Pages - Menu

divendres, 9 de gener del 2009

2ª Sortida de l'any: On li pegam???

Bé gent, el temps està clar que el que es diu acompanyar, no acompanyarà gaire. Hi ha algún atrevit que vulgui "rompre el gel"??? (Jeje, nunca más bien dicho??)

Una clara proposta crec que hauría de ser embestir cap al gorg Blau, mem si encara hi trobam neu. I una altra opció pujar al Teix, que també deu estar blanc. encara que ben mirat pot ser n'hi han que estan cansants de neu no?? JEJEJE

Au idò ahí va eso, quí s'anima...

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Ei tios, jo he duit sa bici a que m'arreglin lo de sa pintura... Per lo que no podré venir. Xerrau amb en Mara que sé que tenia una proposta d'excursió a un puesto xulo ;-)

Esper que vos-ho passeu bé, però no massa :-P

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Bueno sembla que hi ha bastantes baixes, en Biel està de matances, en Pere tampoc podrà venir, i jo sincerament tenc una feinada a fer i no trobo el moment. Per ventura diumenge si surt bon temps ho tendría millor però tampoc és segur, així que per ara no venc.

De totes formes i ni que sigui improvitzat en qualsevol moment ens cridam per veure si va bé o no montar algo.

Mara, ja t'enyor... on ets??? Jejejeje

Nan ha dit...

Pues ja que esteim aixi, de baixes, no se si deixar sa volta per un altra dia i tambe aprofitare per fer unes altres coses.
I sa proposta que diu en Vicenç que te en Mara la feim un altra dia tots que supos que sera molt xula.

Mara ha dit...

Que passa tantes baixes? No vos han caigut be ses festes.

Hem sap greu pero jo i sa meva Totem tenim es mono.

En Juan Carlos de ex-Bimont, ha organitzat una sortida de Pollença a Lluc i tal vagada jo m´apunti. Si vos fa ganes , ja sabeu...

No vos fa ganes provar el tacte de ses vostres forques per sa neu?
Jo em mor de ganes de veure com es comporta la meva Ramson.

Per cert, que tal ses Festes?

Feliç any nou a tots.