Pages - Menu

dilluns, 11 de maig del 2009

09-05-09 VOLTA TIPICA



-Dia 09-Maig.
-Punt de trobada: Bar Passeig
-Hora: 8h30m (hora zulu)
-Objetivo: Arrivar avanç de la 12h
-Recorregut: Costa - Mirant de Mar - Brandson - Port - General - Camp de futbol Banyalbufar - Arbossar - Costa.
-Sufridores: Mara - Juanito - Pintxo - Nan.
-Psipnosis de sa volta:
Varem sortir tots quatre ben agrupadets, com si tenguesim fred, i a sa pujada de sa costa ja se va começar a sebre quins estan mes forts, mentres en Mara i en Juanito pujaven xerrant i amb una coca-cola en sa ma, en pintxo i jo mos varen começar a despenjar i a arrosegar sa llengua menjant terra, al menos jo, be, arrivam a Mirant de Mar i proteccions a tope, agafam cami per baixar en aquest ordre: Mara-Pinxo-Juanito-Nan i... batubadena varen desapareixe de sa meva vista en un obrir i tancar d'ulls. ¿Que pasa? Aixo d'estar arrivant a sa tercera edad no perdona ni baixant.
Anam tira a tira cap a sa Brandson i per avall. Per aqui en Juanito va voler fer un "invertido" pero sense cap consecuencia. Punt de reagrupacio i continuam per avall, arribam a n'es port i "barrita time". Per aqui ja se va començar a tapar amb una boira que mos va fer suar com a porcs.... booop booop, pujada per sa volta d'es general....booop booop.... ale ale ale ale (manada de guiris que mos animavem, pareixian de s'espici Alemanotus cervecerus)... ale ale ale... i res pasam sa volta i pujam per carretera fins es camp de futbol i a mitja cami en pinxo va veure que havia una motxilla per un marje i la va anar a cerca.
Reeeees.... no havia reeeeeeeeees de diners a dedins, ja se mos havien adelantat els amics de lo ajeno. Havia un bolso sense res, unes sabatilles de platja i un parell mes de pijades, pero diners res de res.
Continuam pujant per sortir a s'arbossar i jo ja no podia amb sa meva anima, exauto i fracasado vaig arrivar fins adalt de tot no se com i a sa baixada de s'arbossar en Mara, Juanito i Pintxo se varen picar amem qui baixaba mes depresa pero jo ja no tenia forças ni per baixar.
Baixam per sa Costa despres de despedir a nen Pinxo i... "joer cuanto ermasset que hay por todo", paraules de manada de bikers (crec que de sa especi de "Aficionatus amb bocatus de chorizus") que varem trobar baixant sa costa.
Be, una volta sense cap incident ni foradada de ningu i varem arribar damunt les 11:30h.
Objetivo alcanzado.
Firmado:
Recluta rezagado Nan

15 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt bo Nando! Un punt de vista diferent, jejeje...

Jo vaig fer un intent de volta es diumenge que va durar uns 30 minuts. va acabar amb una xupada de cadena que quasi me va rebassar es canvi. Crec que l'he resucitat però no ho sabré segur fins que el provi pes carrer...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

jajajjajajajaja MOLT BÓ!!! Sobretot lo de la tercera edat no perdona, jajaja, ja serà menos, que alguns dels que et venim darrera en anys també ho passam p.... així que.. tranquil, que no hi mal que cent anys duri.

Per cert parlant de mals, aquesta setman vos informo que no crec que pugui asistir ni a sa wednesday session ni si decidiu sortir diumenge després de la cursa del dissabte, ja que me prenc aquesta setmana sabàtica per recuperar el genoll i ses mans, que sembla que no siguin meves i que me les hagi posseït algún ésser extrany.

Una abraçada a tots!!!

bielingo ha dit...

Jejejejejeje, que bó nando! Collonut el "Aficionatus amb bocatus de chorizus", jejeje. Per lo de sa 3a edat... aiiii, ojalà quan tingui la teva edat estigui com tu. Ets un puta crack!!

