Pages - Menu

diumenge, 15 de maig del 2011

Sortideta disssabte dia 14



El dissabte dematí vam partir en Mateu, en Vicenç i jo a fer una ruta que en que feia temps que no havíem fet i en Mateu encara no l´havia provada mai. Sortirem a les 8:30 h. en direcció a Son Cabaspre, Coma i Llobera i Son Pacs. A un bon ritme i bon rollo vam anar fent camí fins arribar a la baixada, on ens vam posar les proteccions i ens vam amollar cap a l´estret de Valldemossa. Sense fer moltes aturades varem fer la baixada en un pis pas. Totes les baixades se fan curtes desprès de pujar tant.

Vam anar rodant per carretera durant uns 5 minuts, i ens van adelantar vuit autocars de la Inserso. Quan vam arribar a Valldemossa pareixia que entravem a Benidorm.

Desprès de pegar una mossegada seguirem rodant per carretera fins a la urbanització de George Sand. ens tornarem a posar les proteccions i davallada sense aturar fins a s´Hort de sa Cova. Un poc bruta al principi i que de mica en mica es va arreglant.

Pujam la carretera del Port d´ es Canonge fins al desviament que puja a mirant de Mar, posam el plat petit i tira per amunt. A en Mateu les cames ja li varen començar a passar factura i li començaren a pegar qualque tirón però sense mes conseqüències.

Per acabar Baixarem la Costa i les escales del Badaluc.

En resum, una volta molt completa amb molta i dura pujada i amb unes baixades molt exigents.

Aquí vos deix un parell de fotos:




Típica foto de mirador amb Valldemossa al darrera.


Vaja dos...


Deixant reposar les montures a Valldemossa.


I nosaltres de mentres aprofitam per berenar un poc.



En Vicenç també va aprofitar per tirar trastos i demanar el telefon.



I en Vicenç agafant una curva amb una mà i de mentres cercant cames seques.

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt bona tio! M'he xapat amb lo de ses cames seques, jajaja

Al·lots, per es tema Travessa, recordau que hem de donar es $$$ a en Mara dilluns com a màxim, que ho ha d'anar a pagar!

Mateu ha dit...

Bona crònica! Sa darrerra pujada se me va fer dura, però xino xano vam arribar fins adalt.

Fins dissabte ermassets!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Molt bona crónica, jajajaja!!!!
Per cert Vicenç la foto "a una mano" està genial, lo únic que en Mateu hauría d'estar al darrera teu amb sa bici perque fos més real... ;)

Jo ja li he pagat sa pasta a en Mara i ja estic encalentint motors per dissabte.

Biel segurament et cridaré per atracar-te una bosa a la se teva feina amb tot el tema roba etc... que hagi d'anar a la flagoneta!

I segona quin dia i a quina hora pensaseu pujar a Sóller a deixar-la si m'ho deis venc amb voltros i sortirà més económic, ja que bastará que un pugi la furgona i jo després el baixi.

Salut!

bielingo ha dit...

Molt bé cracks... així m'agrada, a posar-se a punt per la Travessa. Jo me vaig haver de conformar amb 2 horetes...

Vicenç, aprofita aquesta rossa... que crec que és de les que mai diuen "no"... ;P

Joan de la Cruz ha dit...

Bona volta al·lots!!! de les dures i es vera que feia molt de temps que ningú la feia a n'aquesta.

Miquel, crec que en Corse vol dur la vagona divendres, encara no se a quina hora, jo miraré d'anar amb ell si a cas et cridaré i parlam.
Salut i força.

joan ribas ha dit...

Es que no aturau d'entrenar! Mem si feis un poc més de repòs que falta poc per sa Travessa!

Mara ha dit...

Bones Ribas, estic content de vorer-te per aquí.

Mira qui xerra d´no aturar d´ entrenar,...

Per cert, preparau el "xubasquero" que per dissabte dona aigua.

Ohhhheeeeeee!!!!!

Anònim ha dit...

Molt bé al-lots, bona crónica veig que aquí tothom s'entrena per lo que ve.
Aquesta setmana com més passen els dies més s'amesselera el cor no se si domés me pasa a jo o a cualui li pasa el mateix,crec que es cupa dels dos dies que mos esperen.
Mara crec que lo del xubasquero mirar endavant tot pareix que el Dissabte podría ploure peró com fan a Valencia le deixerem caure .
fINS Dissabtebi bona travessa a tots.
saludos Jaume.B