Pages - Menu

dissabte, 10 de maig del 2008

Canvi d'hàbitat des dissabte dematí

Mai no plou a nes gust de tots


Aquí tenim a en John Tomac (Johnny-T), crack des cracks, campió del món de xc i descens i també a s'èl·lit des ciclo-cross. Forca rígida i manillar de carretera. Xale-huevos. Pes fang, per s'aigua i per on sigui... I noltros aturats perque fa brusca. Aaai, tornam vells... Ja teniem s'excursió super-tramada, i ges! aigua per un tubo! A lo primer, picat amb es tema i després, pensant pensant... Al·lots, si plou un parell de dies més i ve torrent dissabte vinent (ha plogut molt bé i s'aigua pot durar dies), podem fer una excursió i al acabar mos fotem dins es torrent! Jejeje... Es que si no li trobam algo positiu...

Ahir vam anar a tornar sa Redemption a Niu Wave, i ja que hi erem vam estar parlant un poc amb en Pere Cerdà, qui mos va explicar quatre coses que vos poden interessar a tots es qui heu de comprar bici o qui l'heu comprada i es comportament de ses suspensions no vos convenç. Resulta que fan postes a punt de RockShox, Fox, Curnutt,... per adaptar al 100% sa suspensió a ses preferències i pes des ciclista, per tal d'emprar tot es recorregut, sempre depenent del tipus d'us que en facem. Per lo que ens va explicar, a vegades no troba tot es material que necessita a nes distribuïdor espanyol i ho ha de demanar a fora, però cap problema. Se demana i se monta. Tot un punt a favor de professionalitat pels qui volem treure es rendiment real a lo que compram.

8 comentaris:

Nan ha dit...

No me digueu que no heu sortit? Jopeta, a mem si la proxima vegada que plogui he d'anar jo per estirau-vos per sortir, amb lo que m'agarada a jo anar amb bici quan plou, avui hauria estat un dia guapo per sortir, pero ja tenia una altra per avui. Sa proxima vegada que plogui deixare lo que estic fent i ja vos anire a cercar a ca vostra un a un. Els ermassets no tenen por a res.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Sí Senyor Nando, així m'agrada!!! Si ve bé el que podríem fer és un torrent enlloc de MTB. No vos animau??? Podem fer el més fàcil Coa negre!!

Unknown ha dit...

Cagondell, jo vaig sortir ahir pensant que amb una volta d'una hora no m'enganxaria s'aigua i... si, me va enganxar! Vaja xubasco!

bielingo ha dit...

Es dissabte matí, damunt les 12h, em vaig començar a menjar s'olla i no vos podeu imaginar sa rabi que em va fer no haver sortit... grrrrgrrrr!!!

Vicenç... aquest cap de setmana crec que hi ha la cursa de muntanya. Podeu comptar amb jo per anar a marcar i per controlar el dia de la carrera (com ho varem fer l'any passat)... quant sàpigues coses de com ens organitzam i tal ja diràs.

Unknown ha dit...

Ok, demà tenc reunió. tot d'una en saber coses vos ho dic :-) després hi haurà paella :-P

En Toni està intentant que es de North Face "facilitin" una camiseta esportiva a nes que col·laboren... Ja veurem si cola o no.

De totes maneres, gràcies a tots per s'interés...

bielingo ha dit...

Res, a mandar. Tot el que se pugui fer per ajudar s'ha de fer. A més, l'any passat jo m'ho vaig passar molt bé el dia de la cursa pujant amb sa bike i tal...

P.D.: Si la reunió es a partir de les 8:15 podria venir... ja diràs si eso.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo personalment colaboraría però... serà que estaré fent altres coses o començant altres curses i tal...

Bé esper que vos vagi molt bé i si sobren camisetes.... jejejeje

Sort, per cert dissabte qui vé sortireu amb sa bici??? Jo tenc pensat sortir per Sóller només per estirar ses cames i retrassar el mono que segur que me pegarà!!!

Unknown ha dit...

Per qui estigui interessat en col·laborar amb sa Cursa de Muntanya, sa reunió serà a les 20:00 a ses escoles (a sa secretaria)!

Salutacions