Pages - Menu

dilluns, 9 de gener del 2012

Una ruta diferent

El passat divendres dia 6, vàrem quedar a les 8:00h al passeig amb en Bernat, n´Andreu, en Biel i jo per anar a cremar un poc el torró.

Vàrem començar a pujar per la costa per llevar el fred fins a Mirant de Mar, Arboçar, Volta del General, Camí de Cavall i Port d´es Canonge.
Vàrem fer dues barretes per agafar forces i començarem a pujar la carretera del Port per l´asfalt.

La novetat va esser que quan vàrem arribar aprox. a mig camí, al desviament de s´hort de sa Cova vam començar a davallar i vàrem anar cap a George Sand. Voliem provar si era ciclable i es podia pujar.

La sorpresa va esser que es pot pujar casi tot, i es una pujada molt guapa i molt recomenable, però això no vol dir que no sigui dura. I no la voldria provar amb el terreny banyat, ha de ser una tortura.

Per acabar baixada per carretera i finalment per la costa.

Bona volta i bona companya. Res millor per començar l´any.










Fins la propera.

6 comentaris:

Bernat ha dit...

yeah!!! me va encanar sa pujada des coll des pi a george sand!!! no entenc perque no le feim mes sovint-!!

Unknown ha dit...

Molt bona!!!

bielingo ha dit...

Vaja Bernat. Sa veritat es que és preciosa, i a més, pel meu gust, es més guapa de pujada que de baixada. Jo vaig passar un gusté!!

Veig que no comentau res de la ruta rompepiernas que parlàrem... que es que necessitau que qualqú vos digui "no hi ha collons!"... jajajaja... Enga va, ja ho faig jo...

Proposta ruta: Costa - Mirant de Mar - Arbossar - General - George Sand - Valldemossa - Teix - Estret - Son Pacs

No hi ha collons!!

Joan de la Cruz ha dit...

Bona volta!!
I la proposta...no hi ha collons!!
Per començar em fa ganes provar la pujada de George Sand.
Salut i força

Anònim ha dit...

Soy Andres el de la foto de los calcetines blancos jejejej esto es lo que pasa por quedar tan pronto que no ves ni los calcetines. La vuelta esta muy bien y muy chula. y estas vueltas los domingos tenemos que intentar que sean "todos" los domingos para ponernos como unas maquinas de fuerte.

jaume busquets ha dit...

Bona volta, jo George Sand no l'he feta i em fa ganes, ha de ser molt xula, la volta que proposes de moment no està pensada per jo, em falten molts entrenaments per poder fer una cosa d'aquestes, tot i així la volta ha d'estar molt bé.
saludos,