vas fi, fi, fi.

Mem si ens veim aviat tots junts per fer el que sigui.

Salut!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Que va Biel, ja saps k no, tu si que hi vas fi, venga encara estic k ens contis mes detalls dels teus reptes assolits!!!

Joan de la Cruz ha dit...

Molt be Miquel!! bon entreno i el lloc inmillorable, les fotos molt xules.
Fins aviat!!
Salut i força