Pages - Menu

divendres, 2 de gener del 2009

Primera sortida del 2009???

Bé al.lots, es nadal ha passat i l'any nou ja ha arribat, crec que convé començar a deixar de banda els torrons, el cava, ses festorres i ses menjues... i substituir-les per bon parell de camelbags, barritas, bici i rutes, no???

(I de fons es sent un clamorós SIIIIIIIII!!!!!)

Val idò, mem en Vicenç ja no és asturià, ara ja és esporlerí de bell nou, i proposa una sortideta light per Esporles, però en Nando que està fins els .... de sortir per Esporles aquestes festes (ell ha sabut combinar els torrons amb sa bici!!!!) ens proposa una sortida per Bunyola per canviar d'aires (allò de año nuevo ruta nueva), i per altra banda en Biel i jo esteim disposats a pegar el bot on sigui per tal de donar un poc de branca a ses cames ( i a sa panxeta fiestera).

Així que al.lots decidiu-vos... per ara i si ningú diu lo contrari el punt de quedada queda on sempre a les 9 al passeig, però com ho teniu per anar a Bunyola?? Per a mi també crec que convendria canviar...

6 comentaris:

bielingo ha dit...

Uuuuueeeeeeeeeeeeee!!!! Ja tornam a estar en marxa!!!

Mem, a mi em fa ganes anar a bunyola, pero m'estim mes quedar per aquí, ja que no ho tenc bé per agafar cotxe... ara bé, si vaig cap a bunyola amb qualqú, cap problema.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

esporlerins organitzau-vos, jejeje jo me posaré en contqacte amb algún de voltros a darrera hora per saber on pegam es bot, per altra baonda teniu en compte que les previsions meteorológiques son bastant contraries, un 85% de probabilitats de pluja. així que nando ja ho saps, a disfrutar!!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

esporlerins organitzau-vos, jejeje jo me posaré en contqacte amb algún de voltros a darrera hora per saber on pegam es bot, per altra baonda teniu en compte que les previsions meteorológiques son bastant contraries, un 85% de probabilitats de pluja. així que nando ja ho saps, a disfrutar!!!

Nan ha dit...

No se no se, no se com estara es temps dema. Jo pensaba anar rodan tira a tira fins Bunyola pero si quedam per Esporles no he ha problema.
Lo que digui sa majoria m'anira be.

Nan ha dit...

Eeii Miquel, es dilluns despres de sa "comilona" me vaig pasar tota una horabaixa fent neta sa bici i la tinc impecable,le vaig llevar sa cadena i tot per ferla neta, i me fa peresa que s'embruti, pero bueno, qualque dia s'ha de tornar a embrutar.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

jajajajaja Nan, no sabia que t'agradés tant l'arqueología. jeje has trobat una bici nova davall del fang o era sa mateixa spicy de sempre??

per cert mem si me pases es parafangos aquell que tenim a mitjes, jeje així protegiré un poc el canvi.

a mi me dona igual on quedem, però del que no tenc gaires ganes es de banyar-me, així que me veig venir que demà matí ens cridarem a les 8'30 tots sobats i maleint el mal temps...