Pages - Menu

diumenge, 17 de maig del 2009

Passant a producció

S'ojecte de desig de molts passa a producció oficial...

Una de ses bicis més versàtils que prepara Intense per aquesta temporada se deixa de pre-series i passa a sa fabricació "per vendre". Després d'alguns retocs, aquí en teniu un parell de muntatges...

Muntatge mini-dh: treu 180/+190mm de recorregut al darrera i 180 davant amb doble pletina de descens. Tot això amb un pes sorprenent!

Freeride versàtil: 180mm/190mm darrera-180mm (toooootem!)
Enduro: una autèntica substituta de sa 6.6, amb més rigidesa i més capacitat d'absorció. Es DHX5 del darrera en aquest cas és un poc més curt que els que duen es models que apareixen adalt, pel que treu "només" entre 165mm i 180 (més o manco), amés de tenir sa possibilitat de canviar s'angle de direcció i sa longitud de vaines. Un "mottruo"!

10 comentaris:

Unknown ha dit...

Un detall: aquestes rodes XT no són aptes per dur amb 180 o més de recorregut, però per llevar pès van que te cagues. Per això no podem fer gaire cas a nes pesos oficials... Amb el que s'ha de pensar és amb que es quadre amb suspensió d'aire pesa més o manco el mateix que es 6.6 (un poquet més)

Per cert, ens trobam amb el mateix amb sa foto de sa Uzzi "mini-dh". Ses llantes dt 5.1D no són aptes per descens, però sí per enduro un poc agressiu...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

És sens dubte "el objeto de mi deseo", quan sigui gran en vull una!!!

bielingo ha dit...

Cagondell... jo que ja no hi pensava, i vas tu, i em fots aquestes fotos!!!

Mmmmm... ja m'estic posant "tontorron"!!!

bielingo ha dit...

Per cert... que guapa que és en negre!!

Nan ha dit...

Uy uy uy que he ha qualqu que se li cau ses babes, jejeje. Si heu de camviar de bici crec que ara es el moment, quan mes vella sigui sa Lapierre menos valdra.
Enhorabona als ermassets que vareu anar a sa cursa, supos que va anar tot be, ¿ningu va fer trampes?
Jo aquest cap de setmana he estat celebrant es cumple i per aixo no vaig anar, estaba per sa Rapita.
Per cert, ¿he ha camisetes? l'any passat vaig anar de voluntari i tampoc vaig conseguir camisetes.
I pegatines, ¿queda qualquna?
Be,començau a pensar sa volta des dissabte.

Unknown ha dit...

Nando, tenc una pegata per tu... I sa camiseta és sa negra amb es logo verd que te vaig donar... No me digas que no :-P

Nan ha dit...

A tu no te puc dir que no... mmmm... ejem... ja me va be. Gracies.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

eh deixau-vos de coqueteos!!! que ahir vam fer es pescadors i me vaig tornar a emocionar. I LOVE ESPORLES!!!! Qué feim dissabte????

Nan ha dit...

Envidioso Miquel, jeje.
¿Que tal es cami d'es pescadors? esta ciclabe?

bielingo ha dit...

El primer tram si que es ciclable i moolt, pero moolt divertit i tècnic. Però després la cosa s'embruta molt i es converteix en quasi un torrent...