Pages - Menu

dilluns, 6 de juny del 2011

Dues quedades

Proposta sortideta de Soller - Balitx - sa costera , dinar a cala tuent i tornar cap a Soller amb el vaixell.Jo trob que un bon mes s'iria el Juliol , miram si podem posar una data que nos vagi bé a tots d'aquesta sortideta ja començam a pensar el dia que a tots nos anira bé.




Segona quedada un berenar sopar a ca nostra pel mes de Juny , unes bones fetxes per jo siria 18 o 25 de juny si vos pareix be miram quina nos va be i o posam en marxa, fa temps que no feim una marxeta tot plegats.

24 comentaris:

Unknown ha dit...

me fan ganes ses dues coses!!

ale, anau votant!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

i a mi tambe!!!!! demà miraré tema busca i vos dic quan m'aniria millor!!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Bones a tots, a mi me va millor el cap de setmana del 18, perque no estic de busca.

Salut!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

I per la sortida del Juliol m'aniríen bé els díes 2 y 3, 16 y 17, 30 y 31. Així que ja anireu dient coses. Vamoooooooos!!!

Joan de la Cruz ha dit...

Ep!! això se mou, i en força, molt bé Jaume, amb multi propostes. Jo hi som, i les dates em van bé qualssevol.
El darrer vaixell de la calobra surt a les 16.30h i ens faran pagar uns 2€ per bici per la vostra informació.

EI!! ENHORABONA ALS NOSTRES RUNNERS I l'ORGANITZACIÓ DE LA CURSA
Salut i força

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Si si se m'oblidava, ENHORABONA a tots els nostres runners i a l'organització de la cursa, sou uns cracks!!!!

bielingo ha dit...

Un altre que troba que les dues propostes són collonudes. Pel berenar-sopar... proposau per dia 18... jo crec que ho tenc bé, però en Castro té la comunió del seu fill el diumenge 19 i no sé com ho tendrà...

Pel juliol, a priori cap problem.

Mara ha dit...

Bones propostes Jaume.

Jo per el cap de setmana del dia 18 de juny me va be. El dia 25 soc de viatge i no podré venir.

Per el mes de Juliol ho he de mirar. Pero el cap de setmana de dia 2 o dia 3 hi ha trull per les festes de Sant Pere.

Això torna arrancar...

Anònim ha dit...

He xerrat amb en Joan de la Cruz que casi seria millor que envers de feró Dissabte 18 , feró el Diumenge 19 i fer dinar perqué noltros podriem aprofitar fer una volteta , en arribar a casa podriem pegar 2 caficos i dutxernos i les dones podrien pujar cuant elles volguesin i vorernos a ca nostra i a mes no seria tant pesat pels al-lots i la gent no li feria tanta peresa partir el vespre.Digau lo que trobau.
Saludos Jaume.b

Pepillo ha dit...

Bé al.lots, tal com us ha dit en Biel no puc en la setmana del 18-19degut a que el meu menut fa la comunió. Per la setmana del 25 sí m'aniria bé, però...... Pel tema de juliol ja direu coses, sí és cap de setmana no tenc problemas tenc disponible la canguro. Ja em direu coses. Així m'agrada que ens possem les piles, que jo ja els tenc ben baixes. Adèu a tots. Per cert enhorabona a tots els ermessets per la pujada a la fita i la màgnifica organització. Salutacions.

Anònim ha dit...

Bones a tots bikers, runners i penya de altres menesters...

Poseu data i faré el possible per fer-hi. Tinc ganes de fer bici, ja que no surt-ho molt, vaig "xalar" molt a la travessa (dissabte).

Salut i dinarillos!!!!!!!!!
pep patau

bielingo ha dit...

Jaume, com en Pep, per diumenge 19 noltros tampoc ho tendrem bé... (comunions).

Anònim ha dit...

PINXO. >Me van bé les dues propostes. En quan al juny m'agrada més la proposta del dinar i el cap de setmana millor el 18-19. El 25 la meva dona fa feina.
A tope Busquis!

Joan de la Cruz ha dit...

Al•lots!
i si ho feiem dissabte 18 pre-comunions??, pareix esser el millor dia per que hi fóssim tots, Jaume, com ho tens tu?
Salut i força

jaume busquets ha dit...

de puta mare nins, ja que a tots li va mes be el 18, no haurà cap problema per aquest día, tremponada i pamboliada per tots i molta ganes de festa, ja perlam per s´hora de quedada.
un saludo
Jaume Busquets

Bernat ha dit...

Ja me va biieeeeeeen tot lo que deis!!!! canya canya!! per cert no farà molta calor es juriol per fer aquesta volta...

jaume busquets ha dit...

bernat no te preocupis poserem s'aire acondicionat a sa bicicleta, tot està controlat

Unknown ha dit...

Mmeeeeeeeeeeeeeeel!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

hey com va aixo,som en miquel(home de na Lourdes).es dia 18 no puc venir,pero si que em gradaria poder compartir un altre dia en voltros aixi que sa de juriol me apunt,posareu informacio?una abraçada a tots

bielingo ha dit...

Jaume!! Compta amb noltros per dissabte. Això si, com et vaig dir, seran les 15h en arribar...

Duc es tanga per nedar a la piscina?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei al.lots me sap greu però encara no vos puc confirmar que pugui venir al dinar, i una cosa... hi ha sortideta primer?? o només hiha dinar? Gràcies!!

Joan de la Cruz ha dit...

Hi ha sortideta Miquel, devers les 8.00 al passeig, en Jaume també ens te preparats una volteta amb fi a ca seva.
Salut i força

Mateu ha dit...

Jo m'apunt a la volteta

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Al.lots ara per ara soc baixa per sa volta de dissabte, tenc una espècie d'inflamació al diafragma inferior dels pulmons, que no em deixa respirar tranquil, és com un esbraonament extrany, crec que res important, però aquesta setmana no hepogut fer res d'esport. Si estic un poc millor vendré al dinar.