Pages - Menu

dilluns, 2 de gener del 2012

La primera de l'any

Després d'haver passat un Nadal de menjar molt i beure encara més sense fer res o molt poc d'exercici, després de passar uns dies amb diarrees causa de la falta de costum de menjars tan potents, després de passar una nit vella una mica tempestuosa a causa de la ingesta d'alcohol, m'aixequi dia primer de l'any amb el cap que semblava un pilota donant voltes pel camp. Bé doncs amb dos collons em decidir a fer la primera de l'any, em pujada a la bici no trobava ni els pedals i decidir fer antenes, ermita, Son Malferit, buñoli per arribar a Can Manent. Arranc cap a les antenes i aquí el meu cap em deia vés i torna al llit, però xino xano com diu Mara, a poc a poc vaig començar a agafar un ritme guapo, cada vegada em trobava millor i el pedalar es em feia més fàcil,vaig disfrutar de la baixada de la fita del ram fins a la barrera de l'ermita i sense més ni menys ja em trobava en les rampes de buñoli, començo fort però poc a poc m'adono que m'estic ofegant, em falta la respiració, aquí vaig recordar en Pep Patau que fa poc el vaig trobar que venia de buñoli i em va dir que ho havia fet amb molta tranquil · litat, ja que el matí s'anava amb uns locos corrent a la mola de Planícia, jo vaig decidir fer el mateix, agafar un ritme tranquil i d'aquí cap amunt la pujada es va fer molt fàcil pel temps que portàvem Espero que sigui la primera de moltes que fem junts. Saludos i Feliz 2012 a tots sa foto que penjo, no es de la volta, però també estic molt guapo

10 comentaris:

bielingo ha dit...

Jajajajaja... i tant que hi estàs guapo!!

Bona feina per anar cremant totes les porqueries que ens ficam. Jo vaig optar per guanyar-mo abans de menjar... el dissabte en vaig fer uns 24 km de correr!

Hem de fer una sortideta divendres?

Mara ha dit...

Molt be Jaume, bona volteta per començar be l´any. A jo també me feia ganes fer alguna cosa, però la peresa i el mal de cap varen guanyar i no vaig fer res.

Que trobau si començam a posar això en marxa i organitzam una ruta per aquest cap de setmana. Que trobau millor, divendres o dissabte?

En aquesta foto estas fet tot un sex simbol.

jaume busquets ha dit...

at.lots a mi em va millor el dissabte, ja que divendres és el dia de reis i tenim compromisos, ja direu coses.
un saludo

Jaume

Bernat ha dit...

Jo puc es divendres!!! una aferrada!!

bielingo ha dit...

A jo divendres me va mel!!

Joan de la Cruz ha dit...

Si Senyor!! en bon dia primer i te fas Bunyoli i Antenes... ets un Crack, jo ho vaig provar de fer ahir i en arribar adalt de Bunyoli vaig tornar pel mateix camí amb la coa enmig de les cames i les orelles ben acotades, em varen sortir tots els excessos.

Jo faré alguna cosa Diumenge, els altres dies no ho tenc bé.

Bon any nou a tots
Salut i força

bielingo ha dit...

Joan, diumenge faré un run llarg molt suau (unes 3 hores i mitja). En Mara tal vegada m'acompanyi. Si te fa, ja saps!!

Unknown ha dit...

Jaume, una canya de volta per començar s'any, però lo millor és sa foto, on surt molt guapo, jejeje

bielingo ha dit...

Ei gent! Confirmam per demà?

A les 8 al passeig?

Mara ha dit...

Ok Biel, a les 8 al passeig.

Volta per confirmar. Decidim abans de partir.