Pages - Menu

dilluns, 1 de març del 2010

Camins... que ara s'esvaeixen...

-deia sopa de cabra- i això és el que he trobat avui en una improvitzada sortida en solitari i és que... que fas si es nin es deperta a les 6 del matí en un bon diumenge (dilluns de festa) i no has quedat amb ningú? i penses a qui crido? qué faig??  Doncs que et vesteixes i aprofites la cojuntura dels astres que han volgut que et despertessis tan prest i escampes a fer una ruteta senzilla (vas tot sol) i relativament ràpida ja que tens altres obligacions a atendre.

I això he fet, eren les 8 quan aconseguia sortir de casa i la ruta no gaire pretensiosa em duría de cap al mirador de ses barques on abans d'arribar mentres pujava he trobat un caminoi, l'he passat de llarg i llavors he dit, qué punyetes... i he girat i li he embestit, era costa per amunt i ho he intentat en và, ja que el que semblava un caminoi s'ha acabat convertint en una espècie de torrentó divertidíssim per baixar-lo però no per pujar-lo. I resulta que sortía directament al mirador de ses barques. Total que m'ha fet unes ganes tremendes girar i baixar aquest tram i llavors la idea era tornar a pujar cap al mirador i tirar de cap a sa comuna de Fornalutx, però m'he trobat un bon home que pujava tot carregat i he estat mitja horeta xerruquejant amb ell d'orbeas i bh's, que si els canvis pateixen molt amb les suspensions d'aquestes bicis noves que tenen collons de valer 800 euros... això deia el senyor en qüestió, que sembla ser que coneixía al meu avi, i no vos podeu imaginar sa cara de l'home quan li he dit el preu real de sa bici, era de per riure, quina situació... el bon home m'ha fet un croquis del camí que m'esperava per baixar, anunciant-me la presència d'uns escalons "impossibles" de baixar ( i jo pensava... aquest bon home no coneix a en Mara i en Vicenç...) i quan m'hi he trobat... ves si era cert que eren imposibles de baixar... he estrenat els plats i sa biela dreta... aiiiiiii quin mal!!!!


Res que vos pos quatre fotos per ilustrar aquesta crònica de dues horetes d'escapada improvitzada i és que darrerament només tenc opció de fer cosetes així, aprop de casa, esper que aviat em pugui organitzar un poc millor... Vos enyor un munt!!!!!

7 comentaris:

bielingo ha dit...

Ben fet miquel! Entre aquestes sortidetes i el rodillo, deus estar a tope!

Jo no he aconseguit sortir aquest cap de setmana. Tal vegada, si diumenge al matí m'hagués organitzat un poc... però no va poder ser.

Mem si ens veim aviat!

Joan de la Cruz ha dit...

Si Senyor Miquel!! doble mèrit aquestes sortides, en solitari i en pla expedició a descobrir nous llocs, ja els ens mostraràs i esper que aviat.
Salut i força.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Gràcies al.lots, però sa veritat és que només faig que trobar petits trams, i a més d'un alt grau de dificultat tècnica, vamos que no els pots fer d'un "tirón" (jejeje) ni gat. Potser en Mara en Vicenç, en Pinxo... hi trobaran un repte però jo m'he baixar i patejar una estona.

Biel no estic en forma ni a la de tres, tranquil que en tornar a sortir junts anirem plegats o hauría de dir... doblegats???
Jejjee fins aviat!!!

Mara ha dit...

Molt bona Miquel.

Lo important es no estar aturat. Tot lo demes val. Que si rodillo, que si entrenar d´amagat, que si nomes he fet una horeta, ... Jejeje.
Quines fotos mes xules.

Bona sortideta.

A veure quan ens mostres aquets nous reptes.

Fins Aviat.

Unknown ha dit...

Eeeeei! Molt xula sa sortida i ses fotos! Mem si gires ses que estàn en vertical sa propera vegada, trasto!

En Pep i jo la vàrem liar dissabte... ja penjaré sa ruta demà, que avui hi ha 2 noticies noves suculentes i no es qüestió que tot se trepiji!

Mola molt que al manco per aquí tots tenim notícies de tots, sabem com mos van ses coses i en certa manera és com viure vàries excursions al mateix temps ;-)

Salut!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Mara, pots contar que algún dia vos les mostraré, però primer vull aconseguir enllaçar la "vuelta al ruedo sense tocar asfalt", voltar tot sóller el més amunt possible amb el mínim d'asfalt.

Vicenç tens raó, soc un trasto, les havia girades i no va guardar els canvis.

És vera que així com a mínim sabem que van fent els altres i tot i no poder coincidir esteim en contacte.

Mem demà és dijous, qué feim aquest cap de setmana?? Algú té un plà o algo o seguim desperdigats?? Jejejeje

Per cert avui matí he firat a Niu Wave, tenc guants, camiseta i coberta noves!!!! A molt bon preu!!! Això és una tenda i lo demés son cuentos!!!!

Mara ha dit...

Hem sap greu nins, jo aquest cap de setmana segueixo ocupat.

Esper poder sortir el próxim i a veure si coincidim tots.

Miquel, ja tenc ganes de veure aquesta coberta nova treure xispes.

Feis bonda.