Pages - Menu

dimarts, 5 de maig del 2009

05/05/09 - Tuesday session [Ermita]

Avui teniem un dia un poc perro... Deim de fer s'ermita per es Gravet i baixar per Es Cor de Jesus i Castellet.

Teniem ganes de fer un parell de videos, així que partim prestet perquè llavors no ens agafi es toro. Tiram cap a Son Ferrà, pasam la barrera i intentam fer el primer tram tècnic. Els qui coneixeu la zona sabeu que no està gens fàcil la cosa. Cap dels dos ho aconsegueix. Aquí teniu un video del meu intent:



Pasam el gravet "con más pena que gloria" i arribam al Cor de Jesus. Proteccions i per avall. Aquí teniu uns videos d'un dels trams:







Després enllaçam amb la baixada del Castellet. Decidim fer unes tomes a la drecera que feim per evitar aquella roca tan grossa... Aquí ho teniu (no vos perdeu la "toma falsa" del primer...)







Després ens trobam amb la ROCA. En Miquel em diu... "que faig?? Mi tir??"... El tio duia el flow pels núvols... així que l'hi dic... "clar que si home, estàs que et surts!!". I efectivament. Es tio estava que es sortia. Quin fenómeno. Aquí el teniu... (posau els altaveus a tope i escoltau la pessigada que fot a la coberta).



Per acabar, aquí teniu els dos darrers margets.





He de dir que en Miquel va estar impressionant. Feia estona que no el veia amb aquest flow i aquest aire de "Friride puta!!". Ets un crack!!!

Salut!!

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Cagondeeeell! Estau a tope!!! Frirriderssssssss!!

Nan ha dit...

Si tio, estau que vos sortiu.
Biel, en es primer video per son Ferra, ets tu o es en "rayo McQueen"?
Joder com pujas.
Esta be aixo des videos, es veu que el vareu passar molt be.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Al.lots... no m'agrada parlar de mi, però és que encara me bull sa sang, he de reconeixer que ahir no sé que me passava, era com si no tingués por de res, i una sensació de seguretat i confiança en mi mateix que me sorprenía per moments. Sa veritat és que cada vegada disfrut més de baixar, i sobretot de pegar qualque botet. Ahir vaig aconseguir fer "tots" els marges, inclús un petit que hi ha al final si et desvies del camí més recte. Lo de baixar sa Roca encara no me surt massa bé (vaig foradar) tot i que no me tremolaren ses cames. i per acabar a ses escales d'arribada a Esporles també vaig batre el meu propi récord. Res una disfrutada impresionant. Ara la meva assignatura més retrasada és aconseguir pujar molt millor, ahir al gravet també me vaig trobar un poc millor de lo normal però no va fer llarg.

Vaig a veure si avui aconsegueixo baixar dels núvols. I a tot això, encara tenc sus munyeques fetes pols!

Nan ha dit...

Miqueeel!!!! que ets un crack baixant, en els videos es vou que disfrutaves, i a sa roca es vou que sa roda de darrera pega un bon coparro.

bielingo ha dit...

Encara estic assustat de veure en Miquel com baixava!! I això que "diu" que l'hi fan mal ses munyeques...

Nan, idò ahir no anava gens fi per pujar... normalment a n'aquest tram sempre arrib un poc més adalt... però ahir no tirava... tenia "mal cuerpo".

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

És que estic intentant que peti sa puta Spyci mem si la canvio per una Uzzi, jejejeje vaig foradar dos pics en un interval de 100m. Sí que soc un crack, o millor un cata-crack!!!

Nan ha dit...

Au au au Bielet, no seas modesto, menos mal que tenies mal cuerpo, jo per molt be que estigui, mai he pujat.
Miquel, que no peti sa Spicy que si no, no et donaran res per ella.