Pages - Menu

dijous, 12 de juny del 2008

Sortida per a tots els públics 14/06/2008

Esporles - Mirant de Mar - Arbossar - Volta des General - Port des Canonge




Per aquest proper dissabte tenim previst fer una sortida per a tots els públics. Podrem disfrutar, entre d'altres coses, de rodar per uns dels camins més macos que tenim per aquí, el camí que ens porta de la Volta des General fins al Port des Canonge. Aquí teniu unes quantes fotos d'aquest camí i dels paissatges que disfrutarem...







Al Port des Canonge deixarem qualque cotxe perquè puguin tornar els que més justs de forces vagin. Per als altres, podrem tornar, per exemple, per la carretera del Port, pujar pel torrentó de Mirant de Mar i baixar per sa Costa.

Ens veim a les 9:00 h a nes Passeig.

Vos esperam!!

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Joder Biel, ets un crack! Ja tens sa volta penjada!

bielingo ha dit...

Jejeje... Gràcies Vicenç.

Curiosament diumenge passat vaig anar a fer una volteta a peu per la volta del general i vaig aprofitar per fer aquestes fotos des camí per poder penjar a nes blog per quant anéssim per la zona.

Bé, si no hi ha res de nou, comptau amb jo per demà.

Mara ha dit...

Jo tambe m´apunt. comptau amb jo.

Unknown ha dit...

Benissim! Vaig a sobar al·lots, que demà serà preest!