Pages - Menu

dilluns, 24 de novembre del 2008

Comuna de Bunyola 22/11/2008

Branca per Bunyola...

A algú se li va ocòrrer dir que aniriem a fer una volta de bon rollo per Bunyola, i bé, per compensar, ale, cap a Bunyola a pedals i tornar a pedals!! I es que un dissabte no seria dissabte del tot sense ficar un poc de branca... jejejeje

Vàrem començar a pujar xerrant i arribàrem a dalt sense dir ni piu... Bona pujada, durant sa que vàrem poder veure en Pere entrenant a 2 xavals de Bunyola (o es xavals mos ficaven branca a noltros??...)

Res, que comença sa baixada en direcció cap al Penyal d'Honor. Anam per dins els "single track", entrant i sortint del camí principal fins a arribar al mini-bike-park on pegàrem 4 bots xorres, menys en Mara, que lo que va botar no tenia res de xorra... Mirau es videos i me contau...

Continuam sa baixada, que els que hi haureu passat, sabreu que no és exigent de forca ni tampoc és tècnica! Mare meva, sa sherman m'ha demanat sa baixa! Jajaja!

Res, una vegada acabada sa baixada, tornada a pedals, peu-post...


Aquí teniu es nostre racing team: en Biel, en Miquel, en Nando, en Mara i jo estic fent sa foto














Es desnivell de tipus "tia tombada amb top-less" és de lo més atractiu



Bé idò, fins la setmana que ve! Esper que hagi estat interessant :-P

15 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Molt bona sa crónica Vicenç, sa veritat és que té mèrit lo de venir amb bici desde Esporles, més que res per tant d'asfalt, jo personalment l'odio a mort.

Sa veritat és que aquesta trialera té trossos rollo nord d'europa tipus aquests videos que ens posa en Vicenç, Mallorca és l'òstia per disfrutar d'aquests entorns.

Poc a poc els bots deixaran de ser tan xorres.
Enhorabona al freerider MARA!!!

bielingo ha dit...

Bona ruteta la de dissabte. Va ser molt divertida la baixada per la que ens va dur en Miquel. Era la primera vegada que la feia jo, i em va agradar molt. Encara que m'agradaria tornari aviat per fer-la un altra cop, ja que no estava molt fi i per baixar sa nota molt.

També vull fer menció a dues coses. Primer... en Mara es un puta CRACK. Tots sabem que sempre ha baixat bé... però es que darrerament sa surt. I l'altra... en Nan està a TOPE!! Com se noten es entrenos... si senyor.

Per acabar, dir que vaig disfrutar amb ses pujades "tira a tira" amb en Miquel i amb ses xarles que teniem temps de fer.

bielingo ha dit...

Ahhh... i sa crònica molt bé!! Es una manera collonuda de "immortalitzar" ses rutes.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Biel jo també et vull agraïr aquests acompanyaments que me fas, sa veritat és que xerrant xerrant es passa sa pujada més aviat, de totes formes aquesta setmana ja començo a entrenar en serio amb es rodet mem si agafo un poc més de fons i de força.
Sa veritat és que s'exemple a seguir és en nando que ha evolucionat molt a força de donar pedals.
El que també volia fer menció és al fet que cada vegada m'esforç més per aconseguir apropar-me a en Vicenç o en Mara baixant però és pràcticament imposible, en quan m'hi atraco una mica, noto que vaig massa forçat i faig alguna cagada i ells desapareixen dins l'horitzó. Bé lo interessant és que es qüestió de temsp ja que d'aquí a deu anys segur que som uns cracks o que haurem fet crack, jajajaja.

Mara ha dit...

Nomes vull dir que aixo es un gran grupet d amics que surten els cap de setmana en bici per passar-ho be i fer quatre rialles.

Jo crec que tots plegats hem millorat molt. Ho creis que quan vam començar a sortir junts erem capaços de fer aquestes escursions al mateix ritme que ara. Donç ara feim excursions de mes de quatre hores i sobra temps i ganes per fer un poc de catxondeo.

Miquel, no et desanimis que tots sabem que quan hi poses ganes baixes de puta mare. Jo pens que amb sa bici anterior no baixaves al mateix nivell. El que a vegades et falta es un poc de motivació. pero d´aixo ens encarregam nosaltres.

La veritat es que en Nando ha estat entrenat dur i ara treu el fruit. La mava sincera enhorabona.

Hem de seguir millorant tots junt.