Ahh, i per cert... que vàreu fer la branson perquè no hi erem en miquel i jo??? Ehhh, pillines!! Entrenau, entrenau... ja veureu quan tornem!!

Vicenç, ja m'aniràs informant del tema per la cursa... pots comptar amb jo "pel que sigui" ;P

Mara ha dit...

Molt bona cronica Nan.

No faceu cas a en Nando, que aquest puta esta a tope i a punt de cumplir els 40.

Jo firmaria ara mateix en estar com ell a la seva edat i ficar branca als xavals deu anys mes joves.

La veritat es que va esser una volteta ben agrupada i tots duguerem un bon ritme.

Adeu i no entreneu massa.

Nan ha dit...

-Darrerament he ha molts d'incidents amb ses cadenes, no se que pasa, deu ser sa temporada.
-Miquel, no te toquis tant i veuras com se te posan be ses mans, a jo m'ha passat, lo dic per experiencia, jeje.
-Biel, a partir d'ara ja no es sa Brandson, se diu sa Llompart-Frau, es mes mallorqui.
-Mara, qui es que hem fa cas? no me faig cas ni jo, jua jua.
-Per anar a sa cursa jo no hi sere per Esporles, no compteu amb jo.
Es dissabte ido no he ha volta?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jajajajajaja Llompart-Frau qué bó joer Nando estàs que te surts, el teu punt de desquicie ja roça el límit, jejejeje si necessites ajuda m'ho dius (és conya!!!).
I sí tens raó no m'hauria de tocar tant, jejejeje o fins i tot potser sigui d'agafar massa fort el manillar per por de caure, jijijiji.

Unknown ha dit...

Jo conec un tio que va tenir problemes amb ses munyeques i per millorar anava es caps de setmanes a un bareto de per gomila que se diu "algo d'un moix" se ficava dins un cuarto a les fosques i diu que se passava hores i hores moguent ses munyeques i se li vàren reforçar bastant.

Més envant se va deixar bigot, se va pentinar amb sa clenxa cap un costat i va escriure un llibre de com sortir de sa crisi. Imagin que li comprarà tothom perquè tothom hi està. És super inteligent. Jo si fos tú, faria lo mateix que ell... Ah, per entrenar, també juga a padel, com tú! A lo millor ja li estàs copiant se tècniques!! :-P

Res, se me'n va sa pilota. Cuidau-vos tots, ok? Mem si dissabte mos veim! Demà tenim reunió des club i vos podrem dir coses!

bielingo ha dit...

A quina hora i lloc és sa reunió? Si ho tenc bé vendré.

Unknown ha dit...

Ep, a les 19 a ca ses monges! Biel, que vols fer session de part de prest??

bielingo ha dit...

No ho tenc gaire bé per session. Miraré de sortir demà o dijous. Intentaré venir a sa reunió. Si venc amb bici hi ha lloc per deixar-la segura?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jajaajajajajaja Vicenç, veig que tu també vas arreglat.... si voleu podem fer una sessió de terapia de grup pels ermassets btteros, es podría titular algo així com: " Com botar sa Roca sense que te facin mal ses munyeques per culpa de que tornes vell i te fuix sa pinça".

Sou Collonuts!!! Ja me comença a fer ganes montar un sarao i potser en breu vos diré coses, perque començo a sentir olor de terra eixuta, de gorgs blaus, de l'Ofres, i de barrancs de Biniaraix amb aigüa, olor de bots a dins un gorg, olor de piscina ben neta i plena, olor de torrada i all i oli, olor de festa, olor de trull, olor de sobrepeso de grado IV!!!!

Que vos sembla??? Hem de posar data???

bielingo ha dit...

Jajajajajajaja!! Quins fenómenos.

Per jo podem posar data... tot sigui per aconseguir es grado IV!!!!!

Unknown ha dit...

No me venguis amb olor a allioli que s'altre pic te vares escaquejar... Per jo podem montar algo, ja trob que fa massa temps que no engreixam 3 kilos amb una hora... :-P

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

De tant que en faré, no te'l podràs acabar, i qui sap si fins i tot l'avorriràs!!!! JAJAJAJA!!!

Unknown ha dit...

jejejej