Pages - Menu

dijous, 26 de març del 2009

Planicia 20/03/09


Passejant per es pulmó de Mallorca


Sa primera incursió que fèrem per Planicia va ser espectacular però un poc incidentada per culpa del temps... Fret, roca molt banyada... Però aquestaaaaa...

Tot va començar a les 9:00 a nes Passeig, com quasi sempre. Allà ens trobàrem en Biel, en Miquel, en Mara, en Juanito, en Nando en Pep i un servidor i coincidirem amb un grupet que també partien des Passeig, coneguts de'n Juanito, els que vàrem convèncer per fer s'excursió amb nosaltres.

Partirem cap a Sa Costa a ritme tirant a ràpid i jo només pensava amb el que ens quedava (ufff). Adalt agafam un ritmet més raonable i venga cap a s'Arbossar!

En ser per allà, ja triam es desviament cap a Planicia: de primeres super-rampa de pujada heavy-metal-interminable "per picar"!, feim un re-agrupament i venga per amunt. Sa pujada, per ara, és bastant dura però entretinguda, amb aquest puntet tècnic que s'agraeix per despistar. Feim una primera aturada per gaudir d'una vista espectacular de sa zona costanera de Banyalbufar. Descansam un poquet i seguim pujant.

Es segon tram se complica un poc tècnicament fins a arribar a un antic poblat en molt bon estat. Per arribar fins aquí hem de passar per un parell de bandes realment complicades com sa "super-rampa-tocapilotes" per exemple.

A partir d'aquí sa cosa se converteix amb un autèntic TENTE de pedrolos repartits per tot amb trams on pots donar pedals i molts on as d'empenyer sa bici, ja amb un únic objectiu: arribar a nes punt geodèsic i a sa caseta de vigilància i flipar amb ses vistes! Una passada! Ja veureu ses diapositives que ens ha preparat en Miquel.

Una vegada feta sa visita, decidim anar per avall per allà mateix on haviem pujat. Es tema és que hi ha altres baixades, però ja l'haviem liada bastant com per posar-mos a explorar. I bé, sa baixada per sa banda complicada rollo tente va ser bastant divertida. Acompanyada de moltes grapades per culpa de que anavem cercant i triant es camí més ciclable de manera improvisada i a vegades sortia bé i a vegades s'acabava amb un forward, i no mir a ningú :-P bé, mentre no hi hagi conseqüències, no hi ha problema!

Seguim sa baixadeta amb moltes ganes. Personalment m'ho vaig passar molt bé i crec que es grup va rodar molt bé... Més envant ens vàrem aturar a fer quatre reparacions (una roda foradada i un canvi tort i amb es cable amollat) i a partir d'aquí, en fret, se'm va entrevessar un poc la resta de baixada i el que hem feia més ràbia era que sabia que hi havia dreceres i només les trobava quan ja havia passat de llarg!

Acabam de baixar i ja no vàrem enredar gens perque feiem un poc tard per sa SUPER-TORRADA! Aquesta ja la vos ha contat en Miquel. Així que rodam ràpid, darrer sprint a sa zona des desviament des Port de Canonge i a carregar depòsits, que ja hi ha gana!!


Salut! I fins sa següent!




10 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Por alusiones: Bona crónica Vicenç!! Jejejeje
Hi hem de tornar a investigar un poc rollo expedicionarios.

Mara ha dit...

Molt bona cronica i molt bones fotos. Gracies a tots dos.

Heu pensat que hem de fer aquest dissabte?

Crec que tendre un poc de lio hi haure de ser prest a cases.

bielingo ha dit...

Molt bé, molt bé al·lots. Enhorabona al fotògraf i al redactor kefe ;P.

Molt bona volta la de dissabte. En general vaig disfrutar moltíssim... l'únic que em vaig quedar amb les ganes de baixar per un altra banda. Ho hem d'investigar!!

Jo dissabte no sortiré. Es menut encara no vol sortir... però encara que na immaculada està bé, sa veritat es que no tenc "cuerpo" per segons quins trotes.

"Paz y amorrrr!!"

Nan ha dit...

Bona novela i bones fotos. A jo sa pujada se me va atravesar molt, no estava ni a n'es 50% pero sa baixada.... flipaaaaaant.
Com diuen per aqui hem d'anar un dia amb mes temps i cercar es puesto de baixada.

Jo dissabte tampoc sortire.

Joan de la Cruz ha dit...

molt bones Ermassets!!! bona crònica al duo foto-redactor. Hem ajornat la pujada cilogastronòmica d’Alaró al proper dijous, hauran canviat l'hora, farà mes claror, mes temps per organitzar mos i si en Xavier ja es aquí ho celebrarem.
Jo per Dissabte hi som, però he de esser prest a casa.
SALUT.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Val, gracis a tots, jo dissabte hi seré i en principi no tenc hora però si voleu ser prest a cases podem fer algo ràpid per Esporles. Per jo no hi ha problema en repetir brandson (jajajjaja). Encara no hauran canviat s'hora no??

Biel trobo que fas bé, però no deixis de posar-te en forma, val??? El brandson-spirit flow seguirá viu!!!

Ja veus en Nando al 50% pujant (i me duia 3 kilómetres d'avantatge), conclusió segueixo fet pols. Jajajajaja.

I Juan, en principi m'apunto a lo del dijous que ve, jo avui al final també he tengut lio de feines i no sé si tendré temps de sortir una estona o no.

Anònim ha dit...

Eh Riders, jà ser que en Redactor Kefu, vol que escrigui, bè idó aquesta sortida de Planici, l'hem de Matar, va poguer amb naltros, encara que hem d'anar hi amb pales per tapar els tolls dels porcs que pasturen. Bé conya a part dissabte impresionant, les fotos cullunudes, les apretades fantàstiques i tots plegats, un 10.
Aquest dissabte tinc rollo "globero", i no puc sortir, fins aviat SALUT PER TOTS I TOTES.
Pep

Unknown ha dit...

Buuueeenoo! Avui ha escrit tothom! En Pep i tot!
Sa veritat es que no sabia com sortiria sa cosa perque vaig escriure sa crònica es vespre (no me va quedar més remei) i no estava molt concentrat. La vaig haver de repassar un parell de vegades i així i tot hi ha un poc de pastel... Estic content de que hagi agradat.
Tema fotos, molt bé Miquel... S'unic inconvenient és que a nes blog només te deixa posar sa finestreta aquesta petita i queda un poc enano. En tornar ho feim amb més qualitat i més gran, primer ho penjam a Youtube (on sí que pots posar més qualitat i majors dimensions) i llavor ho enllaçaré amb sa crònica. Lo que diuen, provant, n'aprenen!

Salut!

P.D.: hem de comprar un kit freerider de motxilla amb pala i rastrillo per anar arreglant algún camí! (existeix, no és conya) jajajaja

Nan ha dit...

La veritat es que Vicenç saps que possar a ses croniques i com posarlas perque tenguin un poc de catxondeo, poc a poc sortiran croniques mes ben fetas amb fotos i videos.
Lo de arreglar camins ja ho saps que si a jo em va be m'apunt quan sigui.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Venga tots rollo peones camineros, jo ja vaig aprofitar algun descans per llevar qualque macot d'enmig, però sa veritat és que també faltàven ses estisores d'exaquejar i qualque xorrac des padrí.

Jo també m'apunto, crec que lo ideal és fer s'excursió algún dia a peu i anar fent, o bé anar fent trams amb sa bici.