ERMASSETS POWER!!!!!!

bielingo ha dit...

Amén!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Amén i gràcis!! Sí que és vera que me falta més que motivació sería força de voluntat, ja que motivat a venir i pujar i baixar hi estic un ou, tota sa setmana estic esperant que arribi es dissabte dematí per agafar es trastos i endavant!!!

Per cert en Pre i Jo vos estam preparant una sorpresseta! Ja la veureu aviat!

Unknown ha dit...

bueno bueno... Anem a cercar solucions...

- Miquel: si no acabes de tirar baixant és perque arribes tocat de sa pujada. No li donis voltes. Si arribes fresc, veuràs com baixes més confiat i donant més branca. Tens aptituts, sens dubte.

- Biel: te veig pujar i sé que tens tècnica! Amolla't per baixar! Te passa lo mateix que a jo fa uns anys... Ara no me passa tant, però així i tot, sempre vaig amb molt de respecte, sobretot a bandes que no me conec gaire. O sigui, no s'ha de perdre es respecte, però tampoc s'ha d'anar amb por.

- Mara: com seguim així, aviat hauré de canviar sa forca a marxes forçades... No siguis malote i es proper dia, duu es tanga de leopardo

- Nando: n'Angus Young s'ha apropiat des teu esperit i te fa anar peu-post pujant i baixant

- Pep: mem si vens, mamón

Nan ha dit...

Bones a tots.
Estic un parell de dies sense mirar es blog i ja esta ple de messatges, no aturau, aixo es bo, aixo es bo.
1º-"Es un orgullo y una satisfacción..." bla bla bla, no, gracies a tots per aquestas paraules que casi m'han fet plorar, es que darrerament estic molt caxondo, digo sensible, jeje.
2º-La veritat es que si que not els entrenos, me fa molta pereça sortir pero val la pena el "machacarse", que en aquest cas he de donar ses gracies a "juanes" (en Juanito de la Cruz i en Corse" que me estan treiguen en Angust Young aquest que diu en Vicenç (que ja m'agradaria coneixerlo).
Joer como me enrollo.
3º-Tambe s'ha de dir que en Biel te molt de merit per que va anar cap a Bunyola rodant i va pujar tota sa pista sense aturar, esta fet un "machote".
4º-En Miquel, el que diu en Vicenç, pot ser que per pujar vagi tira tira, pero per baixar a jo hem fa molt de respecte, ets un crak, quan mes pasa es temps millor te va per baixar.
Uufff, ja estic cansat d'escriure...
5º-Ja pot estar en August Young darrera meva o tot es grup d'AC/DC pujant amb jo que sincerament els meus idolos sou voltros: Mara i Vicenç, crec que quan sigui master 50 dure es vostre ritme.
I el que diu en Mara, gracies a tots perque entre tots mos hem fet millorar entre tots.
Be, basta ya....

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jajajaja molt bona Vicenç posant-mos a tots en es nostre lloc, que bó!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Sí senyor NAN!!! Molt bona resposta.

mem a mí me piquen dues coses, una el tema de acondicionar un lloc on poder anar millorant sa tècnica dels bots etc... rollo bike park ja que he notat que després de practicar-ne una estona, mentres estàs en plè descens t'ajuda a afrontar determinades zones o punts claus de millor manera.

i segon el tema de filmar els descensos, en quan em doneu sa vostra opinió em poso en marxa, en principi si dissabte m'han tornat sa cámara de video faré una prova, així que Vicenç mem quina baixada trobam!!!

Unknown ha dit...

Hmmmm... Hem estat mirant 2 bandes. Una, espectacular, però pot ser que estigui habitada per caçadors. S'altra, no tant espectacular, però sense penya amb escopeta... Ja veurem

bielingo ha dit...

Per cert nois... com tenim es tema de dissabte??

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Mem ara vos envío un correu amb el material que hi ha. digueu-me que trobau que falta i si voleu ja ho compraré jo ja que tanmateix m'he de posar d'acord amb en Vicenç per pujar lo congelat a fi de que es descongeli. Vicenç hauría de ser com a molt tard demà migdia, no??

Unknown ha dit...

buueeno... Li peg una ullada. Me sap greu no contestar tot d'una però aquesta setmana, entre grip i recuperar feines, vaig de cul. Lo que és per dur es menjar, convendria dur-lo lo més tard. Jo esperaria a demà horabaixa, com bé dius, Miquel. Ja xerram i acabam de concretar "s'asunto" :-P