Pages - Menu

diumenge, 1 de març del 2009

2 en 1

Un dia amb els Bous Bufats

Els Bous Bufats http://bousbufats.blogspot.com són un grup de btt-ers molt actiu amb interessos similars als nostres, com per exemple, fer Sa Travessa amb bici i sortides de llarg recorregut. Coincidírem de casualitat un dia i ens va faltar poc per organitzar una sortida conjunta... Aquest dissabte venien per Esporles, fet que aprofitàrem per coneixer-mos en persona.

Ens vàrem trobar prestet, a les 08:30H al Passeig per començar a rodar directament cap a Sa Mola de Sobremunt. Altres vegades agafam com a alternativa Bunyolí, però aquesta vegada vàrem retallar, ja que sa ruta prevista en concret era: Esporles-Mola de Sobremunt (Antenes)-Ermita Vella-Ermita de Maristel·la-Castellet-Camí des Correu (un trocet)-Port de Canonge-Branson-Cavall-Arbossar-Esporles. Com veis és una "peaso ruta" que per a molts va acabar després de sa baixada des Castellet, ja que ja n'hi havia abastament, per a la resta va durar fins al final de sa "Branson" -Ermassets- i per a la resta de Bous Bufats, va ser completa... Bé, he de dir que quan tornàvem de sa Branson se'ns va ocòrrer una variant massoca que ja vos contaré...

Ja mos teniu aprop de sa Mola de Sobremunt. Pujàrem esperant quan anàvem arribant a bifurcacions però a ritme ràpid quan no hi havia pèrdua. He de dir que en Pep "Tracer" ja li ha agafat es fil a sa bici pujant i pareix haver superat sa barrera psicològica que suposa es canvi d'una rígida a una doble amb 160mm de recorregut. Tot i que sa bici roda molt bé, hi ha un bot descomunal... En Juanito, com sempre a tope i en Mara se mostra molt millorat pujant, amb un estat de forma molt millor al de fa un temps enrrera... Total, tot quisqui va pujar molt bé

Ja baixant crec poder dir que ens vàrem divertir molt. Baixàrem sense abusar, fent proves de traçades i mostrant els nostres trams preferits als nostres convidats -com toca, no?-

Aquí mos teniu entretinguts a sa baixada. Aquesta goma 2.1 de darrera li està fent sa pirula a en Pep, que amb sa Liryk davant i una HighRoller 2.3 no dona abasto. De totes maneres, ho reparàrem amb un moment i... Per avall!

Al final de sa baixada n'hi havia més d'un que anava mogut... I es que s'adrenalina juga males passades a sa zona abdominal i a vegades val més refrescar-se i anar amb sa ment més clara! Jejejeje...

Tot seguit, ja mos teniu altre vegada pujant direcció Branson, que es va mostrar en perfectes condicions per a Baixar. Divertida com sempre, adherent com mai i amb gravació d'un petit video inclosa!

En asser abaix, ens acomiadam dels Bous, que tiren cap a Sa Volta de General i tiram per amunt! Jiji-jaja pujarem de bon rollo... I una merda! Per la meitat de sa pujada en Juanito i en Pep ja pegaven ganivetades per tot. Però encara ens quedava agafar sa dracera que duu cap a Mirant de Mar! Dura, tècnica i bastant divertida i digne d'agraïr pels qui odiam s'asfalt.

Una vegada adalt només miràvem es rellotge. No era gaire tard, daver les 13:20, però és que haviem partit a les 08:30! O sigui, que anam cap a son Dometo, per agafar sa trialera que tantes vegades pujam, per fer-la en sentit contrari! Ja tocava!

En ser abaix i amb es bon gust que te deixa una baixadeta divertida, mos desitjam salut i força i fins a sa pròxima!

Unknown ha dit...

Només dir que ha estat una ruta molt agradable i entretenguda, amb trams desconeguts per nosaltres. Per cert, la tornada per el cami que ens indicareu per el camp de futbol, encara que va ser dura, val la pena.

Carlos Borrás ha dit...

Hey! Veim que també sabeu el que es una bona crònica; la qual hem enllaçat a la nostra així com be diu l´enunciat: "2 en 1".

Encant de coneixer-vos i que disfruteu a Eivissa.

Salut Ermassets.

bielingo ha dit...

Ei compis. Quina llàstima no haver vengut amb voltros fins a nes Port. Em va fer molta ràbia anàrmen... mem si d'aquí poc tornam a fer una ruteta així, de ses llargues, i la preparam amb un poc més de temps.

També voldria donar l'enhorabona als Bous... perquè sa ruta que es varen marcar té molt, molt de mèrit. Si senyor.

Ahh... vicenç, hi ha un error a la crònica. Dius que "tot quisqui va pujar molt bé"... Ja se que no vols posar malament a ningú... però jo vaig pujar de pena fins les antenes. Encara no se com no vaig treure el fetge!!! Això si. Després va ser un disfrute, com sempre.

Salut a tots!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei, bones a tots, em sap greu no haver pogut venir, i com no no haver pogut coneixer al Bous (és que me feia por pel nom i tal, jajaja és conya) sa veritat és que ho vaig enyorar molt, esper poder coincidir amb tots voltros un altra vegada.

Biel, pel que veig en el teu cas encara me sap més greu no haver vingut, perque sé que ens hauríem fet mutua companyia pujant de pena, jajaja. Sa próxima no te fallaré!!

Salut a tots!! I enhorabona per sa ruta i sa crónica!!!

Nan ha dit...

Tranquil Miquel, jo li vaig fer companya a n'en Biel fins sobremunt. Ell va pujar be, el que pasa es que se va aturar per que le sortia aigua d'es camelbak i va quedar molt enrrera.
Joer Vicenç, l'unica foto que surt jo i vaja vaja, sa gent tendra mala opinio de jo.
Ido si, va ser una pasada sa volta i anar amb es grup des Bous, com diu tothom hem de quedar un altra dia.
Eeii, i una altra cosa, per jo en Pep ara es en "Pep rayo McQueen"

Unknown ha dit...

Eh Nando, que surts molt guapo... :-P si vols, la puc llevar, però trob que té gràcia

Nan ha dit...

Nooooooooo hijo no, no la llevis, aixi se vou que he ha caxondeo en es grup.
Una altra cosa, a n'en Mara le vaig donar unas fotocopies de una camara per dur en es casco o en es manillar, estaria be poder grabar el que feim. Amb una tarjeta de 4Gb se pot grabar 2 hores.

Unknown ha dit...

Bielet, jo també soc dels que varen treure el fetge per sa boca, sobretot al tram Sobremunt-antenes. Per altre banda, dir-vos que mensualment solem ver una sortida llarga, i durant aquest mes segur que hem ferem alguna. Saludos i fins aviat.

Biel, ja sé q el mes habitual es comparar-nos per saber com estam, però és un error.. Pujàrem + ràpid de l'habitual, sens dubte. Conec es temps que solem tardar i el vàrem rebaixar.. Al marge està q un se senti bé o no.

amb això vull dir què "qui més qui menos" se va ressentir un poc...