Pages - Menu

dimecres, 4 de març del 2009

Wednesday Session, brown edition

Xubasco Time


Tenc un dia de vacances entre setmana i no se m'ocorre altre cosa que juntar-me amb aquests pirats que a sa mínima que poden van a rodar encara que plogui, nevi o regalin xiclets de duro a nes bar...

Tot i que es dematí no pareixia que es temps empitjoràs, quan ha arribat s'hora de partir sa cosa s'ha començat a embrutar fins que quan hem començat a rodar, que ha estat quan ja plovia del tot.

Hem partit cap a Son Ferrà amb s'intenció de fer Son Malferit i Bunyolí i llavor baixar per sa trialera i tornar altre vegada per Son Malferit però sa cosa anava empijorant i quan hem estat davers es Muntant, hem tornat altre vegada per Son Malferit i en ser a Son Ferrà: tatxán! Hem agafat sa devallada-drecera que hi ha a ran de camí i llavor hem enllaçat cap a sa Vilanova. I s'ha de dir que patinava una miqueta. Si mantenies una velocitat, encara, però si tocava decelerar per girar o el que fos... Impossible. Bé, sa qüestió és que li hem donat un poc d'al·licient a sa volta i hem fet quatre rialles, que mai ve malament!

Aquí teniu un parell de fotos "post-excursió":




No vàrem esser els únics que voluntàriament agafàrem un xop. Altres animals amb un coeficient intel·lectual parescut a nes nostre també l'agafaren

Un poc de fang si que n'hi havia


Es calçons estàven pitjor

Brown Sessions

No vos perdeu es brou que va evacuar s'ull per es llagrimer. Pur fang.


Salut!

8 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei, bona volta al.lots, mos ho vam passar d'allò més bé amb una volteta curta però entretenguda amb sa pluja de fons i el fang per trispol.

Per cert sa foto Vicenç no te la podré passar avui (ho sento).

Esper que ens poguem veure dissabte!!!

Nan ha dit...

Aixo de sa foto d'en Vicenç no es fang, es un p. moco.
Eeeeii nins ermassets, jo estare un parell de setmanes sense agafar sa bici, tinc una lesio en es besso (crec que es diu aixi el gemelo) i ja duc una setmana que no puc ni caminar casi casi. I despres he de començar a sortir poc a poc. Ja xerram.

bielingo ha dit...

Otia nan. Quina putada tio.

Ja em sap greu.

Esper que et millores el més aviat possible i ens tornis a donar guerra.

Cuidet!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Cagon d'ell tio!!! ja et vaig dir jo que ses posturetes aquestes desde damunt s'armari tenien el seu risc, has de pensar que ls matalassos de molles fan efecte rebot i això pels gemelos és molt fotut.

Be fora conyes!, Esper que et recuperis aviat, no sé que t'hauran dit però si necessites es rodillo per anar fent exercici poc a poc i sense bots ni clots, quan et trobis millor m'ho dius i te'l deix. A part d'això crec que aviat tornarà a tocar a torrada d'ermassets-ermassetes btters/eres i si fa falta et duim als hombros.

Qualsevol cosa que necessitis ja ho saps. Somos una pinya!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ah! per part meva comentar-vos que el metge m'ha dit que no m'estic morint encara, que sou un poc cabrons per fer-me anar amb sa llengua a fora, però lo més important és que me va dir que fins ara havia anat a mitj gas, que només emprava la meitat de la capacitat pulmonar (jejejeje vos podeu preparar perque com trobi com activar s'altra mitat...).

Bé el que vull dir es que mitj fotut i tot faig comptes sortir aquest dissabte, anem on anem i faci el temps que faci (menos alerta vermella).

Ja direu si hi ha res clar d'on anem i a quina hora i lloc quedam.

Bye

Nan ha dit...

No m'han dit res, encara no he anat a n'es metge perque segur que em diu que son nirvis, jeje. Tinc un company que va tenir, al menos el mateixos sintomes que jo i va dir que tenia un "desgarro de gemelo", jo pensaba que els "desgarros" se feien a una zona mes intima....mmmm...
Gracies per es rodillo pero tinc una bici estatica i ja anire fent poc a poc, ara mateix nomes caminar un poc ja em fa mal.
Per dema no se si varen dir en Mara i en Vicenç que no sortien, no estic segur.

Mara ha dit...

Bones Ermassets.

Vaja putada Nando.
Esper que et recuperis aviat. Si necesites alguna cosa ja saps, maldament siguin videos de "Freeriders putes". Jaaa jaaa.

Podeu comptar amb jo per dema.
Toca sortida de club i de moment ningu l´ha anulada.

Si trobau ens podem veure a les 9 hores al passeig, si ve algu feim la sortida de club i si no anam a la nostra bolla.

Unknown ha dit...

Hola Ermassets, soc en Guiem dels Bous Bufats, he escrit aqui perque no sabia on fer-ho. Disabte, dia 7 hem vaig trobar amb alguns companys del vostre grup, i varem pensar en tornar repetir l'experiençia "2 en 1". Ara ens toca a nosaltres intentar trobar alguna ruta desconeguda per vosaltres, i que sigui come minim igual de divertida i satisfactoria com la pasada. Un dels vostres companys va apuntar Na Burguesa com lloc que no coneixeu masa. Un grapat dels bous coneix bastant la zona i crec que es podria preparar una ruta "guapa". Bé, doncs aixo, que aqui estam, i que si durant aquest mes de març no teniu l'agenda masa plena, ens posam en contacte i posam data. Saludos.