Pages - Menu

dijous, 12 de juny del 2008

Expedició a "Niu Wave"

Mem, faig comptes anar a Niu Wave demà divendres a partir de les 15h, qui s'apunta??

Jo duré sa bici perque m'hi han de fer un grapat de cosetes, així que en principi puc dur a algú més, encara no sé si en Pere "Bunyola" ve o no. però si vos pareix bé a tots els que feis comptes venir, podríem quedar a sa rotonda de sa carretera de sóller ( devor el polígon de son castelló) dins el carrer que porta cap a son Sardina, si vos pareix bé poseu-vos d'acord i veniu només amb un cotxe i així d'allà ja agafam autovia. Que vos pareix a les 15'30h?? és massa just??

6 comentaris:

bielingo ha dit...

Ei. No compteu amb jo per venir a Niu Wave.

Si ho puc arreglar, vendré a la sortida de dissabte.

P.S.: Miquel, du es tros de neopré si hi penses.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ja el tenc preparat, pots comptar amb ell i si vols que divendres li doni a algú dels qui vé m'ho dius!

Unknown ha dit...

Miquel, jo podria venir sobre les 4, lo que tenc un poc de trui amb es cotxo, que li fan una revisió. Si algú baixa (en Biel, per exemple) vendré i sino, ja veurem com ho faig....

Unknown ha dit...

Miquel, ho tenc complicat... Però si hi has d'anar tot sol, t'acompany, si hi anam prest no hi ha problema. Diguem coses. I si vols que t'expliqui com arribar-hi o lo que sigui, també diguem coses, ok?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Vicenç, tranquil, no passa res. mira t'explico jo acabo sa feina a les 13'00h avui, i després puc anar a dinar i recollir sa bici i en 30 en tenc prou, es a dir a les 13'30h puc estar dinat i preparat. Clar que m'estimaria més no anar tot sol, però per ara hi caps al meu cotxe i no tenc cap problema per venir-te a buscar on sigui (encara tenc benzina al cotxe, jejeje) Així que tu comandes, digues cose val??

Mara ha dit...

Jo no ho tenc be per anar a Niu Wave. esper que vos vagui be i que t´facin una bona posta a punt. ens veim dema.