Pages - Menu

dimecres, 22 de juny del 2011

Soparillo "Travesseros"

Com molts de vosaltres ja sabreu, hem anat comentant de fer un sopar rollo "remembering" de la Travessa i així aprofitar per donar un DVD a tots els participants amb les fotos i videos (entre nosaltres... això del DVD només es una excusa per poder tornar a quedar tots i fer un poc de trui).

Ahir vaig estar parlant amb en Mara i en Juanito de dia i lloc per fer-ho... mem que trobau.

Dia: divendres 8 de juliol
Hora: damunt les 21h
Lloc: restaurant Wok [Tipus buffet oriental al polígon de Son Castelló. Preu, 12,95 per persona (crec que amb la primera beguda inclosa)]

Com ho veis?

Si hem de posar un altre dia, o si vos fa ganes anar a un altra lloc, o qualsevol cosa, ara és el moment de proposar-ho.

6 comentaris:

Mateu ha dit...

a mi m'és impossible del dia 6 al 18 de Juliol, que soc a fer el camino de santiago. Li podeu donar al meu germà. Ja me direu si vos he de pagar alguna cosa.

Salut!

Mateu Xaves ha dit...

A mi em va perfecte ,quina enveja Mateu jo el vaig fer l'any passat y el tenc que tornar a fer , vaig quedar ben enganxat.
Records a tots!

Miquel Forteza ha dit...

ell jo tambe mi apunt,en fa ganas recordar la esperiencia i riure un poquet,ens veim.per cert molts d'anys a tots els Juans

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo en principi crec que podré venir. Si no hi ha res de nou comptau amb mi!!!

bielingo ha dit...

Enga al·lots... mem si anam confirmant coses:

ASSISTENS CONFIRMATS

Mateu Xaves
Miquel Forteza
Miquel Llompart
Mara
Juanito

ABSENTS CONFIRMATS

Mateu (Mara petit)

bielingo ha dit...

ASSISTENS CONFIRMATS

Mateu Xaves
Miquel Forteza
Miquel Llompart
Mara
Juanito
Vicenç
Biel

ABSENTS CONFIRMATS

Mateu (Mara petit)