Pages - Menu

dimecres, 6 de maig del 2009

05/05/2009 Tuesday session (George Sand) Equipo 2


Po zi, s'equipo 2 varem decidir camviar un poc i fer sa costa fins George Sand, sa pujada "normaleta"... per els 2 Joans per que per jo sempre vaig amb sa llengua arrosegant per terra, el que passa es que "lo disimulo" per que no em diguin res, jua jua, be, bromes apart, varem arribar fins George Sand i quan anam a agafar es cami per baixar.... @#~###@€~€¬€€¬¬¬aaaaaahhhh, HAN TANCAT ES CAMI AMB UNA BARRERA ##~€€¬€€€##.
Quina sorpresa, i ara que feim, tornam, botam, ¿que feim? Ja que hem arribat fins aqui hem de pasar, i res, que en Corse va trobar un paso "subterraneo" i varem pasar tipo militar, reptando, i ses bicis per damunt sa barrera.
Ja sabeu com es sa baixada, flipan, un poquet bruta de pedras pero va anar be i els 4 pins que he ha per enmig, llevant 2 els altres han fet un pas per devall i pots passar tranquilament i com ja se sap se va fer moooooooolt curta.
Despres pujada per carretera fins es cami que surt a Mirant de mar i cap Esporles.
Be, un poquet mes de 1:30 de rodatge que te sabe a poco, i si qualqu se vol apuntar per dijous, farem antenes cap a s'Ermita i baixada per es Castellet.
Salut

19 comentaris:

bielingo ha dit...

Jejejejej... eiiii, equipo 2!!! Jo vos diria EQUIPO A... Sou uns cracks!! Noltros que ens aturam a fer videos i tal per poder descansar... i vosaltres estau en pla "martillo-pilón". Machacar, machacar i machacar.

Sou uns fenómenos.

bielingo ha dit...

Ahhh... i quina putada que hagin tancat el camí... Mentres poguem seguir passant d'estrangis...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

EEEEEhhhh "Equipo A" ó DREAM TEAM perque com diu en Biel voltros anau a saco, noltros en canvi anam rollo "chilout". Enhorabona per sa sortida, hauríem de tenir un Hammer per esbucar totes ses barreres!!!!!

Unknown ha dit...

Eeeiii! Mola s'excursió! Quina putada lo de sa barrera tios! Faré quatre consultes, mem si s'hi pot fer algo...

Nan ha dit...

Lo de sa barrera esta clar que l'han possat per tocar es collons, per que m'han dit que es un cami public. Ja vorem...

bielingo ha dit...

Doncs jo tenia entés que el camí era privat. Precisament per això el consell no ha anat a llevar els pins que vàren caure amb el temporal de vent.

Unknown ha dit...

IMPORTANT

dia 17 tenim sa Cursa de Muntanya (pujada fins a Sa Fita del Ram). Algú s'ofereix per donar-mos una mà? Hi haurà dinar pels col·laboradors i parella i alguna sorpresa :-P

ses hores que emprariem serien d'aproximadament les 9 del matí fins el migdia i llavor dinar...

Deis coses

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ostres, jo ho sento molt, m'agradaria col.laborar ( i també m'agradaria poder córrer sa cursa, jejeje), però estaré celebrant el primer aniversari de noces amb na Cris, perduts pel món...
Disfruta-ho estic segur que vos sortirá tot un éxit!!

Si hi ha canvi de plans i pel que fos hagués de poder no dubteu que vos pegaré un truc i aparexeré!

bielingo ha dit...

Comptau amb un servidor!!

Ermassets power!!

Mara ha dit...

Sou uns putes craks!!!

Cagondell estau a tope. Tant l´equip A com l´equip B. Jo ja no se quin es quin. pero mola aquestes excursionetes entre setmana.
No vos podeu inmaginar l´enveja que m´feis. estic dos dies sense obrir el blog i quan l´he obert m trob aquest pastel.

Miquel, no comensis amb aquest ritme de foradades que ja pareixes no se qui!!! Aurem d´anar a comprar un palet a mitges.

Que teniu pensat fer aquest dissabte? Qui s´apunta?

bielingo ha dit...

Jo encara no se si podré venir dissabte. Duc dos dies amb febre i estic un poc KO...

Ja vos diré.

Unknown ha dit...

Bueno, jo dissabte ho tenc xungo, o sigui que no compteu amb jo. Que sapigueu que hi ha una mega-quedada a Alcúdia (no és cosa de niu wave) on se volen reunir 100 bikers o més. M'ha passat s'avís en Juan Carlos de mtbike tours i sa gent des grup mai fren. Si vos fa ganes, deis coses i jo lis passaré s'avís de que hi anau!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Bé al.lots es tema està un poc complicat, resulta que de tant de pegar bots i canviar cámares no hi ha manera de recuperar-me ses munyeques, a més potser demà tengui feina amb mun pare, i a més és sa Fira de Sóller i crec que tenc dinar amb ells. En fin que ho tenc complicat. Me sap molt de greu perque vaig encés/adrenalític després de s'altre dia. Ja he anat a Decathlon a comprar 6 cámares perque com diu en Mara ja paresc no sé qui (jejeje).
Vos confirmaré coses al llarg del dia d'avui, sobretot a en Mara i en Nando que sou els que per ara entenc que sí que podreu sortir.

Una abraçada!!!

Nan ha dit...

Jo si que puc sortir, no se si tambe podia venir en Juanito, ja vorem.

Joan de la Cruz ha dit...

Bones ermassets!!! jo si hi som per dissabte!!! només demanar-vos si podriem quedar un poc abans, devers les 8.30h si vos anas bé??
gracies i salut a tots

Nan ha dit...

ya estamos con exigencias... joan joan, be, podem quedar a les 7h, jua jua, no me lo creo ni yo.
Per jo va be a les 8h30 en es passeig.

Mara ha dit...

Ok. A mi hem va be.
Confirmat a les 8:30 h. al passeig.
Que vengui e que pugui.
Nomes una cosa, jo hauria d´esser a les 13h. a cases. Supos que va be, sino jo acursare sa volta.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei bona gent, disfrutau-ho per mi perque jo no podré venir al final, tenc bastant de mal a ses mans i a un genoll, crec que me començaré a chutar antiinflamatoris.

Passu-ho bé, ja ens veurem a sa próxima!!!

bielingo ha dit...

Un altre que no vendrà! Estic bastant millor, però sa febre m'ha deixat mort i no em sento amb ses forces suficients.

Disfrutau.