Pages - Menu

diumenge, 18 de gener del 2009

Un altre cap de setmana cercant substitució...

Metadona, segona dosi...

Bé, encara no tenc sa "Red Hot Chili Peppers" a punt (concretament, estic intentant que lo de "Red" se mantengui...) i es cap de setmana torna a acompanyar per sortir a fer una volta. Segur que quan la tengui arreglada plourà 1 diluvi i mig! I res, que cercant opcions amb en Pep "Yeti" (o hauria de dir Pep "Tracer"??, jejeje), tornam a optar per anar a córrer...

Això d'anar a córrer és "el cagarse". Hem tirat cap a es Coll de sa Basseta i hem trobat senyalitzat un camí que pujant amb bici mai m'hi havia fitxat. Això de pujar enxufat no és bò per sa vista :-P . Se diu no-se-que-de-Ses-Mules. Hem quedat que hi tornarem a peu per inspeccionar. Mala pinta no té!

Res, aquesta vegada no ha estat tant bèstia com sa anterior. Hem corregut més o manco 1 hora i 20 minuts a ritme "Pep quan està fotut", ja que ha estat un poc gripòs. Així i tot crec que he tengut sort de ses restes griposes, què sino...

Com veis, no aturam de cercar noves opcions per futures incursions "beteteres".

Què conten sa resta d'Ermassets?


4 comentaris:

Nan ha dit...

Eeeii Vicenç, ja saps que tens una bici per tu quan vulguis, te deix la que vulguis.
Una altra cosa, dema anirem fins ses antenes per veure es focs de Palma, si qualqu se vol apuntar sortim a les 18:30 hora zulu desde es parking d'en Nan.

bielingo ha dit...

Ja veig que encara que no tenguis bici no atures. Va bé això!!

Doncs a nes final en Mara i jo ens vàrem juntar amb en Pinxo i en Juan de la Cruz. Vam anar fins a nes port per sa branson i després vàrem pujar per sa volta des general. I no vegis quin ritme que duen aquells dos... en Mara i jo anavem tot es temps amb sa llengua a fora... No m'extranya que en Nan s'hagi posat com un toro... sortiguent amb aquests es normal.

Unknown ha dit...

Ei Nando! Gracis! A lo millor un dia d'aquest te dic coses i així de paso li faig una prova a sa Spicy!

Joder, ja m'imagin amb es ganxo darrera aquells, que duen més kilometres que un taxi! Jajajaj

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Eeeeeeeehhh bones a tots, ja torno a ser per aquí i m'alegro de veure que no aturau!!!

Jo he estat de patejades per Asturies i ha estat una passada, res dues excursions d'uns 20Km cadascuna i disfrutant de fer fotos (ja vos en pasaré alguna). Hem pogut gaudir de sa neu, del fred, del sol, dels rius, sa veritat és que fer BTT per allà deu ser una canya.

Per cert aquest dissabte sortim???
Tenc es mono, però ja vos puc avançar que dec haver engreixat uns 10 Kg entre pote asturiano y fabes con almejes... duc sobrecàrrega!!