Pages - Menu

dissabte, 31 de maig del 2008

"EL RETORN"


Ja soc aquí!!!


Ei al.lots ara ja puc dir en veu alta que he arribat, que he sobreviscut a unes noces i a un viatge de noces impresionants, tot ha anat molt bé, llevat del fet que he trobat un poc a faltar en determinats llocs sa Spicy. Quins paissatges!!! Quins descensos impossibles!! Quins penjats!!!

Ara començaré a posar-me al dia del blog i a posar-me en forma de bell nou per poder tornar amb vosaltres. per cert teniu en compte que no m'oblido, vos dec una convidada a casa per celebrar-ho tant és si és d'aqui uns díes o d'aquí uns mesos, però sa festeta hi ha d'esser!!!!

Una abraçada a tots els ermassets!!!

17 comentaris:

Unknown ha dit...

Cagoooondellll, aquesta foto és rollo Falcon Crest! Jejejeje :-P Tio, estic molt content de que hagi anat tot bé... Ja anyor una excursió amb tots es de sempre com anyor un dissabte amb unes condicions climatològiques normals, jajaja...

Enhorabona tio! Mos veim dissabte i ja mos contaràs detalls...

bielingo ha dit...

Ei miquelet. Estic content de veuret per aquí. Mem si hi ha sort i dissabte el temps ens respecte i feim una ruta tots junts.

Nan ha dit...

Bones, Miquel, m'agrada molt es "maillot" nou que has comprat, un poquet negre, pero va be, i lo que m'agrada mes es la nova companyera que duras a ses excursions, o es sa teva dona, jeje.
Aixo de que fa mal temps no es excusa, jo dissabte vaig sortir i no va fer casi res, varen fer 4 gotes i ja esta. Al final m'hem vaig juntar amb 3 tios de Palma que me vaig trobar per s'erbossar i varem fer una volteta. Aixo des mal temps...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei tios, es maillot ha resultat un poc incómodo per fer bici, però fabulós per ses noces, jejeje. S'Spyci la vaig deixar al final a dins s'armari, com ses bones amants!!! Jo també tenc ganes de sortir amb sa bici, i crec que me serà igual si plou com si fa sol.

Bé al.lots gràcies a tots i ja anam quedant per dissabte!!!

bielingo ha dit...

I per cert... que feim dissabte?

Heu pensat res?

bielingo ha dit...

Ahh... i una altre cosa... Vicenç, si hem de fer lo de les 8 hores (o era 12h??) en BTT, no convé esperar massa, que si no sa calor pitjarà moooolt.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Sa "Humida" Comuna de Bunyola!!! Ahir no ho vaig soportar més i quan em vaig voler donar compte vaig ser poseït per s'esperit de s'Spyci i em trobava pujant sa Comuna de Bunyola tot afuat, vaig batre tots els meus récords, i per baixar igual, 18 frenètics minuts on vaig acabar amb ses forçes de totes se meves articulacions, músculs, ossos, etc... COM PATINAVA!!! Estava totalment humida sa baixada i com no, anaves per on deia sa bici.. Quin maquinón de bici!!! Semblava una autopista!!

Qué feim dissabte??? Jo el tema de se 12-8-4 hores el començo a dur malament, més que res que crec que aviat canviaré d'horari de sortida, a mí quan comença a fer calor o surto molt prest al matí ( 7 am) o surto tard a l'horabaixa (18h) que és quan fa millor anar. Sinó no me basta sa camelback per repostar líquids. així que estic pensant en començar a sortir els divendres a les 18h fins les 21-22h.

voltros teniu pensat canviar d'horaris?? Quan???

bielingo ha dit...

Home, a jo el tema de sortir els horabaixes ja m'estira molt... Pens que es divendres horabaixa es perfecte. Igual ja a partir de la setmana que vé ja hi podriem anar...

Per cert, tenc unes cubertes noves preparades per montar a sa Spicy. Les darreres vegades que he sortit no em transmitien gaire seguretat ses que duim ara. Posaré una High Roller davant i una Larssen darrera (gentilesa de Niu Wave), totes dues de 2.35.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Biel me pareix una molt bona opció, a mi ahir també me va passar algo així, tenia sa sensació a darrera d'anar deixant marca, com si me fugis de darrera i baixant sa davant és tota una festa d'emocions, però per ara no me puc plantejar canviarles, entre sa motxila, i ses sabates noves que m'he de comprar ja que ses meves varen petar durant sa darrera escalada als tossals...

per cert me podeu recomanar algunes sabates que stinguin bé??

bielingo ha dit...

Jo et puc parlar de les meves... Duc ses Adidas "El Moro" i sa veritat es que son un 10. Moolt còmodes i sobretot aguanten molt bé ses patejades. Ara no sé si Niu Wave du adidas (en vicenç ens ho confirmarà), però si no, allà on varem comprar ses nostres bicis segur que les tenen i igual et podrien fer un poc de descompte. Si no record malament, valen 89 euros.

bielingo ha dit...

Aquí estan...

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=25534

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

ok moltes gràcies!! Ja les miraré!!

Unknown ha dit...

ok, lo de quedar es divendres horabaixa no me pareix mala idea, lo que hem de tenir en compte que no tenim tant de marge de temps... I que si anam fora d'Esporles és complicat a vegades... Lo que és per jo, me va millor i tot. Ara, aquest cap de setmana toca sortida des club i toca Mola de Sobremunt (alias, Antenes). Ja mos hem mamat aquesta sortida un parell de vegades darrerament lo que passa és que per si ve algú nou l'hauriem de respectar...

Ses que són fora de calendari, cap problema, per s'horari...

Miquel, te miraré es tema de ses sabates a Niu Wave. A vegades té ofertes o no les té però les fa per es club i pot ser interessant...

Unknown ha dit...

Sabates que tenen a Niu Wave per un ús enduro-freeride:

Lake:
- Enduro de gama alta, amb carbono i tota sa pesca: 150€.
- Freeride en plà canyer: 99€

diadora:
- Freeride, dos models 70€ i 80€ - Enduro amb millors acabats 120€

En Pere m'ha recordat que si el voleu cridar, vos atendrà encantat. Es seu número és 971549584 i es seu correu és niuwave@niuwave.es. Per correu mateix vos pot enviar una foto de ses sabates que té per veurer-les... Ah, s'ha compromés a ajustar es preu a nes membres des club. No vos queixareu :-P

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Molt bé Vicenç moltes gràcies, ets un crack!! Ara per ara te pagaré dissabte sa motxilla i miraré de pegar un bot a niu wave per veurer-les in situ, però ja serà la setmana qui ve.
Està clar que s'han de respectar ses sortides des club, jo plantejava lo de sortir la resta de dies en horabaixa per tal d'estalviar-mos un poc de calor, ara bé tens raó que implica tenir menos temps ja que convé sortir cada cop més tardet i arribar més tard. Bé ja ho veurem... Gràcies per tot!!!

Unknown ha dit...

Si hi has d'anar, si vols quedam a un lloc intermig i hi anam junts :-P . Ja xerram per ses sortides d'horabaixa... Pot estar bé!

Nan ha dit...

Bones, que he formatetjat s'ordenador i no puc crear entradas novas,no me va molt be, per aixo escriure aqui. Dema he ha sortida? a quina hora?